Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shamanqueen schreef:We hebben vaak gesprekken over vanalles. Maar hij is best gevoelig en word snel boos. Dus als er iets is kan hij heel boos worden merendeel omdat hij niet kan helpen en zich heel nutteloos is. Terwijl dit niet zijn gevecht is. Heel moeilijk om uit te leggen
Shamanqueen schreef:Ik hoop gewoon dat hij mij volgende week meer duidelijkheid kan geven. Over hoe we verder gaan. Als we uit elkaar gaan kan ik het gaan verwerken, en als we bij elkaar blijven ben ik de meest gelukkige dame op de wereld. Dat weet ik zeker. Ik zou er ook alles aan doen om het voor elkaar te krijgen.
Daarom gun ik hem nu rust en bied ik afstand. Toch vind ik het moeilijk om 1 volledige dag niets van hem te horen. Toen we 4 dagen niets hadden gezegd tegen elkaar heb ik al een dom iets gedaan en daar hoort nu de pijn bij. Nu we weer wat woorden wisselen gaat het beter. Het is de onzekerheid dat het hem doet.
Daarnaast voel ik me natuurlijk verschrikkelijk, omdat mijn hoofd blijft herhalen dat hij me niets mist. Anders stond die wel naast mijn zijde, of liet hij iets van zich horen.
Janneke2 schreef:Hoi Guggi,
rot allemaal hoor! Die twee tantes die jou laten barsten en dat dossier dat kwijt is. (Zijn er geen andere mogelijkheden zonder dossier? Dat je alvast wat gesprekken krijgt als steun en voor kennismaking...?)
En ja, misbruik slaat nare, pijnlijke gaten in je ego.Repareren is de boodschap, maar niet al te makkelijk te doen.
Houd je haaks!
Shivatjuh01 schreef:Je mag mij ook pben hoor, dat mag iedereen.
Maar zoals hierboven staat, ik heb ook de puf niet om in het topic te reageren.
Ben van de week met ad begonnen en dat gaat alles behalve lekker