Kelly schreef:

[ [url=m/hFaD2N.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/I4Nuuj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat een pigment.
Had 'm al gezien online omdat ik Shay Mitchell volg die hier dus aan meegewerkt had maar nog geen echte swatchfoto's!
DayDream21 schreef:Toffe kleurtjes Kelly!
Ik heb net de Real Techniques Core Collection, Starter Set en Setting Brush voor 36 euro incl. verzendkosten besteld

Ze zijn namelijk in de uitverkoop op de officiële RT site, en 10 RT kwasten voor deze prijs kan ik niet laten liggen hoor.
Mooie deal heb je! 
lisa_xxx schreef:Ik ben een stille volger. Supertoffe looks komen er voorbij
Ik kwam vandaag toch een mooi palet tegen! Voor 2 euro bij de action. Moest ik toch even delen[ [url=m/FQiiZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dPBcO8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow, wat een verrassing dit.
Nooit verwacht dat vanuit Action zo'n goed pigment zou komen.
_Yasmine_ schreef:Even snel een mobiele nabla update, de rest zal ik vanmiddag even meelezen!
[ [url=m/tBAN2M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle kleurtjes naast elkaar! Vooral de oranje rood achtige lijken ontzettend fijn.
[ [url=m/JGpUhw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zit hij er nu op. Maar hij is zo veel feller in het echt! Zonde dat het er niet op wilt!
Swatches zien er goed uit!
Ben benieuwd naar een foto met meer focus op je oog zodat ik het wat beter kan zien. 
Melati_vS schreef:Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn
Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.
[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Androgyny staat je prachtig!
velvetblack schreef:Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)
[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je laat het bij mij nu ook kriebelen, vind 't zo machtig mooi staan bij je, en ben toch al ontevreden over m'n bovenlip. Hmmmmmmm. 
Suus, hoop dat je je snel weer beter voelt meid!
velvetblack schreef:Vandaag heb ik een rode eyeliner! Eerst begon ik met een nude lip. Daarna toch voor Dew lipstick gekozen haha
[ [url=m/EF8dma.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4QERtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3rqSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
eenitraM schreef:Mag ik jullie wat vragen over Mac?
Ik heb 2 merh's. Maar er zit kleurverschil in kom ik nu achter! Het is me regelmatig opgevallen dat er soms bij een look merh niet goed staat terwijl merh mij altijd goed staat.
[ [url=m/YRdjWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zien jullie ook kleurverschil? Zo ja, ik ben dus niet gek

Ik zie hier ook een verschil in ja.
Ik heb me ooit laten vertellen (niet zozeer over MAC maar ander makeup bedrijf) dat alles machinaal gedaan wordt. Dat houdt in dat soms een pigment misschien nét iets minder goed gemengd zal worden dan in de ander en dat kan dus resulteren in een heel klein kleurverschil. Zie het als exact dezelfde hoeveelheid witte verf en blauwe verf met elkaar mengen maar net een stukje vergeten te mengen op je verfpalet.
borstnoot schreef:Oh my god ik heb het Anastsia Beverly Hills Modern Renaissance palette besteld.

Ben zoooo benieuwd! Wie heeft hem nog meer?

Jaaaa ik heb 'm, echt mijn grote liefde. Vooral de kleur Primavera en Love Letter.
velvetblack schreef:Vandaag was mijn look paars, in opdracht van Shizzel
[ [url=m/wIRTVr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8M0DCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ben je toch ook zo zo goed he, jeetje. Ben zo jaloers op jouw koppie en skills.
Drunksheep schreef:En nog een foto van een improvisatielook die ik 's nachts maakte, nadat ik besloot om tóch uit te gaan ook al zat ik op dat moment nog in mijn badjas

met een bruine, redelijk naturel ooglook (maar wel met een bult glitters ofcourse) en mijn favo knallende rooie liquid lipstick.
[ [url=m/vS2mQL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik nou zo'n ware knaller. Die lipstick is lekker een knalkleur, en je ogen zo rustig en subtiel en aah, I love it. 
Even egostukje, ik wil telkens wel m'n looks plaatsen maar dan wil ik altijd eerst bijlezen en tegen de tijd dat ik besluit een bijleespost te maken zijn we 15 dagen verder en heb ik ineens 1600 looks te plaatsen. Dus. Ja. Ik vond deze toch wel leuk genoeg om te posten dus ik plaats even 3 looks.
Sorry. 
Ben de laatste tijd ook lekker aan het proberen mijn haar te krullen en moet zeggen dat het me heel erg bevalt.
Dag 1:
Colourpop Hydroplane (de blauwige kleur) is een hele lichtblauw met groene en paarse glitter erin, daardoor lijkt 'ie op het oog in ieder licht anders. Echt prachtig, je zag de paarse glitter er gewoon echt in zitten. In de ooghoek Urban Decay Ultimate Basics palette gebruikt in de kleur Extra Bitter en Lockout. Lippen zit.. euh.. Daydream van Colourpop op!
Eventjes vergeten welke 't was.

Dag 2:
M'n wenkbrauwen weer eens geplukt, het was nodig.
Beetje rock-achtig maar had zin in wat donkers. Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper weet wat ik erop heb gegooid, alleen dat ik uit de Naked Basics palette de zwarte kleur heb gebruikt en Colourpop Pop Rocks en op de lippen Colourpop Bumble.

Dag 3:
Op mijn ogen Colourpop Koosh (echt mijn grootste liefde
) en in de buitenste ooghoek heb ik uit de Urban Decay Full Spectrum de kleur Delirious gebruikt. De lower lashline zit uit hetzelfde palette de kleur Sketch. Op mijn lippen Colourpop Pack Pack. Weer eens wat anders maar wel een van mijn favoriete looks van de laatste tijd.