30 day ab challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:39

Hartstikke bedankt ! Ik ga zo aan dag 2 beginnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:44

Ik drink braaf water en thee, goeie voorbereiding.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:45

Goedzo :D

Ik ben gestopt met cola, frisdrank enz en drink nu alleen melk, water en thee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:47

Ik lust geen melk maar wel yoghurt enzo. Ik drink alleen vanavond wat cola omdat ik dan uiteten ga en naar een kerstmarkt met een kroegje erbij etc.... Maar ja die ene avond :P

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:58

Ja klopt :P en tis maar voor vanavond.

Heb net ff een foto gemaakt, ben benieuwd of het er na 30 dagen anders gaat uitzien :)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 11:23

Oh slim!
Altijd leuk als je kan vergelijken (:

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 11:41

Vandaag hoefde ik alleen 30 seconden plank dus heb wat rugoefeningen erbij gedaan. Moet wel zeggen dat ik nu mijn spieren begin te voelen. :=

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 12:41

Gedver gisteren zoveel spierpijn dus heb m'n sit-ups en dergelijke niet kunnen doen... Vandaag dag 4 dus rustdag dus morgen gaan we weer aan de slag maar ga ik ze toch in 'sets' doen pfft :=

Squats voel ik nu ook goed in m'n bovenbenen! Thank god is dat ook rustdag vandaag :D ga straks denk ik een rondje lopen met de hond. Ik durf namelijk ook nooit alleen en de hond is hier enkel in het weekend :+

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:51

Misschien is het handig om de oefeningen niet in een keer te doen (zoals Raponsje al zei), maar met pauze tussendoor Joyce :(

Oh wat zou ik graag Squats willen doen, maar mijn knieën werken niet mee. Heb er gisterenavond 2 geprobeerd, maar nee :o

Net 2 uurtjes gevoetbald, ga vanmiddag misschien weer :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 14:06

Ik heb de vrouw benaderd (kathy) op facebook die deze challenge in elkaar heeft gezet. En gevraagd of het wel echt gaat werken. (omdat de een van wel zegt en de ander niet :) ) Enne..sorry als m'n engels niet helemaal 100 is haha.

Ik:
Hello, first of all: sorry for my english, i do my best:)

I've already failed the 30 ab challenge 3 times. The first time: i thought i was completely healed from my concussion of the brain, but I wasn't. Second: I got a groin injury (not from the challenge), and third (a bad one haha): I had sooo many parties in one week, i thought i had too many 'rest days' that it wouldn't help anymore :')

So, I went to a forum and started a topic. Now 50/60 people are doing the ab challenge with me. That's so cool! Now everyone is supporting each other. But there is one person (a fitness instructor) saying that this isn't going to work. That you can't even see a little difference 30 days later. I just cannot believe it. So can you help me? Does it work?

Kathy Hozen Prohoroff:
Hi Wilke, while this is a great start, if you are not eating right, you will not see the changes you are trying so hard to make. I will be incorporating a Clean Eating challenge for those who want to rev up their results with these workout challenges in the new year. Will that help you?

Ik:
Hi Kathy,
Thank you for your soon response. It's not that I want to loose weight, is it a diet? I'm 'already' at day 11, so i'm just going to finish it and trying to eat healthy. It's going to be difficult at Christmas haha. Can you tell me what kind of food isn't very good? I always eat everyday 3 pieces of bread, and when i'm at work (1 day) I eat 5 pieces. I thought bread isn't very good so that's why i'm telling you this
If you can tell me what food isn't very good, you helped me and the others a lot Thank you!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 14:22

Mijn engels is niet zo goed :') Zou je kunnen vertellen waar jullie het over hebben?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 15:29

Hey Wilke, dit is een goede start maar als je niet goed eet zul je niet veel verandering zien. Ik heb ook een/ben bezig met een 'gezond eten challenge' voor degene die hun resultaten willen verbeteren.

Dat is het ongeveer denk ik. :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 15:32

Je zult veel specifieker moeten zijn in je eten.
Het ene brood is het andere brood niet natuurlijk.

Bovendien zijn koolhydraten noodzakelijk om de dag door te komen.
Alles wat bewerkt is valt niet onder clean eten. Je zult dus puur moeten gaan eten.

Wanneer je clean eet kun je niet meer terug naar je eetpatroon zoals nu is.
Je zult dan niet meer droog genoeg zijn en je spieren zullen dan niet meer zichtbaar zijn zoals je dat ziet op
fitness foto's.

Daarnaast ben ik geen fitness instructeur.
Ik ben dietiste en heb een master in fitness, bewegen en sportieve lichamelijke ontwikkeling.

En om alle pb's die ik krijg hier in 1 keer te beantwoorden:
Spierpijn hebben hoeft helemaal niet te betekenen dat je goed bezig bent. Het is een reactie van je lichaam op een beweging die je niet elke dag maakt.
Zo kan ik iemand dubbelvouwen en zal die 2 dagen flinke spierpijn hebben, maar er is geen enkele spier getraind.

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 15:59

Ik ben deze morgen een halfuurtje gaan hardlopen voor de eerste keer, pfoe ik was bekaf!
Nu nog mijn oefeningen doen, btw ik eet volkorenbrood is dat goed? :)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:46

Ik moet ook echt gaan beginnen maar alleen als ik aan afvallen en sporten denk krijg ik al eetbuien herkent iemand dat

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 17:24

Ik let gewoon op m'n eten, en ik zie wel ;)
Ik ga geen speciaal eten kopen uit de fairtrade winkel want dat kost te veel geld. Well see. Ben iniedergeval al lekker bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:42

liesJ schreef:
Ik moet ook echt gaan beginnen maar alleen als ik aan afvallen en sporten denk krijg ik al eetbuien herkent iemand dat

Jep _O-
''Oh dan begin ik maandag wel...'' *vreet alles op en eet maandag de hele dag niks*

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:45

Vandaag had ik een "rustdag". :))
Maar ik heb paardgereden, dus ik heb toch bewogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:11

Ik ben ook op de vierde dag, rustdag dus. :) Heb vandaag gefietst en paardgereden, dus voel me gezond haha. :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:13

Wilke93 schreef:
Ik let gewoon op m'n eten, en ik zie wel ;)
Ik ga geen speciaal eten kopen uit de fairtrade winkel want dat kost te veel geld. Well see. Ben iniedergeval al lekker bezig.

Wie zegt dat het uit de fairtrade winkel moet komen?!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:19

Dit is mijn eetschema. Wat vinden jullie d'r van :D

Ik verdeel het over drie maaltijden en neem geen tussendoortjes.

Ontbijt: jam, komkommer, kaas, olijven en brood (natuurlijk wel in stukjes en niet bv een hele komkommer) en ik drink d'r melk en thee bij. En als ik school heb alleen fruit.

Lunch: salade, soep en brood (soms rijst en bonen) en ik drink er melk bij

Avondeten: Soep, brood, salade (soms rijst en bonen) en ik drink er weer melk bij :')

Water drink ik er tussen door.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 14-12-13 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:20

Wat bedoel je met puur eten? Onbewerkt voedsel of?

En zijn smoothies gezond of niet want ik heb er hier 2 staan en volgens sommige sites zijn ze niet gezond en nu durf ik ze niet op te drinken :o

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:21

_Femkeeex schreef:

Ontbijt: jam, komkommer, kaas, olijven en brood (natuurlijk wel in stukjes en niet bv een hele komkommer) en ik drink d'r melk en thee bij. En als ik school heb alleen fruit.

Avondeten: Soep, brood, salade (soms rijst en bonen) en ik drink er weer melk bij :')

ik zou de jam weglaten.. 1 grote suikerbom :=

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:26

Daar heb je gelijk in :j Ga de jam ook weglaten.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:32

_Femkeeex schreef:

Waarom eet je geen tussendoortjes?
Waarom drink je zoveel melk?
Wat voor brood eet je? Beweeg je dagelijks wel genoeg om zoveel brood te eten?

Je eet altijd soep, brood of salade? Waar is je proteïne en groente?

Clean eten is onbewerkt eten.
Kun je gewoon in de supermarkt kopen.