Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 00:16

Ik zit ook tussen die 2 te twijfelen. Scheelt 10,- en dan wel meer opties (maar weet ook niet of ik die gebruik). Batterij van charge gaat weer langer mee. Weet ook niet welke ik mooier vind, dus denk beide even passen en dan kijken.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 00:21

Mijn Versa gooi ik 1 keer per week aan de lader(20/25% is hij dan). Dat ik niet vaak, denk ik.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 00:23

Ik heb toch de Versa besteld! Inderdaad omdat het maar 10,- scheelt en ik de Versa toch mooier vind!
Morgen komt 'ie binnen! :D

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 01:32

Rienn schreef:
Mijn Versa gooi ik 1 keer per week aan de lader(20/25% is hij dan). Dat ik niet vaak, denk ik.

Oh dat is goed om te horen.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 20:29

Ik heb hem binnen hoor! Vind hem echt heel mooi! :D
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 20:50

Nice!

Ik kreeg een hartaanval. Ik heb een nieuwe telefoon en wilde mijn Fitbit daar aan koppelen. Maar.. Hij was nog met Bluetooth gekoppeld aan mn oude telefoon.. Man oh man.
Gelukkig doet ie het weer :D!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:06

Ik heb sinds kerst een Charge 3 ipv een Charge 2 maar heb al een tijdje problemen met synchroniseren, dacht dat het aan de app lag want zag veel klachten na de update dus wilde even afwachten. Nu heb ik alleen het probleem dat hij niet meer met bluetooth wilde verbinden dus heb ik hem ontkoppeld, maar nu wil hij niet meer opnieuw koppelen. Ik krijg dan de melding "Kan niet koppelen aan Charge 3 vanwege een onjuiste PIN-code of toegangscode". Maar ik krijg helemaal geen kans om een toegangscode in te vullen, heb alles al geprobeerd fitbit terug naar fabriekstand, fitbit app verwijdert, telefoon opnieuw opstarten, bluetooth aan en uit.

Iemand dit probleem wel eens gehad en die dé oplossing heeft? Ik word er moedeloos van en ben nu mijn charge 2 weer gaan gebruiken..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:19

Ik heb sinds een week de Fitbit flex 2! Zonder scherm want ik heb al een horloge die ik gewoon wil blijven dragen. De flex kan ik mooi als armband om mijn andere arm dragen. Ik heb al leuke bandjes op Ali besteld :D

En verder ook een bijpassende weegschaal erbij besteld, de mijne had het begeven dus naar maar vervangen voor een die bij de Fitbit past..

De Fitbit app heb ik ook gekoppeld met yazio waar je dan weer in bij kan houden wat je eet. Zag dat dat ook in de Fitbit app kan, maar ik ben yazio gewend dus dat hou ik zo.

Ik ga binnenkort revalideren (ik heb een flinke whiplash) dus ook daarmee kan ik mooi alles bijhouden. Denk dat dat wel motiverend werkt!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 07:27

Mijn fitbit versa registreert afgelopen dagen steeds mijn slaap niet. Meer mensen wel eens last van?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 07:52

V_eraa schreef:
Ik heb sinds kerst een Charge 3 ipv een Charge 2 maar heb al een tijdje problemen met synchroniseren, dacht dat het aan de app lag want zag veel klachten na de update dus wilde even afwachten. Nu heb ik alleen het probleem dat hij niet meer met bluetooth wilde verbinden dus heb ik hem ontkoppeld, maar nu wil hij niet meer opnieuw koppelen. Ik krijg dan de melding "Kan niet koppelen aan Charge 3 vanwege een onjuiste PIN-code of toegangscode". Maar ik krijg helemaal geen kans om een toegangscode in te vullen, heb alles al geprobeerd fitbit terug naar fabriekstand, fitbit app verwijdert, telefoon opnieuw opstarten, bluetooth aan en uit.

Iemand dit probleem wel eens gehad en die dé oplossing heeft? Ik word er moedeloos van en ben nu mijn charge 2 weer gaan gebruiken..

Ik had zoiets met mijn versa toen ik naar een nieuwe Android update ging, toen moest ik hem geloof ik eerst via bluetooth verbinden en dan pas via de app.

Mijn slaap wordt goed geregistreerd :)

Ik kan nu blijkbaar ook via ABN Amro gebruik maken van betalen met mijn Fitbit :=

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 07:59

Ideaal betalen met je fitbit! Helaas hebben wij ING, terwijl ING wel al via de smartphone kan en andere banken nog niet. (alleen Samsung geloof ik)

Mijn fitbit is soms ook lastig met synchroniseren en soms heb ik geen hartslag, buiten het sporten om.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:17

Ik ben mij zelf maar weer aan het verdiepen in een fitbit, sporthorloge etc etc.
Nu valt mijn oog op de Fitbit Versa of de charge 3...

Alleen nu kom ik er niet helemaal uit of dit goed samenwerkt met de huawei p20 lite.
Heb door de jaren heen vanalles goedkoops geprobeerd, maar niks blijft goed. En zou zonde zijn als deze geen vriendjes wil zijn met de huawei :+

https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-2- ... oductImage
https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3- ... oductTitle
Anders word het misschien toch ook een huawei horloge :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:24

Huawei draait op Android, dus ik zou niet weten waarom het niet zou werken.

Je mag er gewoon vanuit gaan dat het werkt hoor.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:29

zorro schreef:
Ik heb sinds een week de Fitbit flex 2! Zonder scherm want ik heb al een horloge die ik gewoon wil blijven dragen. De flex kan ik mooi als armband om mijn andere arm dragen. Ik heb al leuke bandjes op Ali besteld :D

En verder ook een bijpassende weegschaal erbij besteld, de mijne had het begeven dus naar maar vervangen voor een die bij de Fitbit past..

De Fitbit app heb ik ook gekoppeld met yazio waar je dan weer in bij kan houden wat je eet. Zag dat dat ook in de Fitbit app kan, maar ik ben yazio gewend dus dat hou ik zo.

Ik ga binnenkort revalideren (ik heb een flinke whiplash) dus ook daarmee kan ik mooi alles bijhouden. Denk dat dat wel motiverend werkt!

Die weegschaal die je besteld hebt, is dat 1 die je vetpercentage ook kan meten? :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:46

Dat doet die weegschaal van ons wel, is ook van fitbit.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:59

en heb je het idee dat dat 'accuraat' is?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:58

Ik ben het zelf niet met de weegschaal eens, maar denk niet dat je dat bedoelt. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:01

x_Jeanine_x schreef:
Ik ben mij zelf maar weer aan het verdiepen in een fitbit, sporthorloge etc etc.
Nu valt mijn oog op de Fitbit Versa of de charge 3...

Alleen nu kom ik er niet helemaal uit of dit goed samenwerkt met de huawei p20 lite.
Heb door de jaren heen vanalles goedkoops geprobeerd, maar niks blijft goed. En zou zonde zijn als deze geen vriendjes wil zijn met de huawei :+

https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-2- ... oductImage
https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3- ... oductTitle
Anders word het misschien toch ook een huawei horloge :o

Vriend had de P10, Fitbit deed het perfect. Nu met de Mate 20 pro werkt ie ook perfect hoor :D !

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:02

The_Cat schreef:
en heb je het idee dat dat 'accuraat' is?

Een weegschaal kan daar nooit heel accuraat in zijn. Alleen een huidplooimeting.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:15

Je kan nu ook pinnen met bepaalde Fitbit horloges. Echt super cool. _O-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:49

Ja die weegschaal geeft idd ook vetpercentage aan. Hoe hij dat weet is me een raadsel, en of het klopt ook...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:29

Door middel van een stroompje meet hij dat, je moet er daarom ook met blote voeten op. Alleen, stroom zoekt de kortste weg, wat dus wil zeggen dat ie je armen en romp niet meeneemt en dus alleen je benen. Dat kun je dus alleen met een zeer grote korrel zout nemen helaas.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:35

Dan kom ik wel extreem hoog uit. Al het vet zit zowat op mijn benen. _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:37

Daarom doe ik t dus ook nooit _O- Volgens dat ding zit ik veel hoger dan volgens een huidplooimeting. Maar je kunt het ook gewoon niet echt serieus nemen, niet eens als een trend zien, omdat je echt vrijwel alleen je benen dus 'meet'

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:45

Haha nou, dat gaat bij mij waarschijnlijk ook niet positief uitpakken als hij alleen mijn benen meet :') van de andere kant, daar wil ik wel graag wat van kwijt, dus dat is dan ook wel weer bij te houden.