[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:55

doezel2 schreef:
Is het geen raar gezicht dan?(. Deze omzekerheid komt helaas door vroeger. Sorry)

Nee ik vind van niet hoor. Ik ken een vrij "dik" iemand met een navelpiercing maar ik stoor mij er niet aan

doezel2

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 01:00

Oke. Blij dat te horen hihi. Ze zeiden hier altijd; met zon buik. Ga he het toch niet nemen( ben
Altijd al we iets gezet.
) vamdaar ok die onzekerheid

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 01:10

Ik had zondag een boktmeeting en vooraf heeft een bokker een tragus laten zetten, wat ik ook zou doen maar niet heb gedaan. En nu baal ik. Ik wil er echt graag een, maar mijn oren kunnen nogal klooien en ik ben bang dat dit dan weer net mis gaat. :\

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 07:51

Je neemt die piercing toch voor jezelf en niet voor iemand anders? :=
En wie ziet m nou eigenlijk dan?

Ooooh lastig Dreamy, maar ja.. die kans houd je dan altijd toch wel lijkt me? Dus dan kan je t net zo goed nu doen, ben je er maar vanaf :P

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 08:27

M'n helix heeft vannacht gebloed. Hij was helemaal goed genezen dus vind het een beetje gek.
Wat kan dat zijn en wat moet ik doen?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:32

Lekker afblijven en niks aan doen, behalve schoonmaken met water onder de douche en weer droog maken. Kraakbeen piercings blijven altijd lastig, ook al zijn ze goed genezen, kunnen ze altijd weer ineens uit het niets gaan bitchen.
En ik lees dat je 'm sinds mei pas hebt. Dat is een half jaar nu, en een kraakbeen piercing heeft een genezingsperiode van 6 tot 9 maanden, die van mij was na 11 maanden pas genezen. Dus zeer waarschijnlijk is hij dan dus nog niet genezen. ;-)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:06

Ik heb mijn Rook ook sinds mei en die is op dit moment gigantisch aan het bitchen,terwijl hij de eerste maanden ontzettend braaf was.

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:36

Ik had mijn helix ook laten schieten, en nu na een heeeeele lange tijd kon ik er nog niet op slapen door dat stomme oorbelachterkantje -.- en aangezien ik hoorde dat mensen er hier gewoon een helixpiercing door hadden gedruk heb ik dat ook maar gedaan. Ik hoop dat ik er eindelijk weer op kan slapen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:39

Dreamy schreef:
Ik had zondag een boktmeeting en vooraf heeft een bokker een tragus laten zetten, wat ik ook zou doen maar niet heb gedaan. En nu baal ik. Ik wil er echt graag een, maar mijn oren kunnen nogal klooien en ik ben bang dat dit dan weer net mis gaat. :\

Heb je al eerder piercings gehad in je oren of enkel oorbellen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:41

Bizzybijtje schreef:
Dreamy schreef:

Heb je al eerder piercings gehad in je oren of enkel oorbellen?

Ik heb gewone oorbellen, tweede gaatjes aan beide kanten (en daar heb ik nu dus een hele lelijke bult achter zitten), een helix in een oor en een conch in het andere oor (die wel beide zonder complicaties zijn gegaan).
Ik wil 'm dan in het oor met de helix, aangezien het met de conch een te drukke combi wordt voor mijn gevoel.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:43

nijnthju schreef:
Ik had mijn helix ook laten schieten, en nu na een heeeeele lange tijd kon ik er nog niet op slapen door dat stomme oorbelachterkantje -.- en aangezien ik hoorde dat mensen er hier gewoon een helixpiercing door hadden gedruk heb ik dat ook maar gedaan. Ik hoop dat ik er eindelijk weer op kan slapen haha

*\o/* *\o/*

Tsja Dreamy, weet je toch alleen door het te doen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:54

Nou ja Dreamy, dan zou ik het gewoon doen. Mijn oorbellen deden ook altijd heel vervelend als ik ze liet zetten (heb mijn eerste gaatjes 6(!!!) keer opnieuw moeten laten doen). Tragus heeft zich nooit, maar dan ook nooit misdragen!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:48

Is bloeden dan 'normaal' tijdens het genezingsproces?
Of duidt dit op een onsteking/infectie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:49

Waarschijnlijk heb je er dan vannacht perongeluk iets mee gedaan waardoor het wondje open ging.
Zou me er niet te druk om maken.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 15:03

En bloeden reinigt de wond, dus dat is op zich niet erg :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:31

nijnthju schreef:

Hier precies hetzelfde gehad. Toen had ik bij de kruidvat een nieuwe piercing gekocht voor m'n tragus, zat dat draaibolletje aan de achterkant. Dat kreeg ik niet voor elkaar, toen heb ik ook bedacht dat ik 'm wel in m'n helix kon doen. Sindsdien nooit meer pijn gehad en kan er nu gewoon op slapen. Met een gewone oorbel ging dat dus absoluut niet!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:49

MaartJ schreef:
nijnthju schreef:

Hier precies hetzelfde gehad. Toen had ik bij de kruidvat een nieuwe piercing gekocht voor m'n tragus, zat dat draaibolletje aan de achterkant. Dat kreeg ik niet voor elkaar, toen heb ik ook bedacht dat ik 'm wel in m'n helix kon doen. Sindsdien nooit meer pijn gehad en kan er nu gewoon op slapen. Met een gewone oorbel ging dat dus absoluut niet!

Ik heb er wel eens een gewone oorbel in gehad, maar man oh man, wat een pijn doet dat! -O-

Mijne is overigens gepierced en ik draag ook altijd gewone piercings.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:59

Ja echt heerlijk is dat he! _/-\o_ _/-\o_

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:10

Even een vraagje over tepelspiercings. Ik twijfel heel erg of het wel mooi gaat staan bij mij. Heb redelijk stevige en ronde borstel maar best kleine tepels. . Ben bang dat het daardoor niet meer mooi staat. Iemand die toevallig ook zo'n situatie heeft? Wil sowieso dan misschien maar 1 piercing

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:15

Ik vind een piercing juist mooier bij kleine dan bij grote tepels :j

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:21

Ik wil het miss ook wel. (.)

Maar ik heb van mezelf niet de meest stevige "kadetjes"
ook mn (.) zelf is niet standaard hard, vaker zacht dan hard.
Blijft die continue stijf door de piercing? Of hoe moet ik dat zien?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:41

ahh twijfel!! heb we nog een vraag voor mensen met ervaring ermee: worden ze heel veel gevoeliger??

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:43

ladyflame schreef:
ahh twijfel!! heb we nog een vraag voor mensen met ervaring ermee: worden ze heel veel gevoeliger??

+1. :P

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:56

Cindeeh schreef:
Ik wil het miss ook wel. (.)

Maar ik heb van mezelf niet de meest stevige "kadetjes"
ook mn (.) zelf is niet standaard hard, vaker zacht dan hard.
Blijft die continue stijf door de piercing? Of hoe moet ik dat zien?

Nee hoor, hij is net zoals de ander, dus ook zacht.

ladyflame schreef:

Bij mij helemaal niet. Gewoon net zoals het eerst was. :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:04

mijn vriend wil dat ik dolgraag laat zetten, aan ene kant heeft het wel wat alleen aan de andere kant ze zijn al zo gevoelig en als ze dan nog gevoeliger worden zit ik tegen het plafond :')