Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Ik durf hem eigenlijk niet te bestellen omdat die van mijn moeder zo'n pijn doet haha, ik ben bang dat ik deze bestel en dan ook niet durf te gebruiken hahaha
ZusJacobs schreef:Ik heb toevallig ook die van mijn moeder gebruikt, zeker 20 jaar oud.. Kort daarna dus een nieuwe gekocht (en mooi dattie is)
Maar pijn doet het evenveel hoor, de haartjes worden er immers gewoon uitgetrokken. Alleen is deze veel stiller (wat ik echt wel een must vindt) en gaat het sneller.
_Ekenna schreef:Ik epileer mijn bikini lijn altijd al met een pincet, de rest scheer ik. En ik merk echt dat er al veel minder haar terug komt, en het haar dat er terug komt is veel dunner. Mijn bikinilijn epileer ik wekelijks en mn foef scheer ik om de dag. Benen 1/2 keer per week en mijn oksels dagelijks.
Misschien ook maar eens kijken naar een epileer apparaat.
Mijn bovenbenen hars ik trouwens, alleen in de zomer. 's Winters mag er best een donsje op komen.
Robynn schreef:_Ekenna schreef:Ik epileer mijn bikini lijn altijd al met een pincet, de rest scheer ik. En ik merk echt dat er al veel minder haar terug komt, en het haar dat er terug komt is veel dunner. Mijn bikinilijn epileer ik wekelijks en mn foef scheer ik om de dag. Benen 1/2 keer per week en mijn oksels dagelijks.
Misschien ook maar eens kijken naar een epileer apparaat.
Mijn bovenbenen hars ik trouwens, alleen in de zomer. 's Winters mag er best een donsje op komen.
Nog nooooit van gehoord, geweldig!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CedriiC schreef:Ik heb hem net binnen gekregen![]()
Vraagje, hoe trekken jullie de huid onder je oksel goed strak? Mijn ene arm omhoog, in de andere de epilator.... Als ik het nu probeer doet het aardig zeer en komt er op verschillende plekjes wat bloed uit. Iemand tips? Misschien eerst eens douchen zo
Joey schreef:Waar gaat eigenlijk al dat haar heen?Word dat opgeslokt? Of valt dat op de grond? Want dat lijkt me best nasty om dat op te ruimen
Chouchou schreef:Joey schreef:Waar gaat eigenlijk al dat haar heen?Word dat opgeslokt? Of valt dat op de grond? Want dat lijkt me best nasty om dat op te ruimen
Bij de kleine zag ik dat er veel in de epilator gaat zitten, dat kan je er makkelijk uithalen en weggooien. De rest valt op de grond of op je huid. Bij de grote viel het voornamelijk op de grond. Je schijnt de kop er ook af te kunnen halen om te reinigen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet, dus wie weet zit daar ook nog wel veel in.
kimrhijns schreef:Chouchou schreef:
Bij de kleine zag ik dat er veel in de epilator gaat zitten, dat kan je er makkelijk uithalen en weggooien. De rest valt op de grond of op je huid. Bij de grote viel het voornamelijk op de grond. Je schijnt de kop er ook af te kunnen halen om te reinigen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet, dus wie weet zit daar ook nog wel veel in.
Je moet het boekje even lezen hierin staat het heel goed uitgelegd. Je moet de kop in de richting van de pijltjes schuiven en dan gaat hij er makkelijk af. Als hij eraf is kun je hem gewoon afspoelen onder de kraan. Let er wel op dat hij goed droog is voor je hem weer in elkaar zet.