Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:56

Ik heb echt de liefste bijrijder van de wereld!!! Diva en de grijs/bruine viva glam gehad. Echt blij!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 00:45

Wauw wat tof zeg Sharmila!

Ik heb ook fijne lijntjes onder mijn ogen. Smeer trouwens al 2 jaar oogcreme, nu een wat rijkere dan toen ik ermee begon. Prolongwear concealer gaat er bij mij zichtbaarder in zitten dan de mineralize. Die gebruik ik dus ook vaker.. Maar kunst is het zo dun mogelijk aanbrengen en alleen ietsje meer op de plekken waar ik dus donkere kringen heb.

Vanmiddag was ik dus naar de stad (Sacha, Primark) en ook nog even de Douglas ingelopen. Fail :') Weer een MAC lipstick gekocht, djiez := Dare You. Al heb ik wel getwijfeld voor de Viva Glam, geloof VI. Maar zocht een beetje roodroestbruin. Dare You is mooi :j De mdw van MAC moest erg hard lachen toen ik zei hoeveel lipsticks ik sinds half juni heb gekocht :o :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 00:55

Waauw awesome Sharmila! :D

Haha Djilna, de Douglas inlopen kan ook bijna niet goed gaan := Ik laat vriendinnen mn lipstickjes ook maar niet meer zien, de laatste keer kreeg ik als commentaar 'jij hebt echt een probleem' :+ :+
Maaar, foto van Dare You! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 01:00

Ehm ik heb hem de hele middag en avond opgehad, maar vergeten foto te maken :+ Dus die hebben jullie nog te goed!
En klopt... Moet ik voorlopig maar even niet meer doen, al komt komende week de matte collectie in de winkel :') *hatesMAC* :))
Edit, ze passen nu ook niet meer in het MACbakje van mijn lipsticklade.. 13e ging net. Deze 14e lukt niet :\
Laatst bijgewerkt door Djilna op 05-10-14 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 01:02

I know.. en het aller verleidelijkste is dat ik vrijdag probably in Amsterdam ben.. :o datgaatfout

Heb overigens vandaag ook nog 2 nieuwe lipsticks binnen gehad :D
Estee Lauder Pure Color in Pinkberry & Clinique High Impact in Extreme Pink :D
Vooral de EL <3 Lijkt heel erg op brave maar dan geen satin finish :D <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 01:04

Oh klinkt goed! Dat vraagt natuurlijk ook om foto's :P
Mensen, ik ga make-up wissen en slapen :Z
Tot morgen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 08:13

Sharmila schreef:
Ik heb echt de liefste bijrijder van de wereld!!! Diva en de grijs/bruine viva glam gehad. Echt blij!!!

Ah wat super lief zeg!! echt leuk!

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 08:39

Hoihoi,

Misschien een beetje raar om in deel 4 binnen te vallen, maar ik hou me ook geregeld bezig met make-up en heb een vraagje.

Jullie kennen vast allemaal de 4 kleurtypes (lente, zomer, winter en herfst) wel. Nu kom ik er maar niet uit welk kleurtype ik ben...
Ik heb de nooit echt bruine huid met gelige ondertoon van het lentetype, het midden- tot donkerbruine haar met een koperkleurige gloed van het herfsttype en de grijsblauwe ogen van het zomertype. Wat is voor mij het verstandigste qua make-up?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:58

Dat zijn alleen maar richtlijnen en hulpmiddelen hè. Ik val ook in verschillende catagoriëen :D
Vaak is zelf uitproberen nog het beste.
Ik kan zelf bijv bijna alle kleuren hebben. Alleen bij lippenstift die te bruin is trekt de kleur uit mijn gezicht.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:44

Idd gewoon uitproberem

Vandaag langs ici paris.. wou nieuwe foundation.. kwam voor de true match.. helaas kon ik daar kwa kleur geen true match vinden... echterrrr chanel heeft wel eentje die me echt heelnmooi staat.. heeft ze even mn fac3 oogemaakt met ook de Estee lauder bb concealer en mooie zachte perzik blush... jeetje wat stond dat mooi :oo nu paar vraagjes

Hebbe jullie fijnere ervaring met een foundation dam chanel en zelfde met concealer..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:32

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:34

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:42

Hele mooie looks heeft zij, maar wat een hoop! Ik ga toch echt even proberen te zoeken welke producten ze er voor heeft gebruikt :) het is namelijk echt precies wat ik zoek..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:49

Is op zich vrij makkelijk na te maken. Kleur oogschaduw is inderdaad wel erg mooi. :j

Even wat plamuursel/foundation aanbrengen. Blush of hoe dat spul allemaal mag heten. Lijntje eyeliner aanbrengen, ook naar de buitenkant toe. Bruine oogschaduw er overheen. Nepwimpers zo te zien. Lipglossje erbij. Klaar.

In principe is mijn 'standaard' make-up niet gek veel verschillend in de basis.
Ik gebruik als oogmake-up in ieder geval vaak het lijntje boven m'n ogen en dan de smokey eye look in verschillende kleuren. Al ben ik écht niet zo gek dat ik elke dag foundation, blush en nepwimpers op doe. :')
Al is de foundation die ik laatst gekocht heb erg fijn en makkelijk aan te brengen dus als ie zo goed blijft bevallen zal ik hem wel regelmatig gebruiken denk ik.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:12

Eigen wil volgens mij vooral weten wat voor kleuren oogschaduw er aangebracht zijn :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:15

Eight schreef:
Hele mooie looks heeft zij, maar wat een hoop! Ik ga toch echt even proberen te zoeken welke producten ze er voor heeft gebruikt :) het is namelijk echt precies wat ik zoek..

Je kan bij Google ook zoeken op afbeelding, misschien dat je dan wat sneller kan zoeken!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:16

Gianti schreef:
Idd gewoon uitproberem

Vandaag langs ici paris.. wou nieuwe foundation.. kwam voor de true match.. helaas kon ik daar kwa kleur geen true match vinden... echterrrr chanel heeft wel eentje die me echt heelnmooi staat.. heeft ze even mn fac3 oogemaakt met ook de Estee lauder bb concealer en mooie zachte perzik blush... jeetje wat stond dat mooi :oo nu paar vraagjes

Hebbe jullie fijnere ervaring met een foundation dam chanel en zelfde met concealer..

Welke foundation was het? Ik heb zelf goede ervaringen met Chanel. Zelf gebruik ik Vita Lumiere Aqua en Perfection Lumiere Velvet, net waar ik zin in heb. :P Perfection als ik wat matter wil en Vita als ik meer glowy wil en wat minder dekking. :) Van Vita Lumiere heb ik in 2 kleuren, dus dat ik er meerdere heb zegt wel wat denk ik. :P

Ik heb vandaag Nars Deep Troat gekocht en zo'n dubbel oogschaduw palette van MAC waar 30 kleurtjes in kunnen. Ik had nu alleen maar enkelen van 15 maar ik wilde een grote voor mijn favorieten. :D

Supermooie look trouwens die Eight postte!

Wat lief van je bijrijdster Sharmila! En supermooie lipstick trouwens een paar posts terug!

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:39

Wat een lieve bijrijder Sharmila!
Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe lipstick Djilna, snel een foto maken :j
Mooie look Eight, fijne kleuren!

Ik heb net MAC lipstick in Taupe besteld :o
Ik ben onwijs verkouden/grieperig dus ben eigenlijk opzoek naar iets voor in bad met eucalyptus. Kan het echt nergens vinden, iemand toevallig suggesties?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:39

Misschien tea tree olie? Daar gaat bij mij alles zo gigantisch van open staan dat ik er bijna hoofdpijn van krijg :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:40

Kneipp heeft dat volgens mij wel!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:45

Loose schreef:
Gianti schreef:
Idd gewoon uitproberem

Welke foundation was het? Ik heb zelf goede ervaringen met Chanel. Zelf gebruik ik Vita Lumiere Aqua en Perfection Lumiere Velvet, net waar ik zin in heb. :P Perfection als ik wat matter wil en Vita als ik meer glowy wil en wat minder dekking. :) Van Vita Lumiere heb ik in 2 kleuren, dus dat ik er meerdere heb zegt wel wat denk ik. :P

het was de perfecion lumiere velvet!! wil graag een met medium dekking.. aangezien als mn huid goed is.. ik simpel weg te luit ben voor foundation :')

en idd kneipp :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:47

Waar loose? :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:51

Loose, kun je die in NL kopen dan? Of zit je in de VS?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:45

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:47

Wauw zeker mooi!