Yeah, sh'bam ging goed! Wel wat geschakeld. Leuke nummers voluit minder leuke lekker rustig aan. Op zondag hebben we bodypump en sh'bam. Zaterdag geen lessen.
Oehh 19 december hebben we s'avonds een special en gaan ze alle nieuwe releases doen Volgende week beginnen de mixen en januari de nieuwe release.
2de kerstdag kunnen we pumpen attacken en sh'bammen dit jaar
Dimple
Geplaatst: 23-11-14 20:13
Ik heb helaas een hele innige relatie met de wc pot ontwikkelt vandaag.........niet sporten.
Hoop dat ik morgen weer alles binnen houdt van mijn BB lesje
Warboel
Geplaatst: 23-11-14 20:14
Fijn Simone dat het goed ging! Hier zaterdag ook 3 lessen... Pump, CXWorx en Shape geloof ik. Sh'bam op zondag lijkt me echt heerlijk trouwens. Hebben we bij uitzondering wel eens in plaats van de Shape, en dan ben ik altijd heel blij
Leuk! Wij hebben 15 december kerst Sh'bam en de releaseparty zal ook wel rond die tijd zijn. Hier al 2 of 3 weken aan de mix...
Balen Dimple! Dat heb ik 2 weken geleden ook gehad, vreselijk ben sowieso enorm aan het kwakkelen... Vorige week onwijze migraine en vandaag ook al niet fit.. Echt een mega snothoofd.
Ja alles van lesmills. Bij ons doen ze dat vaak met een lanceerparty
Dimple
Geplaatst: 24-11-14 13:17
Dat zouden ze hier ook mogen doen, klinkt goed! Hier beginnen we gewoon aan een nieuwe release, net alsof we hem al jaren doen
Ben niet aan de BB geweest vandaag, durf nog niet op mijn kop te hangen voor het geval er toch nog wat omhoog komt. Mijn ontbijt is binnen gebleven, yeah!