In Heerlen betaalde ik geloof ik onbeperkt ook 70 euro, ik weet het even niet meer zeker.
Bij de sportschool hier in de buurt, die net pas begonnen is en iedere dag open gym en vooralsnog 1x per dag een WOD 85,- (afhankelijk van je contractduur goedkoper). Van dat bedrag kun je onbeperkt fitnessen, groepslessen volgen, zwemmen, sauna etc...... Naarmate dat er meer aanmeldingen zijn voor het crossfitten zullen de WOD vaker zijn.
IMANDRA
Geplaatst: 23-05-17 13:33
Ik betaal 55€ voor onbeperkt (het is Vondel geworden) ^^. Vorige box was t 53 voor onbeperkt (in weert)
Whooo net lekkere WOD gehad. Heb de 1/2 Murph gedaan . Buy in: 1600m run 10 ronden: - 5x jumping pull up - 10x push up (sc) - 15x air squad Cash out: 1600m run
Moet zeggen dat ik Vondel steeds leuker vind: je krijgt van die badges (bijv. net eerste echte workout gehad, daar krijg je een badge voor) en dat motiveert wel! En de trainer (& mede CF'ers) waren heel gezellig
Eerst 5km trailrun. Ik kan geen 5km lopen dus kwam als 10de binnen haha. Wel volledig uitgelopen zonder te wandelen.
Daarna 3min voor je 3rm frontsquat. Met de waarschuwing dat er een 2b nakwam. Mijn 3RM gelijk gehouden op 55kg. Moesten we daarna met 80% daarvan 3min zoveel mogelijk reps maken. Pfff. Daarna waren mijn benen dood, echt dood. Kon niet meer lopen joh.
Wod 3 was Cash in 20wb 4rft 10 ringrows 10 dl 50kg 10 am kb swings 16 kg 10 dumbbell snatches 15kg 10 burpees en daarna de pullupbar aanraken.
Daar kon ik lekkere meters maken en aantal mensen die voor me stonden flink achter me laten woohoo. Hoopte op 5de plek net buiten de finale want rarara ineens hingen er 4pegboards in de box.
En toen zat ik alsnog in de finale. Dat werd Cash in 3ropeclimbs 15-12-9-6 Jump over de box S2o 40kg Cash out 3x pegboard
Officiele score moet nog bekend worden, maar 1persoon die niet de touwen in kwam, de rest was veel beter dan mij. S2o was gewoon te zwaar voor mijn puddingbenen. Na 5min mocht de dame die het touw niet in kwam door en die haalde me nog met gemak in, maar begreep dat ze sowieso onderaan komt te staan dus dat betekend dat ik 3e ben. Niet geheel ontevreden, zou met 4e plaats ook prima tevreden zijn!
Oooh en de spierpijn gisteren en vandaag Niet leuk gewoon.
Uiteindelijk overigens idd een 3e plek gekregen. Andere meisje baalde, begrijpelijk. Voelde me er zelf ook wel dubbel onder, maar uiteindelijk realiseer ik me ook wel dat ze daar nu nog had gestaan als ze niet na 5min door had gemogen. Dus vooruit
nee gewoon hangen. Precies dezelfde oefening, maar dan ipv een stang de ringen vastpakken Dat is echt makkelijker dan aan een stang namelijk Toen ik een blessure in mijn bil had kon ik ineens geen t2b meer, aan de ringen lukte het me wel en van daaruit ook snel weer aan de bar.