Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Britt_Sisi

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:11

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:13

jep :j

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:13

Jup die heb ik!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:14

jep!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:17

Ik durf hem eigenlijk niet te bestellen omdat die van mijn moeder zo'n pijn doet haha, ik ben bang dat ik deze bestel en dan ook niet durf te gebruiken hahaha
Deze heb ik nu gebruikt (voor 1 been, die andere zoekt het maar uit)
https://www.google.nl/search?q=silk+epi ... B350%3B287
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 19-06-14 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:17

ja hoor hier ook! nu net 2 onderbenen gedaan, dus ze zijn nu gestippeld rood haha! :+
En sommige haren waren nog te kort, dus binnen paar dagen haal ik de rest ook weg!

Valt me echt nog wel mee, kan me indenken in een bos haar dat het niet heel fijn voelt

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:20

Ik heb toevallig ook die van mijn moeder gebruikt, zeker 20 jaar oud.. Kort daarna dus een nieuwe gekocht (en mooi dattie is :D )
Maar pijn doet het evenveel hoor, de haartjes worden er immers gewoon uitgetrokken. Alleen is deze veel stiller (wat ik echt wel een must vindt) en gaat het sneller.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:20

Britt_Sisi schreef:
Ik durf hem eigenlijk niet te bestellen omdat die van mijn moeder zo'n pijn doet haha, ik ben bang dat ik deze bestel en dan ook niet durf te gebruiken hahaha

Nou dan komt er over een paar jaar wel weer een topic voor bij als deze en dan denk je: :)* Gut die heb ik ook nog liggen. Ik ga het toch nog maar eens proberen :j En dan ga je een rondje hardlopen en spring je onder de douche en epileer je bijna fluitend je benen

zoals ik :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:21

Hahahahha! Oke, ik doe het gewoon!

Als het sneller gaat is het ook minder pijnlijk neem ik aan? @zusjacobs haha

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:22

ZusJacobs schreef:
Ik heb toevallig ook die van mijn moeder gebruikt, zeker 20 jaar oud.. Kort daarna dus een nieuwe gekocht (en mooi dattie is :D )
Maar pijn doet het evenveel hoor, de haartjes worden er immers gewoon uitgetrokken. Alleen is deze veel stiller (wat ik echt wel een must vindt) en gaat het sneller.

Kan zo'n ding dan nog meer lawaai produceren :oo
Staat dan niet de hele buurt buiten om te kijken waar dat geluid toch vandaan komt?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:23

_Ekenna schreef:
Ik epileer mijn bikini lijn altijd al met een pincet, de rest scheer ik. En ik merk echt dat er al veel minder haar terug komt, en het haar dat er terug komt is veel dunner. Mijn bikinilijn epileer ik wekelijks en mn foef scheer ik om de dag. Benen 1/2 keer per week en mijn oksels dagelijks.
Misschien ook maar eens kijken naar een epileer apparaat. :j
Mijn bovenbenen hars ik trouwens, alleen in de zomer. 's Winters mag er best een donsje op komen. :')

Nog nooooit van gehoord, geweldig!!! :') :') :') _O- _O- _O-

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:28

Ik heb de Braun Silk epil 5, en die is echt wel best stil (iig wel vergeleken met die van mijn moeder haha). Het gaat idd echt wel sneller, maar tja voor mij blijft het een pijnlijk gebeuren. En ik heb echt geen lage pijngrens, maar schijnbaar met dit wel! :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:30

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:41

Ik heb hem net binnen gekregen *\o/*
Vraagje, hoe trekken jullie de huid onder je oksel goed strak? Mijn ene arm omhoog, in de andere de epilator.... Als ik het nu probeer doet het aardig zeer en komt er op verschillende plekjes wat bloed uit. Iemand tips? Misschien eerst eens douchen zo :D

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:45

Robynn schreef:
_Ekenna schreef:
Ik epileer mijn bikini lijn altijd al met een pincet, de rest scheer ik. En ik merk echt dat er al veel minder haar terug komt, en het haar dat er terug komt is veel dunner. Mijn bikinilijn epileer ik wekelijks en mn foef scheer ik om de dag. Benen 1/2 keer per week en mijn oksels dagelijks.
Misschien ook maar eens kijken naar een epileer apparaat. :j
Mijn bovenbenen hars ik trouwens, alleen in de zomer. 's Winters mag er best een donsje op komen. :')

Nog nooooit van gehoord, geweldig!!! :') :') :') _O- _O- _O-

ik zeg ook altijd foef :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:46

Mijn ene oksel is al lastig om te scheren, met epilator wordt dat helemaal een feestje denk ik.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:48

Foef is volgens mij Belgisch. Maar ik vind het echt een fantastisch woord :D !

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:05

Foef _O- hét woord van 2014 :')

Maar maakt dat ding echt zo veel herrie?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:05

CedriiC schreef:
Ik heb hem net binnen gekregen *\o/*
Vraagje, hoe trekken jullie de huid onder je oksel goed strak? Mijn ene arm omhoog, in de andere de epilator.... Als ik het nu probeer doet het aardig zeer en komt er op verschillende plekjes wat bloed uit. Iemand tips? Misschien eerst eens douchen zo :D

Je kan het inderdaad lastig met je andere hand strak houden, dus hou je arm op een bepaalde manier omhoog zodat het strak staat, maar echt rimpelen doet je huid daar sowieso niet :) Tip: begin met de zijkantjes en werk langzaam toe naar het midden, de zijkant doet minder pijn.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:07

mariekerocky schreef:

Je die van mij wel, net alsof ik het huis aan het verbouwen ben.. mijn broer kwam al naar beneden om te kijken of de buurman weer in de tuin aan het klussen was haha

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:07

mariekerocky schreef:

Ik kan de radio via mijn telefoon er niet doorheen horen :P Ik heb niet het idee dat anderen het horen als ik boven ben en de rest beneden tv kijkt, maar sowieso wel de kamer ernaast.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:08

Waar gaat eigenlijk al dat haar heen? _O- Word dat opgeslokt? Of valt dat op de grond? Want dat lijkt me best nasty om dat op te ruimen :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:13

Joey schreef:
Waar gaat eigenlijk al dat haar heen? _O- Word dat opgeslokt? Of valt dat op de grond? Want dat lijkt me best nasty om dat op te ruimen :')

Bij de kleine zag ik dat er veel in de epilator gaat zitten, dat kan je er makkelijk uithalen en weggooien. De rest valt op de grond of op je huid. Bij de grote viel het voornamelijk op de grond. Je schijnt de kop er ook af te kunnen halen om te reinigen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet, dus wie weet zit daar ook nog wel veel in.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:14

Chouchou schreef:
Joey schreef:

Bij de kleine zag ik dat er veel in de epilator gaat zitten, dat kan je er makkelijk uithalen en weggooien. De rest valt op de grond of op je huid. Bij de grote viel het voornamelijk op de grond. Je schijnt de kop er ook af te kunnen halen om te reinigen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet, dus wie weet zit daar ook nog wel veel in.

Je moet het boekje even lezen hierin staat het heel goed uitgelegd. Je moet de kop in de richting van de pijltjes schuiven en dan gaat hij er makkelijk af. Als hij eraf is kun je hem gewoon afspoelen onder de kraan. Let er wel op dat hij goed droog is voor je hem weer in elkaar zet.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:17

kimrhijns schreef:
Chouchou schreef:

Je moet het boekje even lezen hierin staat het heel goed uitgelegd. Je moet de kop in de richting van de pijltjes schuiven en dan gaat hij er makkelijk af. Als hij eraf is kun je hem gewoon afspoelen onder de kraan. Let er wel op dat hij goed droog is voor je hem weer in elkaar zet.

Heb geen boekje gezien... Was daar al naar op zoek om te kijken in welke richting je het moest doen, dus dat heb ik vervolgens maar hier gevraagd, maar niks geen boekje -O- Straks nog maar een keer de hele doos uit elkaar halen, kijken of dat nog wat oplevert!