Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
V_eraa schreef:Ik heb sinds kerst een Charge 3 ipv een Charge 2 maar heb al een tijdje problemen met synchroniseren, dacht dat het aan de app lag want zag veel klachten na de update dus wilde even afwachten. Nu heb ik alleen het probleem dat hij niet meer met bluetooth wilde verbinden dus heb ik hem ontkoppeld, maar nu wil hij niet meer opnieuw koppelen. Ik krijg dan de melding "Kan niet koppelen aan Charge 3 vanwege een onjuiste PIN-code of toegangscode". Maar ik krijg helemaal geen kans om een toegangscode in te vullen, heb alles al geprobeerd fitbit terug naar fabriekstand, fitbit app verwijdert, telefoon opnieuw opstarten, bluetooth aan en uit.
Iemand dit probleem wel eens gehad en die dé oplossing heeft? Ik word er moedeloos van en ben nu mijn charge 2 weer gaan gebruiken..
zorro schreef:Ik heb sinds een week de Fitbit flex 2! Zonder scherm want ik heb al een horloge die ik gewoon wil blijven dragen. De flex kan ik mooi als armband om mijn andere arm dragen. Ik heb al leuke bandjes op Ali besteld
En verder ook een bijpassende weegschaal erbij besteld, de mijne had het begeven dus naar maar vervangen voor een die bij de Fitbit past..
De Fitbit app heb ik ook gekoppeld met yazio waar je dan weer in bij kan houden wat je eet. Zag dat dat ook in de Fitbit app kan, maar ik ben yazio gewend dus dat hou ik zo.
Ik ga binnenkort revalideren (ik heb een flinke whiplash) dus ook daarmee kan ik mooi alles bijhouden. Denk dat dat wel motiverend werkt!
x_Jeanine_x schreef:Ik ben mij zelf maar weer aan het verdiepen in een fitbit, sporthorloge etc etc.
Nu valt mijn oog op de Fitbit Versa of de charge 3...
Alleen nu kom ik er niet helemaal uit of dit goed samenwerkt met de huawei p20 lite.
Heb door de jaren heen vanalles goedkoops geprobeerd, maar niks blijft goed. En zou zonde zijn als deze geen vriendjes wil zijn met de huawei
https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-2- ... oductImage
https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3- ... oductTitle
Anders word het misschien toch ook een huawei horloge