[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:55

velvetblack schreef:
En suus: het word gegeven door een make up artist die niet in onze counter staat. Ik zal er dus niet bij aanwezig zijn ofzo :) de gegevens weet ik verder nog niet, dit zal ik zsm hierop zetten. Vrij last minute, dat is jammer!

Vandaag was mijn look paars, in opdracht van Shizzel

[ [url=m/wIRTVr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8M0DCD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Reageer hier niet echt actief meer maar lees nog steeds mee, en moet even zeggen... WAUW! Deze look is onwijs tof en staat je heel erg goed!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:57

Ja Elk, deze look is supergaaf! Wat heb je eigenlijk op het midden van je ooglid? Contrasteert zo mooi met de rest <3 echt inspiratiemateriaal jij.

Ik had vandaag een redelijk 'brave' look zonder lipstick, omdat mijn lippen na 5 dagen op rij in de airco op het werk zo droog als de sahara waren helaas. Alles op mijn ogen is van Colourpop, en het is natuurlijk weer heel saai roze met glitters op het bewegend ooglid haha. Wel een blush gebruikt van de Hello Kitty collectie in de crease en onderste wimperrand, en dat werkt echt meer dan prima <3
Afbeelding
Afbeelding

En nog een foto van een improvisatielook die ik 's nachts maakte, nadat ik besloot om tóch uit te gaan ook al zat ik op dat moment nog in mijn badjas :)) met een bruine, redelijk naturel ooglook (maar wel met een bult glitters ofcourse) en mijn favo knallende rooie liquid lipstick.
Afbeelding

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 20:13

Dankjulliewel. Wat lief <3

Drunk, roze staat je mooi. Blushes zijn idd fijn op de ogen, lekker veel pigment.
Ik vind die knallipstick echt heerlijk! Echt een leuke speelse kleur. En je highlight in je ooghoek is liefde

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 21:25

velvetblack schreef:

Tijdje niet online geweest, maar wauw <3 :~

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:14

Elke gave look!
Drunksheep mooie looks en die liptick knalt lekker!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:28

Thaaaanks :*

Marlon ik wist dat ik iets vergeten was in mijn terugleespost, maar dat was jij! Ik vond je laatste look zo goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:59

Kelly schreef:
<3 <3
[ [url=m/hFaD2N.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/I4Nuuj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, wat een pigment. <3 Had 'm al gezien online omdat ik Shay Mitchell volg die hier dus aan meegewerkt had maar nog geen echte swatchfoto's!

DayDream21 schreef:
Toffe kleurtjes Kelly!
Ik heb net de Real Techniques Core Collection, Starter Set en Setting Brush voor 36 euro incl. verzendkosten besteld :D Ze zijn namelijk in de uitverkoop op de officiële RT site, en 10 RT kwasten voor deze prijs kan ik niet laten liggen hoor.

Mooie deal heb je! :j

lisa_xxx schreef:
Ik ben een stille volger. Supertoffe looks komen er voorbij
Ik kwam vandaag toch een mooi palet tegen! Voor 2 euro bij de action. Moest ik toch even delen[ [url=m/FQiiZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dPBcO8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow, wat een verrassing dit. :oo Nooit verwacht dat vanuit Action zo'n goed pigment zou komen.

_Yasmine_ schreef:
Even snel een mobiele nabla update, de rest zal ik vanmiddag even meelezen!

[ [url=m/tBAN2M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle kleurtjes naast elkaar! Vooral de oranje rood achtige lijken ontzettend fijn.

[ [url=m/JGpUhw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zit hij er nu op. Maar hij is zo veel feller in het echt! Zonde dat het er niet op wilt!

Swatches zien er goed uit! :j Ben benieuwd naar een foto met meer focus op je oog zodat ik het wat beter kan zien. :D

Melati_vS schreef:
Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn

Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.

[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Androgyny staat je prachtig!

velvetblack schreef:
Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)

[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je laat het bij mij nu ook kriebelen, vind 't zo machtig mooi staan bij je, en ben toch al ontevreden over m'n bovenlip. Hmmmmmmm. :))

Suus, hoop dat je je snel weer beter voelt meid!

velvetblack schreef:
Vandaag heb ik een rode eyeliner! Eerst begon ik met een nude lip. Daarna toch voor Dew lipstick gekozen haha

[ [url=m/EF8dma.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4QERtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/r3rqSS.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3 <3

eenitraM schreef:
Mag ik jullie wat vragen over Mac?

Ik heb 2 merh's. Maar er zit kleurverschil in kom ik nu achter! Het is me regelmatig opgevallen dat er soms bij een look merh niet goed staat terwijl merh mij altijd goed staat.

[ [url=m/YRdjWR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zien jullie ook kleurverschil? Zo ja, ik ben dus niet gek :+

Ik zie hier ook een verschil in ja. :j Ik heb me ooit laten vertellen (niet zozeer over MAC maar ander makeup bedrijf) dat alles machinaal gedaan wordt. Dat houdt in dat soms een pigment misschien nét iets minder goed gemengd zal worden dan in de ander en dat kan dus resulteren in een heel klein kleurverschil. Zie het als exact dezelfde hoeveelheid witte verf en blauwe verf met elkaar mengen maar net een stukje vergeten te mengen op je verfpalet.

borstnoot schreef:
Oh my god ik heb het Anastsia Beverly Hills Modern Renaissance palette besteld. <3
Ben zoooo benieuwd! Wie heeft hem nog meer? :)

Jaaaa ik heb 'm, echt mijn grote liefde. Vooral de kleur Primavera en Love Letter. <3 <3

velvetblack schreef:

Wat ben je toch ook zo zo goed he, jeetje. Ben zo jaloers op jouw koppie en skills. _/-\o_

Drunksheep schreef:
En nog een foto van een improvisatielook die ik 's nachts maakte, nadat ik besloot om tóch uit te gaan ook al zat ik op dat moment nog in mijn badjas :)) met een bruine, redelijk naturel ooglook (maar wel met een bult glitters ofcourse) en mijn favo knallende rooie liquid lipstick.
[ [url=m/vS2mQL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik nou zo'n ware knaller. Die lipstick is lekker een knalkleur, en je ogen zo rustig en subtiel en aah, I love it. <3

Even egostukje, ik wil telkens wel m'n looks plaatsen maar dan wil ik altijd eerst bijlezen en tegen de tijd dat ik besluit een bijleespost te maken zijn we 15 dagen verder en heb ik ineens 1600 looks te plaatsen. Dus. Ja. Ik vond deze toch wel leuk genoeg om te posten dus ik plaats even 3 looks. :') Sorry. _O-

Ben de laatste tijd ook lekker aan het proberen mijn haar te krullen en moet zeggen dat het me heel erg bevalt.

Dag 1:
Colourpop Hydroplane (de blauwige kleur) is een hele lichtblauw met groene en paarse glitter erin, daardoor lijkt 'ie op het oog in ieder licht anders. Echt prachtig, je zag de paarse glitter er gewoon echt in zitten. In de ooghoek Urban Decay Ultimate Basics palette gebruikt in de kleur Extra Bitter en Lockout. Lippen zit.. euh.. Daydream van Colourpop op! :') Eventjes vergeten welke 't was.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 2:
M'n wenkbrauwen weer eens geplukt, het was nodig.
Beetje rock-achtig maar had zin in wat donkers. Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper weet wat ik erop heb gegooid, alleen dat ik uit de Naked Basics palette de zwarte kleur heb gebruikt en Colourpop Pop Rocks en op de lippen Colourpop Bumble.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 3:
Op mijn ogen Colourpop Koosh (echt mijn grootste liefde <3) en in de buitenste ooghoek heb ik uit de Urban Decay Full Spectrum de kleur Delirious gebruikt. De lower lashline zit uit hetzelfde palette de kleur Sketch. Op mijn lippen Colourpop Pack Pack. Weer eens wat anders maar wel een van mijn favoriete looks van de laatste tijd. :j

Afbeelding

Afbeelding

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 23:33

Waaauw die laatste look vind ik echt heel erg mooi Shizzel! <3 Staat je erg goed!
En hele mooi blouse trouwens! Waar heb je die weg? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 23:41

Dank je! En Primark! Eergister gekocht dus ze zouden 'm nog moeten hebben. :))

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 23:54

Nog bedankt drunksheep! :)

Shizzel gave looks weer! Mijn voorkeur gaat uit naar de 1e look! Die is erg mooi qwa kleurencombi nog niet voorbij zien komen geloof ik

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 00:03

Damn die laatste look shizz!! Prachtig. En dankjewel <3
Ik zou die blouse bijna kopen, maar hij past niet bij mijn zwarte ziel.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 08:26

Je laatste look shiz <3 <3

Dat blousje is ook te leuk! Issie beetje lang wel? Misschien binnenkort maar naar de pri dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 09:54

Oh, die laatste look is echt prachtig <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:04

Elke wauw die kleuren staan je prachtg <3 Heel mooi !!
DS knapperd :j Vooral je eerste look is gaaf, zo leuk om te zien dat jullie ook producten die ergens anders voor "bedoeld" zijn gebruiken.. geeft mij weer veel inspiratie !
Shiz wauwie .... wat een gave looks :+: De eerste looks zijn donker maar staan je echt heel gaaf, en die laatste is toch wel mijn favo stijl om te zien bij je. Heel classy.
En ik ben verliefd op je blouse net als de rest hier geloof ik _O-
Straks toch maar eens kijken of ze m nog hebben O:)

Hier nog niet aan de felle kleuren begonnen. Had er even de mood niet voor.
Vandaag een bruin met zacht geel van FIF en de KIKO rouge a lèvres lipstick
Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:21

Ik vind het echt leuk om te zien dat je zo vooruit gaat Mondy. Het blenden/vervagen gaat steeds mooier, de overloop van kleuren en ook je lippen zijn strakker! :+:

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:19

Jammer dat ik via mijn telefoon jou foto niet zo duidelijk kan zien mondy.
De lipkleur is wel gaaf!

Mijn look en met de lipstick van de make up actie. Niet helemaal mijn ding haha.

Ik.kijk hier wel heel chagereinig
Afbeelding

Deze voor iets meer vrolijkheid haha.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marlonFloris op 31-01-17 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:21

Mooi look Mondy!

Hmmm... nee, deze lipkleur vind ik echt niks bij jou.
Te... barbie

Ik draag vandaag eindelijk een lipstick die ik een jaar geleden in Australie gekocht heb.
Bite Beauty Aubergine

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:29

Die kleur staat mooi DNT, wat een gaaf kleurtje is dat !
Marlon mooie ooglook, je krijgt er een mooie open uitstraling van. Lipkleur is idd ook niet helemaal mijn smaak bij je.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:46

Plus dat de kleur niet mooi is ligt het niet alleen aan de de lipstick. Ik kan gewoon niet tegen spul op mijn lippen en veeg het er na 10 min altijd weer af. :')

Dnt die lipkleur staat je prachtig!
Vgm als ik zo iets zou dragen zou het net lijken alsof ik hele gele tanden heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:54

velvetblack schreef:

once you go black...... <3

Friem, ja!! Komt tot mijn bovenbeen en achterkant is ietsje langer!

DnT, die kleur staat je echt prachtig, kan niet geloven dat je 'm zo lang al hebt en niet gedragen!

Mondy, ik vind het zo leuk om jou zo te zien groeien met make-up, echt heerlijk! Vind je look heel geslaagd weer!

Marlon, je ooglook vind ik mooi, lipkleur sluit ik me aan bij DnT dat het net wat te barbieroze is!

Nou als jullie nog niet genoeg van m'n gezicht hadden dan nu wel. _O- Vanochtend de Modern Renaissance weer eens gebruikt. Kleuren Venetian Red, Red Ochre, Burnt Orange, Vermeer en Colourpop Koosh omdat ik Vermeer zo vond wegvallen op dit rood, daar was echt een heftige shadow voor nodig en Koosh is daar perfect voor. <3 En op m'n lippen Colourpop Tulle. Echt zo'n moment waarop ik denk, ja, I'm feeling this look.

Bij alles weer lekker slecht licht, op een foto lijk ik zelfs bij m'n lijf helemaal wit, en de andere lijkt het alsof ik een zonnebankje heb meegepakt, heerlijk dat natuurlijk licht. :') Ik doe 't er maar mee.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:04

Zo mooi allemaal <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:10

Thx dames.. jullie complimenten en tips zijn zo leuk om verder te proberen telkens <3

Mooie look weer Shiz.. en je tatt is super :))

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:16

velvetblack schreef:

:') Heerlijk. En je paarse look: prachtig. Zo mooi in contrast met je donkere haar en lichte huid.

Elke, die make-up workshop, weet jij hoe laat die begint? En mochten er zulke events in bv. Utrecht of Den Haag zijn, waar ik dat het beste te weten kan komen? Ik heb voor m'n verjaardag een workshop cadeau gekregen van m'n vriendinnen, maar ben nog geen goede tegen gekomen! Het liefst zou ik gewoon 1-op-1 met een mua een uur doen, maar weet niet of dat mogelijk is en zo ja, voor wat voor prijs. Kun jij me daar iets over vertellen? En het liefst natuurlijk bij jou :D

Shiz, die eerste look <3 Wat ben je toch een prachtig, glimlachend talent.

DS, wat ben jij toch goed in blenden! En wat zijn je wenkbrauwen perfect. Echt heel mooi, zoals gewoonlijk.

Mondy, jaaaa mooi! Misschien nog wat bronzer om je gezicht iets meer leven in te blazen?

Marlon, die lipkleur doet niks voor je, jammer! Ooglook vind ik qua kleuren wel heel mooi.

Dnt, oeh die kleur! En wat lach je toch leuk :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:24

Weer iets nieuws om te proberen dus..bronzer en highlighter..... maar daar ga ik wel echt hulp bij nodig hebben :D Ben wat te bang het totaal verkeerd te doen hahaha

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:27

velvetblack schreef:
Mooi kleur gebruik. Vind dat warme in de arcadeboog gecombineerd met warm altijd zo mooi.
Ik zou wel even kijken naar een lightweight foundation. Deze is erg zwaar voor je terwijl je dit niet nodig hebt volgens mij

Mooi palette van de action. Had geen idee dat hun spul redelijk goed was. Vind zoiets altijd sonde van mijn geld. Ik koop liever 1x iets duurders wat goed is, dan 10x iets van 3 euro om het uit te proberen.

Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)

[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben jij knap :o Wauw, stinkjaloers hier!
Die rode eyeliner staat je ook ontzettend goed.
Kies je er altijd voor om nepwimpers te dragen of alleen bepaalde dagen?

Suus___ schreef:
Ga zo n rondje doen en cv droppen dus even in de makeup.. vreemde zien niet hoe beroerd ik eruit zie toch?

[ [url=m/RysaIG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hMkYE3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ontzettend nette look, naturel maar toch niet zo naturel.

Hier is ook alles scheef hoor, mensen zien het zelden maar ik/jijzelf zal het altijd zien.
Zo is mijn ene pupil groter dan de ander, en ik zie het altijd terug in foto's en in de spiegel. Een ander heb ik er nog nooit over gehoord :n

@eenitraM, die ene linker lijkt voor mij lichter/ meer roze en de rechter neigt voor mijn gevoel meer naar donker rood in verhouding tot de ander.

Drunksheep schreef:
Ik had vandaag een redelijk 'brave' look zonder lipstick, omdat mijn lippen na 5 dagen op rij in de airco op het werk zo droog als de sahara waren helaas. Alles op mijn ogen is van Colourpop, en het is natuurlijk weer heel saai roze met glitters op het bewegend ooglid haha. Wel een blush gebruikt van de Hello Kitty collectie in de crease en onderste wimperrand, en dat werkt echt meer dan prima <3
[ [url=m/Jczxlf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XsVWYY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi zo! Welk trucje gebruik jij om toch die eyeliner bocht te maken maar dan met oogschaduw? Hou je er iets tegen aan zodat je een nette rand kan krijgen?

@Shizzel, heerlijk al die kleurtjes, ik wordt er helemaal vrolijk van! Ik vind jouw ogen ook veel meer spreken met de kleurtjes dan wanneer je met heel donkere tinten werkt *\o/*

Mondy schreef:
Hier nog niet aan de felle kleuren begonnen. Had er even de mood niet voor.
Vandaag een bruin met zacht geel van FIF en de KIKO rouge a lèvres lipstick
[ [url=m/UtClpM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3WzyAX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie look! Heel netjes!

marlonFloris schreef:
Jammer dat ik via mijn telefoon jou foto niet zo duidelijk kan zien mondy.
De lipkleur is wel gaaf!

Mijn look en met de lipstick van de make up actie. Niet helemaal mijn ding haha.

Ik.kijk hier wel heel chagereinig
[ [url=m/IlNpcr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze voor iets meer vrolijkheid haha.
[ [url=m/hCRUIf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind de lipstick misschien gewoon ook iets te roze voor je gezicht. Het lijkt je gezicht wat vlakker te maken waardoor weer de ogen wegvallen, en die zijn er juist zo goed uit!

@DnT, hele mooie kleur, zou hem toch maar vaker gaan dragen!

En op aanvraag een foto waarbij de oranje kleur beter te zien is!
Afbeelding

Afbeelding
Ik puzzel nu nog met de andere kleuren, ik zit nog in de knoop hoe die goed tot hun recht komen. Komt vanzelf!