Paramore is een heeeeel gave band!
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eigenlijk wilde ik naar Pinkpop, of dat nou zo'n geniaal plan was weet ik niet, dat is wel héel groot 

) en er komen leuke artiesten en het is maar 1 dag, dan zeg ik misschien wel ja.                                                         hannahaapje schreef:Wel knap zeg, dat je naar een concert kunt. Hoe los je dat op met al die mensen en het lawaai dan.
 maarja, gewoon alleen paramore vind ik zeker zo leuk, alleen een stom idee dat ze morgen in Nederland zijn maar niet waar ik ben 
 melody7 schreef:Ohh, ik heb mezelf een beetje aangeleerd om gevoel om te zetten.. ik weet niet precies hoe je het uitlegt maar het lukt me tegenwoordig wel allemaal, het is ook heel erg mooi soms, om zó ontzettend veel bij elkaar te zien en te horen dus dan denk ik daar maar aan + dat ik die band gewoon live móet zienEigenlijk wilde ik naar Pinkpop, of dat nou zo'n geniaal plan was weet ik niet, dat is wel héel groot
 gaat prima hoor.

. 
.                                                         

hannahaapje schreef:Wel knap zeg, dat je naar een concert kunt. Hoe los je dat op met al die mensen en het lawaai dan.
 das ne dat veel te druk...                                                         
 De action is altijd druk                                                         

... Maar dat zou ik vroeger ook niet gevonden hebben denk ik.. Toen krimpte ik al in elkaar als mijn ouders me weer eens onder druk zette om mee te gaan uit eten ofzo. Dat was toen al echt over the max 
 pratende mensen, muziek op de achtergrond.. brr.                                                         

Nee maar nu gebeurd het nog vaak als ik langs iemand moet lopen en opeens ontzettend verlegen word.                                                         
 ben er gisteren nog geweest, we hebben er iets van anderhalf uur rondgelopen tot ik zeker wist dat ik echt niet meer ging vinden 

.                                                         

Ga altijd naar Rotterdam, en kan echt niet nog winkelen in alexandrium als ik al bij de primark ben geweest. Dan is het altijd huppakee, zo snel mogelijk naar 't station en naar huis. Maar daar stel ik me altijd wel op in....  
 Desondanks... Goed dat de Action bestaat, anders zou ik er niet 3x per week komen 

ik heb er een op 5 minuten van school, evenals een jumbo dus met uitvaluren gaan we altijd naar een van de twee, de laatste tijd heb ik geen uitval meer dus dan soms na school 

haha. Maar ik kom er iedere dag meerdere keren langs en het zit naast een supermarkt waar ik vaak boodschapjes doe.
 )... Dus dan is de action wel lekker makkelijk en cheap 

melody7 schreef:Dan is het wel fijn ja! ik vind die prijzen daar echt fijn, een vol mandje en je hebt nog nieteens voor 10 euro
 Ik had laatst make-up doekjes, potloden, gummen, een puntenslijper en een grote (aardewer) pasta kom.... En ik was €2,57 kwijt... 
 hiephoi 
 Dat kosten normaal alleen make-updoekjes al