MarliesV schreef:Vind dit wel een erg negatief beeld wat er van moeders wordt geschetst.
Kan...
Ik vind het hilarisch.. als een cabaretier het zou doen zou ik er ook hartelijk om lachen en geen kwade brief sturen oid

Citaat:En dan niet alleen bovenstaande stuk maar nog meer zaken hier. Bewust kinderloos zijn wij ook maar om dan gelijk alle kinderen k*tkoters te noemen, ze over 1 kam te scheren en alle (vooral moeders) ouders gelijk af te branden vind ik niet kunnen. Komt de sfeer in het topic niet ten goede.
Het is een bewust kinderloos topic... welke sfeer, hoe dan?
Citaat:Is het nodig om iemand die wel voor kinderen heeft gekozen zo af te branden om je zelf beter te voelen? Dat vraag ik mij dan af als ik het topic zo doorlees.
Nou ja je hoeft t je ook niet persoonlijk aan te trekken.. ik kan me voorstellen dat bewust kinderlozen af en toe willen ventileren...

qua financien, wat eerder gezegd werd.. mensen met minder vermogen kunnen uiteraard een goede toekomst bieden, maar wat als er wat misgaat? kan je het opvangen als je kind geen werk kan vinden, of niet de juiste studie kan betalen, of langdurig werkeloos raakt.. allemaal dingen waarvan ik me afvraag of (toekomstige) ouders ze wel overdacht hebben...