Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Hedi schreef:Ik denk dat ik inderdaad maar een mirena spiraaltje laat zetten. Hoewel ik nu al nerveus word als ik eraan denk dat het zeer gaat doenook al is het maar even. pff wat zou het gaaf zijn als mijn ongesteldheid dan gewoon weg bleef.. maar die kans is niet zo heel groot heb ik gelezen.
Duhelo schreef:Moderatoropmerking:kunnen jullie proberen niet te offtopic te gaan of tussendoor te kletsen ? Anders zal dit topic uiteindelijk naar de HK moeten
Duhelo schreef:Moderatoropmerking:mag ik nogmaals vragen om hier enkel dingen te bespreken die gaan over het pilgebruik en eventueel libido verlies? Voor vragen over andere anticonceptie kun je je richten tot het centrale anticonceptie topic. Dit naar aanleiding van een aantal posts na mijn vorige moderatoropmerking die offtopic zijn
Cinderella schreef:Sorry, maar soms zijn jullie bokt regeltjes toch zo ontzettend.....
Het verloopt prima in dit topic, niemand heeft wat te klagen en toch moeten er serieus dit soort opmerkingen komen?
Dus wanneer je gewoon een verhaal hebt over gestopt zijn met de pil en daarnaast wil je wat delen over je anticonceptie dan mag dit dus ook al niet?
Het idee van dit topic was dat de pil je libido omhoog haalt. Dat mensen dan vragen naar een andere vorm van anticonceptie die daar misschien niet voor zorgt, is echt totaal niet offtopic.