Bootsiebob schreef:fleur_yen ik spoel het inderdaad maar 1 keer per week. Ik heb lang haar dat eeuwen duurt voordat het droog is en föhnen doe ik niet omdat mijn haar erg breekbaar is.
Borstelen en veel in de frisse lucht vind ik genoeg. Misschien dat ik in de zomer wanneer ik meer zweet wel vaker spoel. Alleen dat heet water lijkt me dan niet zo fijn, erna maar lekker met koel water erover!
Heet is bij mij het bijna heetste dat mijn thermostaatkraan kan...
Standaard staat die op 38 graden, ik denk dat het heetste zo'n 41 zal zijn? Net zo heet dat het wel te verdragen is, ik wil mezelf en mijn haar ook niet verbranden haha
Ik heb echt veel aan je tips! Heel fijn om te horen, want ik ben er ook nog steeds niet uit! Heb dus appelazijn geprobeerd, enkele keren, maar mijn haar wordt er toch erg statisch en droog van en niet vol.
Ik denk dat ik ook een beetje hetzelfde probleem heb, en ik herken me er ook in dat mijn haar voornamelijk bovenop en aan de achterkant bij de aanzet vettig blijft. Ook als ik mijn haar los draag, wordt het snel vet en sluik o.i.d.
Duss ik ga zeker proberen met heet water te wassen! Zo heet als verdraagbaar is. Was jij op speciale manier, of gwn masseren op de hoofdhuid etc?
Ben benieuwd en leuk om de updates te lezen!