[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:01

Giolli schreef:
Even een update.

[ [url=m/d1I56m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaat de goede kant op!!

Eloya schreef:
ik zoek wat anders! ik heb nu halflang schouderlang haar, bruin geverfd ben zelf donkerblond maar groeit eigenlijk niet meer blond terug :P maar bruinig. en ik heb een lok/schuine pony naar rechts

er mag een stukje af maar ik wil niet een kort kapsel. maar bob lengte overweeg ik
ander kleurtje mag ook zeker maar ik weet niet wat bij mij past.
iets wat niet teveel onderhoud vergt of snel weer eruit gaat
mijn haar moet het liefst nog wel vast kunnen
iets wat bij mijn wat vollere gezicht past

iemand een idee?
[ [url=m/fyiQmI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ayjujw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet niet of je al wat hebt gedaan, maar ik zou het niet korter doen dan op de foto's, omdat vanwege je vollere gezicht, het mooi is als je haar je gezicht omlijst. Dat is weg met een stuk korter. Ook met een bob. Je hebt een rond gezicht en een bob is dan niet heel mooi, vind ik. Dan lijkt je gezicht nog ronder.

Dan heb je qua knip beurten niet veel keus en zul je het in kleurtjes moeten zoeken. Je zou kunnen kijken voor lowlights? Dus donkerbruine lokken door je bruine haar. Dat geeft altijd wat volume en diepgang vind ik.

Ik ben eindelijk verf vrij. Mijn haar. Paar jaar geduurd om het uit te laten groeien, maar het is compleet weg.. En hoe aanlokkelijk ook! (ik wil graag een bayelage :') ) , doe ik het niet. Mijn haar is zoveel gezonder nu.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 22:03

Tadaaa!

Afbeelding

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 22:15

Pepperrr schreef:
Tadaaa!

[ [url=m/hkrk2g.jpg]Afbeelding[/url] ]

yaay wat leuk!!

PepperrrJarig

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 22:23

Het is wel meer roze geworden dan ik had gehoopt, maar dit is ook leuk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:16

Tof zeg dat roze haar! :D

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik merk dat ik vaak jonger geschat wordt dan wenselijk is. :P En ik heb nogal lang haar, en twijfel om het in een compleetander model te knippen. Wel minimaal tot op mijn schouders ivm lange nek. Wil het liever niet verven want bijhouden is niet mijn sterkste kant. Mijn haar ziet er momenteel zo uit:
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:23

Denk dat een bob tot je schouders een mooie lengte is! En ik denk dat een effen (chocolade)bruine kleur je ook mooi zal staan, redelijk donker. Op zich zal uitgroei niet zo snel zichtbaar zijn aangezien je al vrij donker haar hebt van jezelf.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:27

Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 21:39

Hallo!
Ik heb een vraagje. Ik heb van mezelf enorm stijl en fijn/glad haar en ben op zoek naar een product om wat meer volume en textuur aan te brengen. Nu zag ik de beach envy volume lijn van Redken, welke interessant klinkt, maar ook wel prijzig is om gewoon te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips voor andere producten die wellicht kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:24

Gewoon volume poeder misschien ?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:18

Kiwi_ schreef:
Hallo!
Ik heb een vraagje. Ik heb van mezelf enorm stijl en fijn/glad haar en ben op zoek naar een product om wat meer volume en textuur aan te brengen. Nu zag ik de beach envy volume lijn van Redken, welke interessant klinkt, maar ook wel prijzig is om gewoon te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips voor andere producten die wellicht kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Droog shampoo! En inderdaad volume poeder

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:19

Marlinderoos, ik zou ook voor een Bob op schouderlengte gaan! Met een rechte scheiding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:47

Bedankt voor jullie reacties! Helaas beide geprobeerd en niet echt effect wat ik hoopte, zeg maar :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:57

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 00:15

Gaaf zeg pepper! Ik snap hoe je je voelt, zie mijn onderschrift, mijn favo band hun leadzanger is op 18 december heengegaan... En ik vond de periode tussen Sinterklaas en oud en nieuw al klote doordat mijn opa vijf jaar terug is heengegaan op de 15de |(

Dat groeit lekker Giolli!

Mijn haar is redelijk permanent grijs nu, het blauwige is er allang uit, maar de grijs blijft zitten op 1 of andere vreemde manier. Verder heb ik het opzij geschoven nu, vond het toch maar niks al dat haar voor mijn ogen.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:33

Dankjewel Fenna! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee, maar helaas gaat deze verf er erg snel uit :( Mijn voorpluk is alweer paars omdat ik er hiervoor turqoise in had zitten en er zitten af en toe oranje plukjes tussen :( Dus heeel weinig haar wassen (wel lastig als je 4 paarden in training hebt staan :+ ) Dus sorry jongens, ik ruik gewoon naar paard :P :')

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:44

dressagelady schreef:
Welk merk heb je geprobeerd? :)
Ik vind dit ook enorm fijn spul, gebruik het standaard voor het föhnen https://www.kmstore.be/kevinmurphy-antigravity.html
Als je een salon in de buurt hebt die werkt met dit merk dan kun je daar ook een mini van kopen :)

Dat klinkt goed, en volgens mij heeft mijn kapper dit ook staan! Bedankt voor de tip :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:06

Vandaag is mijn haar eindelijk dusdanig gegroeid dat ik een bob kan laten knippen! :j ik ben om 17.00 aan de beurt. Ik ben zo benieuwd!

Voelt ook een beetje dubbel het weer kort te laten knippen, de hele mat aan de achterkant gaat er af waar ik een staartje van kon maken... Maar aangezien de zijkanten bij mijn oor nog geen 10 cm zijn, moet dat eerst groeien. Tegen die tijd is de onderkant ook weer lang dus is het op 1 gelijke lengte ipv 4 verschillende lengtes in mijn haar. :-)

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:26

(Helaas een beetje slechte kwaliteit, ik heb mijn telefoon even niet)
Maar ik vroeg eerder of ik het moest laten voor pigmenteren. Ik ben uiteindelijk naar een andere kapper gegaan en heb ik daar overlegt. En dit is het resultaat! :D

Afbeelding
Super blij mee! Mijn witte haar was eigenlijk nog goed, alleen had ik het een dag van te voren niet gewassen met de zilvershampoo's en masker wat ik normaal wel doe, waardoor het wat geler eruit kwam haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 16:23

Goed bezig Giolli! Ik moet het eigenlijk weer laten knippen, maar wil niet want het wordt net een beetje "lang", dus heb zelf weer wat puntjes geknipt. :D

JustMyZtje : wauw dat is heel wat anders zeg :oo Ziet er prachtig uit!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:51

Afbeelding
Afbeelding

:D Nu weer groeien!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 16:24

Jeej!! Mijn ervaring is dat het vanaf dit model lekker snel gaat <3
Zal morgen ook weer even een foto maken en plaatsen. Heb jij trouwens ook nog zo een lengteverschil bij je oor zeg maar? >;) Ik zou t opzich allemaal op die lengte kunnen laten knippen, maar de rest wordt al zo lekker lang dat ik t zonde vind, haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:11

Frummels schreef:
Jeej!! Mijn ervaring is dat het vanaf dit model lekker snel gaat <3
Zal morgen ook weer even een foto maken en plaatsen. Heb jij trouwens ook nog zo een lengteverschil bij je oor zeg maar? >;) Ik zou t opzich allemaal op die lengte kunnen laten knippen, maar de rest wordt al zo lekker lang dat ik t zonde vind, haha.

Ja heb ik ook. Onder de lange lok zit veel verschil, dat komt omdat dat ooit geschoren is geweest en de lok natuurlijk niet dus dat is zowiezo korter. Maar de lok zelf ook verschil hoor. Toen dat nog om hoog stond is het wat in laagjes geknipt dus dat doet maar een beetje wat het zelf wilt. :') Goeie ouwe tijd...

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:42

Pfff nu met mijn kleurtje erin probeer ik mijn haar eigenlijk zo min mogelijk te wassen. Maar helaas is mijn haar na 1 dag al best wel vettig, en dat vind ik zo smerig! Nu was ik het dus met pijn in mijn hart om de dag, waardoor de kleur dus al heel erg vervaagd is.
Iemand tips hoe mijn haar minder snel vettig wordt?

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:04

Minder vaak wassen :o, moet je echt even doorheen maar daarna past je hoofdhuid aan

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:12

Droogshampoo is mijn held! Ik kan nu na maanden doorzetten mijn haar om de dag wassen met een flinke portie droogshampoo erin op dag 2:)