Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk! Ik heb vandaag bij Enchantra Excalibur van A-England besteld, beetje hetzelfde type. Die schijnt ook goed voor art te zijn.
dus morgen maar weer een andere proberen van de OMG collectie
, ik vond ze behoorlijk pijnlijk. 

AcrylicMess schreef:Dit is niet erg goed voor mijn bankrekening, heb nu 8 lakjes (waarvan 2 gel) in mijn winkelwagen en de remover voor de gellak.
Heb je echt die speciale cleansing wipes nodig om de gellak van je nagels te krijgen? Of is dit allen zodat je zonder iets pluizends je gellak kan verwijderen, want dara weet ik nog wel andere/goedkopere opties op eventueel.

.
.
.
AcrylicMess schreef:Heb je echt die speciale cleansing wipes nodig om de gellak van je nagels te krijgen? Of is dit allen zodat je zonder iets pluizends je gellak kan verwijderen, want dara weet ik nog wel andere/goedkopere opties op eventueel.

Yv_ schreef:Ben erg benieuwd hoe lang de gelaze zich houdt! Ik vind het alleen jammer dat ze alleen bestaande kleuren hebben, meerendeel heb ik namelijk al in lakjes en dan vind ik het zonde om er ook een gellakje van te hebben.

En de nagel die ik als laatste heb gedaan met hele dunne laagjes krijg ik er niet af gepulkt! En sowieso zat het er goed op. Merkte dus wel verschil met de eerste nagels en de latere...
Had wat bij te lezen.