Wel echt enorm balen dat t zo verschuift moska.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik was er ook vreselijk panisch voor. En die prikken voor de verdoving... dat was het meest nare van het hele proces
Het verwijderen voel je, uiteraard, niks van en ook van de genezing heb ik geen last gehad. Ik heb de eerste dag 's middags en 's avonds Brinta gegeten. De tweede dag at ik pannenkoeken en de derde dag at ik weer voorzichtig aardappelen, groenten en vlees. Ik heb me écht druk gemaakt om niks toen! En dat zeg ik niet alleen om je gerust te stellen, maar dat was echt zo.

boven is al prima
Eventjes doorbijten, figuurlijk gesproken dan...
De brackets op de achterste 3 kiezen beneden en de achterste 2 kiezen boven zijn van metaal. Mijn ortho raadde het onder eerst ook niet aan omdat ze bang was dat ik met mijn boventanden op de keramieke brackets zou bijten en dan zouden mijn tanden af kunnen breken, omdat, volgens haar, keramieke brackets sterker zijn dan metalen brackets, maar na wat beter gekeken te hebben was dit niet het geval en kon ik onder ook keramiek krijgen.

Ook hoe het eruit ziet went snel hoor!
Dit wordt een blokjesbeugel die van hoektand tot hoektand wordt geplaatst en waarschijnlijk maar voor een paar maand hoeft te zitten.. maar toch

)

Eline91 schreef:In het begin kan kauwen wat moeilijk zijn, maar normaal gezien went dat wel snelOok hoe het eruit ziet went snel hoor!
Hebben jullie ook dat er steeds dingen kapot gaan aan jullie slotjesbeugel? Ik heb altijd wel wat, draadjes die loskomen en gaan prikken, elastiekjes die knappen, ... Ik zit al weken uit te kijken naar mijn volgende afspraak zodat ik weer eens allemaal nieuwe elastiekjes en draadjes heb, maar zelfs dan gaat er na 1 of 2 weken wel weer wat los
_Ekenna schreef:@ Bono, zonde dat het weer scheef is gaan staan! Gelukkig alleen onder en hoef je 'm maar zo kort! Die tijd is zo voorbij.
Toen ik dat hoorde was de keus ook niet zo moeilijk!