@Kayleigh, 105 kg! O wow

Een hoop zondaars dus ik voel me niet schuldig dat ik net bij de bram een patatje heb gehaald en daarna nog even langs de mac geweest ben
 vandaag er maar weer af sporten
 vandaag er maar weer af sporten  
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb een half uur lang met een wijde lach op m'n fiets gezeten, heerlijk zo met die rust in je eentje. Laatste kwartier kreeg ik tranen in m'n ogen van de geweldige ondergaande zon met de koeien op de voorgrond. Lekker sentimenteel, maar dit ga ik echt vaker doen!
 Ik heb een half uur lang met een wijde lach op m'n fiets gezeten, heerlijk zo met die rust in je eentje. Laatste kwartier kreeg ik tranen in m'n ogen van de geweldige ondergaande zon met de koeien op de voorgrond. Lekker sentimenteel, maar dit ga ik echt vaker doen!                                                          

En minder eten zie ik niet zitten.
 En minder eten zie ik niet zitten.  Ook vanwege de beweging.
 Ook vanwege de beweging.                                                         
 ). Pindakaas lust ik op zich ook wel, dus probeer nu een paar nutella boterhammen door pindakaas te vervangen
 ). Pindakaas lust ik op zich ook wel, dus probeer nu een paar nutella boterhammen door pindakaas te vervangen  

. Zou met een beetje normale limonade alsnog beter zijn dan weinig drinken?
. Zou met een beetje normale limonade alsnog beter zijn dan weinig drinken?                                                         

En vrijdag hadden we al patat op m'n werk, gaat wel lekker zo.
 En vrijdag hadden we al patat op m'n werk, gaat wel lekker zo.