Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulaaa schreef:@ Jodie: ik heb het ook met een formule uitgerekend. En dan zou ik als basis 1500kcal per dag mogen. En omdat ik gemiddeld 3u sport in de week met Kayla moest ik dat vermenigvuldigen met 1,2. Zo kom ik op 1800kcal per dag!
En ik heb gelezen dat je 2-3gram eiwitten per kg lichaamsgewicht mag hebben, dus dan zou je nog wel meer mogen nemen! Of je moet echt heel weinig wegen natuurlijk
@ sabineex: haha nog wel, zal het morgen wel voelen na een nachtje rusten!
Loose schreef:Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, probeer ik morgen even.
Ik wil graag een eiwitpoeder kopen omdat ik via MFP altijd zie dat ik nooit echt aan mijn eiwitten kom en dat is toch wel belangrijk voor spieropbouw. Weet iemand een goeie poeder? Kan je hier alleen shakes mee maken of kan je dit ook mixen met bijvoorbeeld je pap?
sologirl schreef:Ik snap die app niet helemaal. Want ik mag maar 1200kc per dag. Erg weinig vind ik.
Daarbij als ik krachttraining in ga vullen gaan er geen kc bij mij af? Hoe vullen jullie je resistance in?
Oh ja is die 1200 dan op een rustdag?
Jodie_ schreef:Ik denk dat het ligt aan het door jullie ingevulde activiteitsniveau en daarnaast je gewichtsverliesdoelen. Ik zou als ik jullie was je activiteitsniveau op 'actief' zetten en gewichtsverlies op niet meer dan 0,2 om aan die calorieën te komen.
Ik voer verder geen trainingen in op de app omdat hij hier alleen wat mee doet als je bijv hebt hardgelopen. Ik eet op de dagen dat ik niet sport 1300kc en op de dagen dat ik wel sport 1500.
Kayla raadt 1600 aan dus dit zou je ook aan kunnen houden. Je kan bij voedingsdoelen je calorieën ook handmatig aanpassen!
saabineex schreef:Oh balen, loop je vaak hard? Hoeveel km liep je eerst in een uur?