Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:40

Djilna schreef:
DnT het is je vergeven :P. Ik heb ook issues. Heb inmiddels al 27 MAC lipsticks en het blijft uitbreiden :=
Vind eigenlijk dat ik bij 30 moet stoppen, dan is mijn bakje vol waar ze in staan O:)

Bakje bij kopen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:47

Mooie collectie DnT!

Haha Friendly echt niet! Heb behalve deze nl nog genoeg andere lipsticks. Denk dat de teller al wel op 60 staat :o Dus dan moet er ècht eerst wat op of weg voor er weer iets voor in de plaats mag. Zeg ik nu O:) Gelukkig heb ik er een aantal via de Esso Extra punten waar ik Douglasbonnen van heb gehaald :D Nu heb ik ook weer genoeg punten voor 2 bonnen van 10 :P

Moet er wel bij zeggen dat mijn 1e MAC ook mijn enige miskoop was. Al ga ik mijn Steady Going toch eens naast die nu in de winkel is houden. Hij lijkt bij mij lichter dan wat ik soms op andere foto's zie.. Maar is mijn enige lipstick waar ik spijt van heb.

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:49

Nee, ze staan er allebei niet in.
De donkere rechtsboven in is Media ;)

Ik heb nog net zo'n bakje vol andere lipsticks en ik heb nog een stuk of 30 in een la liggen...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:05

Ik heb er 23 mag er vanzelf nog maar 1 eigenlijk want dan is mn bakje vol.. Maar is een slechte afspraak :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:07

Ik heb er pas 5 dus mag dr nog wel paar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:08

Ik ga zaterdag met een paar vriendinnen naar MAC, dan wil ik Whirl proberen (als ze hem hebben), Mehr, Velvet Teddy en Russian Red.
Zijn er nog meer aanraders?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:09

Wat toevallig zeg, ik ook!! :D O:)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:33

Dubonned, rebel, all fired up..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:34

Rebel heb ik al, Dubonned is ook eentje waar ik altijd naar kijk, maar die ze steeds niet hebben -O-
All fired up schrijf ik er bij :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:36

DnT schreef:
Rebel heb ik al, Dubonned is ook eentje waar ik altijd naar kijk, maar die ze steeds niet hebben -O-
All fired up schrijf ik er bij :D

Meestal hebben ze de tester wel liggen, zou je m iig kunnen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:37

Nou... ik ga over het algemeen naar Utrecht en daar werken niet de meest vriendelijke mensen...
Dus die weigeren gewoon een tester te laten zien van een lipstick die niet op voorraad is.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:39

Echt?

Ik heb het toen in Groningen gevraagd en was geen probleem.

Bizar dat mensen die in de dienstverlening werken zo verrot beroerd kunnen zijn in het verlenen van diensten...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:40

Zullen we zaterdag even flink boos doen?? :j

Vind dat zo'n nadeel he..... arrogant MUA's soms :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:41

Groningen zijn ze echt altijd super vriendelijk, daarom ga ik daar over het algemeen.
Utrecht is echt altijd prut...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:59

Ik heb nog nooit nee gehoord of ik een tester mocht zien van een lipstick die niet op voorraad was. Niet bij MAC A'dam, Douglas Arnhem of de ICI PXL in Arnhem. Wat stom dat ze daar in Utrecht moeilijk over doen.

Mijn lijstje om te gaan bekijken/vergelijken/kopen is momenteel: VG MCII, Lady Danger, Russian Red, Mehr, Girl about Town, Dubonnet, Red Pepper, Chili, Creme Cup, Crosswires, Ravishing, Show Orchid en misschien Candy Yumyum. VG MCII ga ik iig kopen. De rest is dus vergelijken..
Laatst bijgewerkt door Djilna op 02-09-15 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:00

DnT, staat je er mooi! :D Heb ook nog gekeken naar Charlotte maar die lijkt er veel op Opera, dus weet nog niet of ik 'm ga kopen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:02

Was gister bij Douglas, bij Mac in Amsterdam. Wilde nog vragen hoe het zat met de Esso spaarpunten of je die meteen in kon wisselen of dat je eerst moet wachten op een cadeaukaart (oid). Nou die MUA keek me aan alsof ze water zag branden en daarna heel stelling: "Nee, is hier NIET geldig". Ik zeg nou bij Esso kan je toch echt sparen voor Douglas cadeaukaarten.. "Nou hier niet hoor". Oké, dan niet. Heb betaald en ben gegaan :') Als je iets niet weet kan je het toch op z'n minst na vragen ipv meteen heel stellig er van overtuigd te zijn dat iets niet kan en je collega's aankijken met een blik alsof ik chinees praat.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:06

Je Esso extra punten lever je in bij de Essopomp. Dan vraag je om de cadeaukaart van de winkel naar keuze (Bijenkorf, Douglas, Hema, Wehkamp, Bol.com, enz) en dan worden je punten afgeschreven.
Snap dat ze dat niet weten bij de Douglas ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:17

Oh, oke! Bedankt voor je uitleg, kon het al niet vinden op de site :P Nouja, dat ze het niet weten snap ik. Ik weet ook wel eens iets niet op m'n werk, maar dan vraag ik het na. Dan reageer ik niet op z'n bitchy manier. Als ik dat zou doen krijg ik op m'n flikker van m'n werk :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:33

Nee die reactie is wel erg klantonvriendelijk.. Mee eens!

Ik heb al zóveel cadeaukaarten gespaard met die Esso extra's! Denk al zeker voor 300 euro als het niet meer is. Meeste uitgegeven bij Douglas, maar ook Bol.com, Hema en Bijenkorf. Oh en laatst Wehkamp voor het eerst :) Die zit er nog niet zo lang bij.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:36

Oh beter! Ik heb nu mijn 1e kaart bij elkaar :D

Heb trouwens D for Danger gekocht, heb 'm nog niet opgehad. Ben heel erg benieuwd hoe die staat. Was ook de laatste :) Heb nog wel All Fired Up geprobeerd maar die kleur vloekte bij m'n bril dus niet mee genomen. Ook al wilde vriendlief 'm betalen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:45

Ik snap niet dat MUA's zo onvriendelijk zijn tegen klanten. Die MUA's mogen in hun handjes klappen dat ze daar uberhaupt werken. Kan ik best wel kwaad om worden. Klant is koning. Je wilt toch oprecht iemand helpen als het om make up gaat? Ik zie NOOIT een vacature voor MAC Make up artist. Wat zou ik daar graag werken!

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:47

Ik lees al een tijdje mee met dit topic maar ik ben nu opzoek naar advies! Ik zoek namelijk een fijne manier om bb cream/foundation aan te brengen. Ik gebruik nu een 'standaard' platte foundationkwast, maar ik vind de manier van aanbrengen niet fijn. Het wordt snel streperig en krijg geen mooie egale dekking. Ik zit te twijfelen tussen de beautyblender of zo'n ronde foundation/bufferkwast die aan de bovenkant plat is. Ik vond de beautyblender best prijzig maar een kwast van zoeva of real techniques is eigenlijk net zo duur :') Ik zoek iets in die prijsklasse. Dus mijn vraag was, hebben jullie aanraders voor mij? :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:55

Ik ben erg tevreden met mijn kwast van Super looks en kwast van zoeva.

Het is erg persoonlijk wat je fijn vind.

Voorheen zweerde ik bij mijn handen, vond de kwasten te duur in zomaar uit te proberen.
Maar na een workshop was ik overstag en heb een kwast van superlooks gekocht.

Rond maar niet helemaal plat. Erg fijn! Zoeva, rond en wel plat ook fijn maar ik vind de SL fijner

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:59

Ik vind het in Utrecht wisselend, soms zijn ze heel aardig en behulpzaam maar soms ook niet. Een keer was er een LE lipstick die ik graag wilde en die er op internet nog wel was maar in de winkel uitverkocht. In de winkel zat ie dicht met plakband dus ik vroeg of ik hem even mocht zien. Die vrouw maakt hem open, zet een Swatch op m'n hand en doet hem meteen weer dicht met plakband. :x Heb maar niks meer gezegd omdat ze al moeilijk deed over het openmaken, maar wilde hem graag nog aanbrengen. Heb hem toen toch maar besteld, gelukkig stond ie goed. :)

Naomivdh: De expert Facebrush van RT! Die is erg fijn en brengt mooi aan. Ik heb de RT variant van de beuatyblender en die gebruik ik alleen als ik veel tijd heb of als ik mijn make-up uitgebreid doe voor bijv een avondje stappen. Een kwast werkt toch sneller en handiger vind ik, maar het effect met zo'n spons is wel erg mooi.