Nieuwe schoenen aangeschaft door pijn in knie, nu vervelend in schenen haha.Ik ben trouwens HEEL blij dat ik gisteren heb gelopen. Toen was het ook benauwd, maar is vandaag echt een keer zo erg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nieuwe schoenen aangeschaft door pijn in knie, nu vervelend in schenen haha.

Daan_O schreef:Ik was overigens wel verbaasd eigenlijk hoeveel schoenen kunnen doen in je manier van lopen. Ik had zelf altijd de gedachte dat ik best fatsoenlijk liep zeg maar, maar op de slow motion filmpjes was duidelijk te zien dat mijn voet meer steun nodig heeft aan de binnenkant. Daarna was ook goed te zien hoe dat beter werd naar mate de schoen beter bij mijn voet paste. Ik ben er nu ook wel van overtuigd dat echt goed passende schoenen heel belangrijk zijn om blessures te voorkomen. Hardlopen is natuurlijk behoorlijk belastend voor je lijf.
). Ik wil denk ik wel schoenen laten aanmeten als ik bijvoorbeeld de lessen van STR tot 10K heb afgemaakt (of eerder, mocht ik toch klachten krijgen). Dan is het een beloning voor mezelf omdat ik zo heb doorgezet en tegelijkertijd een motivatie en investering om verder te trainen
Hopelijk knap je snel op.
Volgende keer beter eten meid! 
Ik snap je gevoel maar je laat je daar toch niet de rest van je leven door achtervolgen? Koop een gave outfit, muziek op en lekker knallen. Het is heel normaal als je zweet, rood wordt of af en toe (of heel vaak) moet wandelen tussendoor. Iedereen heeft dat. Schop onder je kont en gaan!
Maar wel prima verder.
Negatieve reacties nog nooit meegemaakt.
(Heb het al zwaar genoeg
)
Los daarvan ook wel zo goed voor je boobies natuurlijk!