Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. .
.

...
 ...
 Hielp wel om het bij het bbq-en heel rustig aan te doen qua eten.
 Hielp wel om het bij het bbq-en heel rustig aan te doen qua eten.  

Cocodox schreef:Ik kom even binnenvallen als stille meelezer. Ik heb nu al zoveel geleerd van jullie in dit topic, echt fijn. Nu zit ik met een vraag waarvan ik verwacht dat enkelen in dit topic mij wel van een antwoord zouden kunnen voorzien. Gaat om het volgende: als ik met 1.60m en ongeveer 53 kg op een niet-sportdag 138gr eiwit binnen heb gekregen, is dit 'schadelijk' als in te hoog of maakt dat niet zozeer uit? Normaal zit ik rond de 90/100gr. Ik mag namelijk nog wat eten, maar het enige wat ik me kan bedenken is kwark. Verder hebben we alleen nog maar crackers brood hagelslag etc in huis...
Edit: oh en eiwitrepen.. maar laat ik al zo hoog in eiwitten zitten haha.

Ik haal veel inspiratie uit jullie lijstjes, wat ik heel erg leuk vind. Ik ben ook al afgevallen, dus dat motiveert goed
 Ik haal veel inspiratie uit jullie lijstjes, wat ik heel erg leuk vind. Ik ben ook al afgevallen, dus dat motiveert goed  Ik probeer iets boven mijn bmr te zitten (1550), zodat ik niet te weinig en niet teveel kcl binnen krijg. Morgen viert mijn zusje haar verjaardag en ga ik niet heel erg op de klc letten.
 Ik probeer iets boven mijn bmr te zitten (1550), zodat ik niet te weinig en niet teveel kcl binnen krijg. Morgen viert mijn zusje haar verjaardag en ga ik niet heel erg op de klc letten. 

Waarom ga je tussendoor van het kauwen, door de honger? Misschien grotere maaltijden inplannen? Of net gewoon een kop groentensoep nemen als tussendoortje? Dan kauw je niet
  Waarom ga je tussendoor van het kauwen, door de honger? Misschien grotere maaltijden inplannen? Of net gewoon een kop groentensoep nemen als tussendoortje? Dan kauw je niet   

Wat ik dus nu braaf niet ga doen.
 Wat ik dus nu braaf niet ga doen.                                                         
 Even opletten wat ik doe dus
 Even opletten wat ik doe dus  

Bhriseis schreef:Hoi Frost! Wat knap dat je al zo veel kwijt bent! Ga je de laatste vetjes aanpakken met aangepaste voeding, of ook met sporten?