Ik weet ook dat ik 100% zeker de boel binnen op ga lichten. Ik zag een paar kajuiten met wit in combi met hout en dat ziet er veel ruimer uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Hoe is het met iedereen hier? Wij zijn onderweg naar Cuxhaven, met 0,5 knopen wind. Op de motor dus. Maar goed, het is droog, warm en zonnig. Maar wel een dure vakantie zo hahaha. Morgen verwachten we aan te komen, dan rusten en door het Nord Ostsee Kanal naar de Oostzee, waar we vele mooie plaatsen en ankerplekjes hopen te zien.
8nnemiek schreef:Mijn vriend is net terug van Zeeland, die is afgelopen weekend even die kant op gegaan om het fruit weg te halen, omdat we natuurlijk een hoop schimmel en fruitvliegen hadden verwacht ..bleek het na twee weken nog prima in orde, dus hij heeft alles opgegeten![]()
En weer een aantal klusjes gedaan, dus volgende week kan het kotterzeil mee. Dan kunnen we al zeilen op de genua en kotter.
Ah Mo, balen dat er zo weinig wind staat! Hopelijk hebben jullie het alsnog naar je zin. In ieder geval een mooie bestemming!
Sheran, ik kan me voorstellen dat je dat wat zonde van het geld vindt. Zeilen leer je toch vooral door het te doen. Maar goed, het hoort natuurlijk wel bij een zeilles. Hopelijk volgende keer meer zeilen!
M_i_R schreef:Ik ga jullie even opzoeken zo mo! Geweldig leuke reis
Edit: ik zie nu dat ik je nog ken van Parafrid! Wat grappig om ineens een bekend gezicht op de foto’s te zien
Wij waren zondag ook dobberen op het Lauwersmeer, nieuwe zeil testen. Prima weer om op je dooie gemakje alles te bekijken. Na een half uur naar een ankerboei gevaren samen met mijn ouders, boten eraan geknupt en het meer in gedoken.
[ [url=m/TeStXg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eSFYiq.jpg]Afbeelding[/url] ]
M_i_R schreef:Ja jou ken ik idd ook nog nu ik je foto zie sheran! Leuk, hoe je elkaar dan weer tegenkomt
@mo, zandra heb ik inderdaad nog steeds. Inmiddels is ze een jaar of 18 alweer!
Prachtig San! Ik heb een zwak voor rood/bruine zeilen
M_i_R schreef:Ja jou ken ik idd ook nog nu ik je foto zie sheran! Leuk, hoe je elkaar dan weer tegenkomt
@mo, zandra heb ik inderdaad nog steeds. Inmiddels is ze een jaar of 18 alweer!
Prachtig San! Ik heb een zwak voor rood/bruine zeilen