Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:35

Laten we eerlijk zijn autisme wordt nu wellicht ook eerder herkend door meer kennis en ook meer interesse er in.

50jaar geleden waren een hoop autistische stoornissen die nu bekend zijn veel minder of zelfs niet bekend/benoemd.
Dat ze geen label hebben gekregen betekend niet dat ze er niet waren.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:48

_lautje_ schreef:
Laten we eerlijk zijn autisme wordt nu wellicht ook eerder herkend door meer kennis en ook meer interesse er in.

50jaar geleden waren een hoop autistische stoornissen die nu bekend zijn veel minder of zelfs niet bekend/benoemd.

Dus dit, er zijn genoeg ouderen die het labeltje niet hebben officieel, maar waarvan tegenwoordig iedere gek weet dat ze het hebben.

En waarom Pro-vaxxers zich druk maken om anti-vaxxers? Simpel
Er is altijd een klein percentage waarbij de vaccinatie niet (genoeg) heeft gepakt, en dus minder of geen afweer hebben voor de bewuste ziekte. Dan heb je ook nog kinderen en volwassenen met een verminderde weerstand, zoals mensen met chemo, chronisch zieken etc. Deze mensen lopen dus al heel veel meer risico, komen ze dan bij een niet gevaccineerd persoon die ziek is of de ziekteverwekkers meedraagt, kan dat catastrofaal zijn.
Ik vaccineer voor alles wat nodig is, ook voor vakantie, en ja ik haal ook boosters. Waarom? Omdat ik zo iemand ben met een zeer lage afweer. Zolang er risico is door mensen die niet vaccineren, moet ik dus extra vaccineren om de beste kans te hebben niet ziek te worden.
Iemand met chemo, daar is alles ongedaan gemaakt, dus ook de vaccinaties. Wil jij (jij als in de anti-vaxxers, dus niet Lautje ;) ) het op je geweten hebben dat jij, of je kind, iemand omlegt door de ziektekiemen? Want dat is hoe ik het zie als je bewust anderen aan dat risico blootstelt

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:57

henny_w schreef:
Wat ik wel weet is dat kort na het begin van vaccineren in Europa autisme steeds meer kwam opzetten en dat het voor de vaccinaties maar weinig voor kwam. Maar dat kan uiteraard stom toeval zijn !

Je hebt gelijk. Voor 1900 werd er helemaal niet gevaccineerd, en er waren ook geen mensen met de diagnose autisme:
http://pediatricservices.com/prof/prof-26.htm

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:58

_lautje_ schreef:
Is dat de officiele persverklaring of het geen dat het meisje beweerd te hebben ontvangen alszijnde verklaring?

Van de Want to Know website. Niet dat ik dat als enige lees maar voor nu even de snelste manier om even e.e.a. te plaatsen. Van Gardasil stond eerder in een persbericht dat het in Frankrijk niet meer gebruikt wordt vanwege de vele bijwerkingen maar in Nederland kan het dus nog wel ?
Ik geef hieronder een aantal links en dan ga ik eerst even met andere werkzaamheden bezig. Want ik heb meer te doen dan alleen op dit forum te reageren :)

http://www.wanttoknow.nl/nieuws/hpv-vac ... nge-vrouw/

http://www.wanttoknow.nl/overige/vaccin ... s-onjuist/

http://www.wanttoknow.nl/nieuws/vaccins ... sch-afval/

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vac ... onderzoek/ Als je in deze link wat beneden scrolt dan staan daar een paar schema's.
De ene met het aantal ziektes tussen gevaccineerden en ongevaccineerden. De andere met hoe de mazelen in de jaren 50 al enorm op z'n retour was en de Big Farma beweren dat het aan vaccinaties te danken is.

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vac ... s-leugens/

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:01

Dat klopt, maar of er een relatie is tussen de 2.... :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:06

Sorry op die site staat ook een artikel dat beweert dat Hillary Clinton de advocaat van Bernie Sanders heeft vermoord/zou hebben laten vermoorden , Global warming een fantasie is, er geen burgeroorlog woedt in Syrie en de familie Assad heel vriendelijk en aardig zijn en de VS zelf verantwoordelijk is voor 9/11......

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:08

henny_w schreef:
_lautje_ schreef:
Ahhhh dus jij verkondigd dus dingen alszijnde feit, maar checkt daarbij niet of dat wel de meest recente gegevens zijn...
Aangezien jij beweert een soort van wetenschappelijk onderzoek te doen is dit wel heel ernstig. Iedere wetenschapper zou voor het missen van een dergelijk relevant artikel direct gekielhaald worden. Je onderzoek wordt dan gekwalificeerd als waardeloos en onbetruowbaar.

Wellicht is het aantal gevaccineerde kinderen wel meegenomen, maar niet genoemd in deze korte samenvatting van het gehele artikel. Ik heb nu enkel een korte samenvatting gepakt natuurlijk.

Ik ga uit van eerdere berichten ja. Ik heb me zoals ik al eerder schreef een aantal jaren terug behoorlijk verdiept in het vaccinatiegebeuren.
Dat was in een tijd dat de Amish gemeente absoluut niet vaccineerde. Ik meen dat het in een artikel stond van Andrew Wakefield die behoorlijk wat onderzoek naar vaccinatieschade gedaan heeft. Niet alleen naar autisme. Hoe het de laatste jaren gesteld is met vaccineren bij de Amish weet ik niet.
Juist omdat de vaccinatiedruk van hogerhand steeds meer opgelegd wordt.

Wat ik wel weet is dat kort na het begin van vaccineren in Europa autisme steeds meer kwam opzetten en dat het voor de vaccinaties maar weinig voor kwam. Maar dat kan uiteraard stom toeval zijn !

Ik denk dat het toenemen van autisme eerder gelegd kan worden bij het toenemen van de kennis over autisme - het wordt steeds beter herkend. En het is over het algemeen aangeboren, niet iets wat ontstaat.

Henny, wat versta jij precies onder vaccinatieschade? En kan je bronnen / onderzoeken tonen waarbij door middel van onderzoek onder een substantieel aantal Amish deze gedefinieerde vaccinatieschade wordt aangetoond dat deze vaccinatieschade relatief veel minder is? Met een controlegroep van wel gevaccineerden, waarbij is onderzocht welke invloed bepaalde stoffen uit de vaccinaties hebben op lichaam en cellen, en waarbij kan worden aangetoond dat deze schade is veroorzaakt door ingredienten of hulpmiddelen uit deze vaccinatie?

Ik wil bronnen zien. Niet "een persoon die echt heel veel weet" die "echt heel veel onderzoek heeft gedaan" en "ik meen dat". Heeft je kennis die er zeer veel vanaf weet een onderzoek gepubliceerd? Zoja, waar?

Je had het eerder over kwik in vaccinaties. Hier:
http://www.rivm.nl/Documenten_en_public ... vaccinatie
http://vorige.nrc.nl/wetenschap/article ... einig_kwik

Ik probeer hierbij neutrale, niet gekleurde bronnen te nomen. Als je zoekt op vaccinatie en kwik krijg je namelijk allemaal schreeuw sites vol indianenverhalen.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:10

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:11

_lautje_ schreef:
Sorry op die site staat ook een artikel dat beweert dat Hillary Clinton de advocaat van Bernie Sanders heeft vermoord/zou hebben laten vermoorden , Global warming een fantasie is, er geen burgeroorlog woedt in Syrie en de familie Assad heel vriendelijk en aardig zijn en de VS zelf verantwoordelijk is voor 9/11......

_lautje_ schreef:
Sorry je weet dat het onderzoek van Andrew Wakefield aantoonbaar frauduleus is geweest en uit z'n duim gezogen he?

Hij heeft zijn onderzoek zodanig gemanipuleerd dat zijn conclusies totaal kolder zijn.
En weet je waarom, zodat ouders met behulp van een letselschade advocaat een flinke claim konden indienen bij de farmaceuten.

Wakefield is hiervoor z'n professor titel kwijt geraakt (gebeurd echt niet zomaar).

Voor zijn onderzoek had hij geloof ik naar slechts 12 kinderen gekeken die allen al waren gediagnosticeerd met autisme voor aanvang van zijn onderzoek.
Ten eerste is 12 geen breed genoeg onderzoek en ten tweede apsnkinderen al gediagnosticeerd zijn is het lastig onderzoeken of dat komt door vaccinatie. Je hebt immers geen startpunt waar de kinderen nog 'blanco' waren.

Andrew Wakefield is het zwarte schaap geworden omdat hij zo'n 15 jaar terug openlijk in de krant The Lancet zijn bevindingen deed. Dat stond Big Farma uiteraard niet aan.
Hij is nooit veroordeeld door een gerechtshof en werkt nog steeds maar nu in de VS.

http://healthimpactnews.com/2014/the-va ... the-truth/

http://healthimpactnews.com/2013/parent ... peaks-out/

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:18

tmr001 schreef:
Want To Know heeft hier:
http://www.wanttoknow.nl/dossiers/overi ... ontrol/ook een heel dossier over mind-control.

En ook nog over de UFO doofpot: http://www.wanttoknow.nl/dossiers/universum/ufo/ en dat Bono is ontmaskerd als Illuminatie puppet: http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-c ... ie-puppet/

Met alle respect, lijkt me niet de meest objectieve of betrouwbare bron.

Want to Know heeft onder aan hun artikelen bronvermeldingen.
Dus is er voor iedereen te lezen en te oordelen en te geloven of iets waar is of niet. So simpel is that.

Er zijn duidelijk 2 stromingen in dit topic. Wel of niet vaccineren?
Laten we elkaar gewoon respecteren met waar we voor staan. Wel of niet vaccineren is een zaak wat ieders eigen verantwoording is en wat je niet persé een ander moet opleggen.
Die ellende zien we ook al genoeg met verschillende godsdiensten.
Iedereen mag een eigen mening hebben. Toch?

Volgens mij dwalen we behoorlijk af van wat eigenlijk de bedoeling was van TS met dit topic.
Is er een mogelijk tot ontstoren van 'gifstoffen' in het algemeen bij mens en dier.
Daar ben ik nog steeds benieuwd naar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:21

Zijn artikel in de Lancet is teruggetrokken omdat het aantoonbaar frauduleus was.

En hij kan nog steeds in de VS werken, aan zijn onderzoek kleefde gewoon zeer zware bezwaren. Hoe niet blij 'Big Pharma' er ook mee was. Het feit is dat zijn onderzoek gewoon zeer grote gebreken vertoonde.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:22

_lautje_ schreef:

Er is een hele simpele reden voor de toename van autisme. Met de overgang van DSM 3 naar DSM 4 is de definitie van autisme verruimd, waardoor meer mensen onder het labeltje autisme vallen. Dan is het niet raar dat je opeens een toename in autisme krijgt.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:40

henny_w schreef:
tmr001 schreef:
Want To Know heeft hier:
http://www.wanttoknow.nl/dossiers/overi ... ontrol/ook een heel dossier over mind-control.

En ook nog over de UFO doofpot: http://www.wanttoknow.nl/dossiers/universum/ufo/ en dat Bono is ontmaskerd als Illuminatie puppet: http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-c ... ie-puppet/

Met alle respect, lijkt me niet de meest objectieve of betrouwbare bron.

Want to Know heeft onder aan hun artikelen bronvermeldingen.
Dus is er voor iedereen te lezen en te oordelen en te geloven of iets waar is of niet. So simpel is that.

Er zijn duidelijk 2 stromingen in dit topic. Wel of niet vaccineren?
Laten we elkaar gewoon respecteren met waar we voor staan. Wel of niet vaccineren is een zaak wat ieders eigen verantwoording is en wat je niet persé een ander moet opleggen.
Die ellende zien we ook al genoeg met verschillende godsdiensten.
Iedereen mag een eigen mening hebben. Toch?

Volgens mij dwalen we behoorlijk af van wat eigenlijk de bedoeling was van TS met dit topic.
Is er een mogelijk tot ontstoren van 'gifstoffen' in het algemeen bij mens en dier.
Daar ben ik nog steeds benieuwd naar.

Waarom ik er moeite mee heb deze discussie andermans mening te respecteren, is dat de niet vaccineerders door niet te vaccineren ook anderen (kinderen, mensen met een verminderde weerstand) gevaar brengen. Daarom kan je niet zomaar zeggen "iedereen moet het maar voor zichzelf weten". Zoals dacht ik Ygritte ergens eerder in dit topic zei: "Jouw vrijheid houd op waar je die van een ander in gevaar brengt". We hebben het hier wel over een iets anders soort mening als ik vind de kleur blauw mooi, ik vind amerika een fijn vakantieland of ik vind mijn buurman een pannekoek.

Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat uberhaupt vaccinatieschade is, en hoe deze ontstaat door ingredienten die in een vaccinatie zitten. Mensen die vaccinaties willen ontstoren kunnen me dan ook echt niet interesseren, als het helpt (placebo) of als ze graag van hun geld afwillen, moeten ze helemaal zelf weten.

Ik heb bij 1 van de artikelen op want to know nog zitten zoeken naar bronvermeldingen, die kon ik niet echt vinden, behalve in de comments. 1 verwees naar een site, die ironisch genoeg bij de gerelateerde artikelen dat de WHO (World Health Organisation) het massaal niet willen vaccineren als een probleem erkent en pleit voor betere informatie:

http://www.fiercepharma.com/vaccines/wh ... n-programs

Over de Wakefield trouwens, ik vind het best logisch als je wordt verguisd als je niet kloppende onderzoeken publiceert.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:54

henny_w schreef:
_lautje_ schreef:

_lautje_ schreef:
Sorry je weet dat het onderzoek van Andrew Wakefield aantoonbaar frauduleus is geweest en uit z'n duim gezogen he?

Hij heeft zijn onderzoek zodanig gemanipuleerd dat zijn conclusies totaal kolder zijn.
En weet je waarom, zodat ouders met behulp van een letselschade advocaat een flinke claim konden indienen bij de farmaceuten.

Wakefield is hiervoor z'n professor titel kwijt geraakt (gebeurd echt niet zomaar).

Voor zijn onderzoek had hij geloof ik naar slechts 12 kinderen gekeken die allen al waren gediagnosticeerd met autisme voor aanvang van zijn onderzoek.
Ten eerste is 12 geen breed genoeg onderzoek en ten tweede apsnkinderen al gediagnosticeerd zijn is het lastig onderzoeken of dat komt door vaccinatie. Je hebt immers geen startpunt waar de kinderen nog 'blanco' waren.

Andrew Wakefield is het zwarte schaap geworden omdat hij zo'n 15 jaar terug openlijk in de krant The Lancet zijn bevindingen deed. Dat stond Big Farma uiteraard niet aan.
Hij is nooit veroordeeld door een gerechtshof en werkt nog steeds maar nu in de VS.

http://healthimpactnews.com/2014/the-va ... the-truth/

http://healthimpactnews.com/2013/parent ... peaks-out/

De krant The Lancet? Heb jij wel enig idee wat The Lancet is? Echt, de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt. En als betrouwbare bron Want To Know aanvoeren.... I rest my case. :n Daarmee kun je niet eens serieus discussiëren. Dat is met iemand praten over het bestaan van kabouters want "in de boeken van Grimm staat dat ze bestaan" !

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:57

Want to know.nl is toch geen serieuze site...? lijkt mij meer iets zoals de speld en nieuwspaal :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:19

Was het maar zo

Citaat:
Voordat je weer een griepprik haalt.. Wellicht is het handig even inzicht te krijgen in wat er nou eigenlijk in die griepprik zít.. Behalve natuurlijk een boel geprojecteerde angst..!

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:58

maava schreef:
Kamy schreef:
Voordat het topic echt dood gaat, wil ik nog 1x de vraag injecteren (en ik zal geen CAPS gebruiken deze keer):
Hoe werkt ontstoren????

Ik lees dat het "schadelijke" ingredienten of effecten van een injectie op kan heffen. Maar hoe dan? Ik lees dat het een verdunde (hoe komen de fabrikanten van het ontstoor product daaraan?) Variant van het virus uit de injectie bevat. Maar moet het dan ook de injectie opheffen? En hoe?
Dit is geen strikvraag, ik vraag het me oprecht nog steeds af.

Ik quote het maar even zodat het relevant blijft.

Ik blijf het quoten.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:22

Citaat:
Wat wel typisch is dat sinds het jaar 900 in IJsland paardjes lopen en dat daar nog nooit door al die eeuwen heen gevaccineerd is.
Nog typischer is dat ze daar tot op heden geen epidemieën van paardengriep en andere ellende hebben meegemaakt.

Niet om het een of ander, maar zou dat niet iets te maken kunnen hebben met het feit dat de IJslandse paardjes al die eeuwen in complete isolatie op een afgelegen eiland zaten? (en tot op vandaag geldt er op IJsland een importverbod voor paarden, o.a. om ziekten te voorkomen. Hetgeen overigens niet afdoende helpt, want een aantal jaren geleden hadden ze daar wel degelijk een griepepidemie waar het gros van de paarden behoorlijk ziek van geweest is)

Iets meer on topic: waarom zou je je als anti vaxxer in ontstoren verdiepen als je toch niet laat vaccineren? En hebben jullie daadwerkelijk concrete voorbeelden van succesvol ontstoren, en zo ja waar zit de verbetering dan in?

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:25

maava schreef:
Kamy schreef:
Voordat het topic echt dood gaat, wil ik nog 1x de vraag injecteren (en ik zal geen CAPS gebruiken deze keer):
Hoe werkt ontstoren????

Ik quote het maar even zodat het relevant blijft.

Ik blijf het quoten.

Ik voeg een vraag toe: wat is precies vaccinatieschade?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:27

Kamy schreef:
Hoe werkt ontstoren????

Ik lees dat het "schadelijke" ingredienten of effecten van een injectie op kan heffen. Maar hoe dan? Ik lees dat het een verdunde (hoe komen de fabrikanten van het ontstoor product daaraan?) Variant van het virus uit de injectie bevat. Maar moet het dan ook de injectie opheffen? En hoe?
Dit is geen strikvraag, ik vraag het me oprecht nog steeds af.

Nog interessanter is dat dat nu juist de definitie is van een vaccinatie. Dus ze geven een vaccinatie voor een vaccinatie :o?

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:52

[quote="maava]
Ik blijf het quoten.[/quote]

Dank je! Maar of het helpt? ;-)
Ik hoef geen wetenschappelijk onderbouwde uitleg. Ik wil gewoon weten wat het is en hoe het werkt.
En nee, ik lig niet klaar in een hinderlaag om daarna "de ontstoorders" omver te schieten...

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:55

Helpen doet het blijkbaar niet, de enige die erop reageren zijn mensen die net zo nieuwschierig zijn als ons. _O-

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:05

maava schreef:
Helpen doet het blijkbaar niet, de enige die erop reageren zijn mensen die net zo nieuwschierig zijn als ons. _O-

Oh nee,...ik blijf ook hopen. Ik had er nog niet op gereageerd. Me rot gezocht om iets te vinden. Maar verder dan een vaag verhaal gaat het niet.

Maar ook ik ben reuze nieuwsgierig.

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:21

Net op Tv gezien; NPO1 Zorg.nu

"In deze uitzending behandelt Zorg.nu het HPV-vaccin. Steeds meer ouders twijfelen of ze hun dochter wel of niet laten inenten met dit vaccin tegen baarmoederhalskanker. Daarnaast aandacht voor een nieuwe, kleine pacemaker. Zorg.nu volgt een patiënt die de nieuwe pacemaker krijgt."
Er wordt wereldwijd bekeken wat de tot nu bekende gevolgen zijn.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 09:20

Dr is een hoop fout gegaan met de hpv prik, maar dit word zo enorm uit porportie gebracht en veel van de berichten over dochters die in een rolstoel kwamen, komen van shady nieuws websites. Niet dat ik zeg deze prik is 100% veilig, dat is niks namelijk. Maar ook met andere behandelingen heb je met die 1% bijwerkingen.