Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Killyenn schreef:Ik denk dat we allemaal eens op moeten houden met waarde hechten aan mensen hun fysieke eigenschappen en al helemaal geen waarde-oordeel moeten hebben over een zeer persoonlijke keus. Sommige mensen zijn breed, anderen smal, sommige vrouwen hebben grote borsten, andere kleine, en sommige mensen zijn dik en anderen zijn dun. Dat kan je prima mooi of niet mooi vinden, maar meer dan een esthetisch oordeel moet je er ook niet aan geven. Mensen zijn niet beter, slimmer, meer waard, leuker, gezelliger of succesvoller vanwege hun uiterlijk, dus het zou ook niet geaccepterrd moetn sijn wel zo te oordelen.
Ik heb er zo snel geen artikel bij, maar het is bewezen dat knappe mensen meer succes hebben in het leven.
Niet zo gek ook, je uiterlijk is toch je visitekaartje en het leven is nou eenmaal een 'jurysport', hoe banketstaaf dat ook klinkt.
lifaya schreef:ik ben 1.60 en weeg 70 kiloMaar toen ik 18 was, woog ik 52 kilo... daarna vloog alles opeens er aan
JasmijnJoy schreef:lifaya schreef:ik ben 1.60 en weeg 70 kiloMaar toen ik 18 was, woog ik 52 kilo... daarna vloog alles opeens er aan
Kan dat dan niet door een gebeurtenis zijn?
En mijn vriendin is ook 1,60 en heeft 3 kilo overgewicht. Bij haar zie je ook dat ze "vet"heeft. Maar bij jou eigenlijk helemaal niet. Ik vind jou er helemaal niet uitzien als iemand met overgewicht
lifaya schreef:Tjah, ik stopte met roken... dat zal ook wel wat kilo's hebben gegeven gok ik![]()
Oh ik heb absoluut vet teveelvooral op mijn buik haha
Maar ik moet gewoon weer gaan sporten, alleen mijn knieën zijn poedersuiker (blessure opgelopen) en hardlopen is het enige wat ik leuk vond
Loose schreef:Ik heb ook gerookt, maar niet aangekomen met het stoppen.Het klopt dat je stofwisseling er langzamer van wordt(/kan worden, eigenlijk wordt ie trouwens weer normaal want roken versnelt hem), ik had ook altijd dat als ik na het eten 2 sigaretten rookte ik meteen naar de wc kon rennen.
En ik heb eens gelezen dat je door te roken je darmen ook irriteert/prikkelt waardoor die dus sneller werken.
edit: JasmijnJoy: Molliger? In je profiel zie ik een hartstikke slanke meid.Ik zou me maar niet teveel zorgen maken hoor, als je gewoon gezond blijft eten zal het wel niet zo hard lopen met die afterpuberteit kilo's.
Sowieso kom je aan als je bredere heupen/borsten/etc krijgt. En sommige mensen komen helemaal niks aan na de pubrteit, dus die zijn er ook.
lifaya schreef:Tjah, ik stopte met roken... dat zal ook wel wat kilo's hebben gegeven gok ik![]()
Maar ik moet gewoon weer gaan sporten, alleen mijn knieën zijn poedersuiker (blessure opgelopen) en hardlopen is het enige wat ik leuk vond
Rebeccaa schreef:lifaya schreef:Tjah, ik stopte met roken... dat zal ook wel wat kilo's hebben gegeven gok ik![]()
afvallen heeft minder te maken met sporten dan dat het heeft met wat je eet..
Geryon schreef:Hoezo perse? Je valt toch gewoon af als je minder energie eet dan dat je verbrandt?
Geryon schreef:Rebeccaa schreef:
Tjah, ik stopte met roken... dat zal ook wel wat kilo's hebben gegeven gok ik![]()
afvallen heeft minder te maken met sporten dan dat het heeft met wat je eet..
Hoezo perse? Je valt toch gewoon af als je minder energie eet dan dat je verbrandt?
lifaya schreef:Geryon schreef:Hoezo perse? Je valt toch gewoon af als je minder energie eet dan dat je verbrandt?
nee, niet perseIk heb eens een aantal weken mijn calorieën bijgehouden die ik binnenkreeg. Zat meestal tussen de 800 en 1300 calorieën per dag... dit is vrij weinig voor een volwassen vrouw. Ik viel niet af
lifaya schreef:Neroo schreef:Je valt af door je metabolisme aan de gang te houden.
6 a 7 keer per dag gezonde porties eten
dit werkte bij mij inderdaad heel goed in combinatie met hardlopenin 2 maanden 10 kilo geloof ik kwijt geraakt
lifaya schreef:Het heeft te maken met een goed voedselpatroon in combinatie mét beweging.Om op gewicht te blijven heeft het inderdaad te maken vooral met enkel het eten, maar voor afvallen moet je echt wel wat meer doen