doezel2 schreef:Is het geen raar gezicht dan?(. Deze omzekerheid komt helaas door vroeger. Sorry)
Nee ik vind van niet hoor. Ik ken een vrij "dik" iemand met een navelpiercing maar ik stoor mij er niet aan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ik had zondag een boktmeeting en vooraf heeft een bokker een tragus laten zetten, wat ik ook zou doen maar niet heb gedaan. En nu baal ik. Ik wil er echt graag een, maar mijn oren kunnen nogal klooien en ik ben bang dat dit dan weer net mis gaat.
Bizzybijtje schreef:Dreamy schreef:Ik had zondag een boktmeeting en vooraf heeft een bokker een tragus laten zetten, wat ik ook zou doen maar niet heb gedaan. En nu baal ik. Ik wil er echt graag een, maar mijn oren kunnen nogal klooien en ik ben bang dat dit dan weer net mis gaat.
Heb je al eerder piercings gehad in je oren of enkel oorbellen?
nijnthju schreef:Ik had mijn helix ook laten schieten, en nu na een heeeeele lange tijd kon ik er nog niet op slapen door dat stomme oorbelachterkantje -.- en aangezien ik hoorde dat mensen er hier gewoon een helixpiercing door hadden gedruk heb ik dat ook maar gedaan. Ik hoop dat ik er eindelijk weer op kan slapen haha
nijnthju schreef:Ik had mijn helix ook laten schieten, en nu na een heeeeele lange tijd kon ik er nog niet op slapen door dat stomme oorbelachterkantje -.- en aangezien ik hoorde dat mensen er hier gewoon een helixpiercing door hadden gedruk heb ik dat ook maar gedaan. Ik hoop dat ik er eindelijk weer op kan slapen haha
MaartJ schreef:nijnthju schreef:Ik had mijn helix ook laten schieten, en nu na een heeeeele lange tijd kon ik er nog niet op slapen door dat stomme oorbelachterkantje -.- en aangezien ik hoorde dat mensen er hier gewoon een helixpiercing door hadden gedruk heb ik dat ook maar gedaan. Ik hoop dat ik er eindelijk weer op kan slapen haha
Hier precies hetzelfde gehad. Toen had ik bij de kruidvat een nieuwe piercing gekocht voor m'n tragus, zat dat draaibolletje aan de achterkant. Dat kreeg ik niet voor elkaar, toen heb ik ook bedacht dat ik 'm wel in m'n helix kon doen. Sindsdien nooit meer pijn gehad en kan er nu gewoon op slapen. Met een gewone oorbel ging dat dus absoluut niet!
Cindeeh schreef:Ik wil het miss ook wel. (.)
Maar ik heb van mezelf niet de meest stevige "kadetjes"
ook mn (.) zelf is niet standaard hard, vaker zacht dan hard.
Blijft die continue stijf door de piercing? Of hoe moet ik dat zien?
ladyflame schreef:ahh twijfel!! heb we nog een vraag voor mensen met ervaring ermee: worden ze heel veel gevoeliger??