Wow wat kunnen jullie veel hebben! En dan denken mensen nog wel dat korfbal geen stoere sport is!
Trainen doet onze midweek niet, maar ik heb nu het plan opgevat om als we geen wedstrijd hebben, wel te gaan trainen... hopelijk kan ik de anderen ook een beetje motiveren.
Mn schoenen heb ik nog van vorig jaar, hoop niet dat ik in het vervolg jaarlijks nieuwe schoene nodig heb, wordt een duur grapje! Maar ik las in een ander topic dat je snel last hebt van blaren, dat lijkt me onwijs vervelend, zeker als je zo veek nieuwe schoenen nodig hebt!
Flying_Angel
Geplaatst: 04-11-18 21:16
Heb je mogelijkheid om te trainen? Hopelijk kun je ze idd motiveren!
Ik kan met zaalschoenen best lang, heb ook 2 paar, dus wissel wel af ik zie nu op instagram dat ik 1 paar al sinds 2014 heb
Oh wow Ik koop elk naar 2 of 3 paar nieuwe schoenen (zaal-gras-kunstgras)
Deed ik ook maar zolang met schoenen... Goed bezig Arja! Hopelijk krijg je de rest dan ook mee!
Midweek bij ons sluit ook wel eens aan bij training van 3e of 4e, gezien ze zelf idd vaak geen volledig team om mee te trainen op de been krijgen. Is zoiets anders niet een idee?
Oke die lucht is wennen zeg, weinig zuurstof. En dan met verkoudheid erbij is niet chill. Wel lekker getraind, gewoon ff partijtje. Ik blokte schot van de dame, oeps sorry
Jullie zijn alweer even bezig dus! Hoe gaat het met je nieuwe schoenen? Geen blaren?
Jaa, echt heel leuk! Werd gister ook bestempeld als scorende dame, de coach zei dat hij dat wel nodig heeft, omdat het scoren nu meestal vanuit de heren komt. Haha, verwacht ook weer niet dat ik er elke wedstrijd een paar inleg
Valt mee hoor, sinds maandag Heb met nieuwe schoenen eerst altijd teveel pijn aan mn poten om op de blaren te letten. Maandag had ik zoveel pijn dat ik halverwege de training mn oude schoenen heb aangetrokken Woensdag wel de hele training volgehouden.
Gister ook mooie actie, schot ketste tegen de korf, maar er is bij me ingeramd om achter je schot aan te gaan, dus de dame was me totaal kwijt. Ik ving de bal en stond opeens prachtig in de aangeef. Toen zei een meisje zo wat een actie. Maar achter je schot aan is niet zo bijzonder toch
Heb je het programma al bekeken? Ziet het er gunstig uit?
Onze eerste wedstrijd is 19.20 uur, dat vinden ze vreselijk laat.
Ik heb ooit meegemaakt dat mijn wedstrijd om 23:30 uur klaar was, het liep de hele dag uit. Gelukkig was er een derby voor ons en was het megagezellig met een liveband in de kantine
Dat was vast gezellig met live band! Met midweek hebben we al geluk als de kantine open is! Bij fiducia waar we in de zaal tegen moeten is niet eens een kantine of plekje om even te zitten, dat is helemaal balen!
Woensdag was ik, wat een verrassing, de enige van de midweek. De trainer van het 2e was in eerste instantie niet zo happig dat ik met hun mee zou doen, maar t ging prima! Zelfs nog schietwedstrijdjes gewonnen!
Kwa programma zitten we gunstig, 20.00 of 21.00... jammer allleen dat veel verenigingen bij de midweek in de zaal 2x25 min spelen, ivm zaalhuur...
Oh vind 19:20 inderdaad nog wel meevallen. Vorig jaar ook wel eens half 9 ofzo gespeeld. Dit jaar is 19:30 de tijd die het laatst is, over het algemeen gewoon rond half 4 met af en toe uitstapjes naar 6u tot dus half 8. Dan speel ik liever half 8 dan 6u, maar dan kom je compleet in de knoei met eten.
Dat van 2x 25 minuten lijkt me inderdaad vervelend Arja! Wedstrijden zijn gevoelsmatig altijd al te kort!
Was de trainer van 2 er wel van op de hoogte dat je aansloot? Of vond hij het uberhaupt niet zo'n goed idee?