Djilna schreef:DnT het is je vergeven. Ik heb ook issues. Heb inmiddels al 27 MAC lipsticks en het blijft uitbreiden
Vind eigenlijk dat ik bij 30 moet stoppen, dan is mijn bakje vol waar ze in staan
Bakje bij kopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan moet er ècht eerst wat op of weg voor er weer iets voor in de plaats mag. Zeg ik nu
Gelukkig heb ik er een aantal via de Esso Extra punten waar ik Douglasbonnen van heb gehaald
Nu heb ik ook weer genoeg punten voor 2 bonnen van 10 

Heb ook nog gekeken naar Charlotte maar die lijkt er veel op Opera, dus weet nog niet of ik 'm ga kopen.
Als je iets niet weet kan je het toch op z'n minst na vragen ipv meteen heel stellig er van overtuigd te zijn dat iets niet kan en je collega's aankijken met een blik alsof ik chinees praat.
Nouja, dat ze het niet weten snap ik. Ik weet ook wel eens iets niet op m'n werk, maar dan vraag ik het na. Dan reageer ik niet op z'n bitchy manier. Als ik dat zou doen krijg ik op m'n flikker van m'n werk
Die zit er nog niet zo lang bij.
Heb nog wel All Fired Up geprobeerd maar die kleur vloekte bij m'n bril dus niet mee genomen. Ook al wilde vriendlief 'm betalen.
Ik zoek iets in die prijsklasse. Dus mijn vraag was, hebben jullie aanraders voor mij?
Heb maar niks meer gezegd omdat ze al moeilijk deed over het openmaken, maar wilde hem graag nog aanbrengen. Heb hem toen toch maar besteld, gelukkig stond ie goed.