Leven met Autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Re: Leven met Autisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:03

neehoor, ik blijf hier ook :P

Paramore is een heeeeel gave band! :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:05

Wel knap zeg, dat je naar een concert kunt. Hoe los je dat op met al die mensen en het lawaai dan. :Y)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:08

Ohh, ik heb mezelf een beetje aangeleerd om gevoel om te zetten.. ik weet niet precies hoe je het uitlegt maar het lukt me tegenwoordig wel allemaal, het is ook heel erg mooi soms, om zó ontzettend veel bij elkaar te zien en te horen dus dan denk ik daar maar aan + dat ik die band gewoon live móet zien :D Eigenlijk wilde ik naar Pinkpop, of dat nou zo'n geniaal plan was weet ik niet, dat is wel héel groot :P

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 06:29

Paramore is zo gaaf! Ik ga daar echt heen voor de muziek want ik vind ze echt super. Dus dan denk ik gewoon niet aan al die mensen om me heen.

Ik ga trouwens ook 1 dag naar pinkpop. Helaas komt paramore op vrijdag en dan kan ik niet.
De eerste keer naar een festival voor mij was een paar jaar geleden ook pinkpop. Ik wilde helemaal niet gaan, want idd is zoiets veel te druk en dergelijke. Maar ik moest wel, want we gingen met het hele gezin en mijn ouders betaalden de kaartjes en ze hadden er ook een voor mij gekocht. Kan dan moeilijk weigeren..
De eerste paar uur voelde ik me echt heel rot, het ging gewoon niet. Maar toen ben ik met mijn vriend gewoon een hele tijd op een bankje gaan zitten om wat te drinken (al was hij niet blij dat hij met mij aan de kant moest zitten). Toen ik eenmaal weer rustig was en terug moest, wist ik wat me te wachten stond en toen heb ik een knop om kunnen zetten. En het ging goed!

Het was wel heel vermoeiend dus ook aan het eind ben ik weer apart gaan zitten omdat het me teveel werd.

Oftewel: ik zou er nooit uit mezelf heen gaan, maar als iemand me vraagt (een leuk iemand :P) en er komen leuke artiesten en het is maar 1 dag, dan zeg ik misschien wel ja.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 07:33

hannahaapje schreef:
Wel knap zeg, dat je naar een concert kunt. Hoe los je dat op met al die mensen en het lawaai dan. :Y)

Ik ga ook wel eens naar een concert, maar meestal wel het type concert waar mensen wel bovenop elkaar gepakt staan, maar dan verder niet gaan dansen of zo. Daar kan ik opzich wel tegen, al ben ik aan het einde van het concert wel echt helemaal moe en op en ik moet wel met mensen zijn waar ik goed mee kan zeg maar. Tegen het lawaai doe ik oordopjes in, dan is het volume goed te doen.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 07:46

zilverkenny, jammer dat je niet op vrijdag gaat! dan staan paramore & the script er... en ik had bijna kaartjes en toen wilde m'n vader niet meer :') maarja, gewoon alleen paramore vind ik zeker zo leuk, alleen een stom idee dat ze morgen in Nederland zijn maar niet waar ik ben :+

Shiloh, dat heb ik ook ik durf echt maar met één vriendin zulke dingen te doen of met mijn ouders verder ga ik echt met niemand ergens heen..

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:01

melody7 schreef:
Ohh, ik heb mezelf een beetje aangeleerd om gevoel om te zetten.. ik weet niet precies hoe je het uitlegt maar het lukt me tegenwoordig wel allemaal, het is ook heel erg mooi soms, om zó ontzettend veel bij elkaar te zien en te horen dus dan denk ik daar maar aan + dat ik die band gewoon live móet zien :D Eigenlijk wilde ik naar Pinkpop, of dat nou zo'n geniaal plan was weet ik niet, dat is wel héel groot :P

Ik ga naar Pinkpop *\o/* gaat prima hoor.
Maar ik kan heel goed overweg met veel prikkels. :j

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:02

Ik ga een livestream van pinkpop kijken als paramore er is straks :+

hebben jullie al antwoord van dat autivrouw forum? ik heb die vragenlijst eergisteren beantwoord maar helaas nog geen antwoord terug of het nou goed is of niet..

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:53

Goed idee! Misschien doe ik dat ook wel :).

Ik had pas na 3 dagen antwoord, dus ik zou gewoon nog even afwachten ;).

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:12

haha hier staat het op, nog 50 minuten wachten tot paramore :+

ohh haha omdat er stond dat er meestal binnen een dag antwoord was vond ik het raar, maar dan heb ik geduld :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 07:04

hannahaapje schreef:

Ja ik weet net hoe je dat uitlegt. Je stelt ke eigen er op in ofzo dat er veel lawaai eb veel mensen zijn. Ik kan prima gaat en concert maar ik word gek als ik op zaterdag naar de action ga :') das ne dat veel te druk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:15

:') De action is altijd druk

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:16

Ohh ik ben daar te druk met leuke dingen zoeken om ergens last van te hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:32

haha echt? Ik ga altijd doordeweeks, liefst 's ochtends... Aangezien ik het op zichzelf al een benauwde winkel vind...

Maar kan nu ook wel goed met alle prikkels omgaan hoor. Zo had ik vroeger een hekel aan uitgaan, maar mijn sociale leven zou niet lang standhouden als ik nooit uit zal gaan... En nu vind ik het best leuk, beetje dansen enzo.
Concerten vind ik eigenlijk altijd wel leuk en gezellig :j ... Maar dat zou ik vroeger ook niet gevonden hebben denk ik.. Toen krimpte ik al in elkaar als mijn ouders me weer eens onder druk zette om mee te gaan uit eten ofzo. Dat was toen al echt over the max :+ pratende mensen, muziek op de achtergrond.. brr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:39

Ik wil nooit alleen naar een concert maar ik wil dolgraag eens naar Kane, ik ben er dus ook nog nooit geweest...

Ik begin te merken dat ik best vaak met het koppie naar beneden loop , viel me niet eens op :P

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:18

haha met hoofd naar beneden lopen heel herkenbaar... Op de basisschool kon ik niet eens lopen met me hoofd naar voren. Zaten meesters en juffen altijd over te zeuren maar vermoeden dat ik autisme heb ho maar. Men wou dat ik er zelfs fysiotherapie voor ging volgen maar dat zag ik niet zitten :+ Nee maar nu gebeurd het nog vaak als ik langs iemand moet lopen en opeens ontzettend verlegen word.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:29

Ja! haha ik hou van de action :)) ben er gisteren nog geweest, we hebben er iets van anderhalf uur rondgelopen tot ik zeker wist dat ik echt niet meer ging vinden :')

Ik ook, heb er nu therapie voor omdat ik vreselijk veel pijn kreeg van een aantal keer vliegles van mijn verzorgpaard + het in elkaar gedoken lopen samen.. Ik probeer me er niet druk over te maken dat er zoveel bij me binnenkomt, wordt het alleen maar erger van maar ik heb wel heel vaak koppijn dat is ook niet voor niks.. soms leef ik echt weken achter elkaar aan op paracetamol :=

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 08:22

Jongens, niet zeuren over de action. Mijn zusje vond het leuk om mij een keer mee te nemen naar de Primark!! Dan zeur je daarna echt niet meer dat de action te druk is hoor haha. Wachtrij van een half uur voor de paskamers, zo druk was het :S. Overigens is de action bij ons ook helemaal niet druk (maar dat kan er ook aan liggen dat onze action in een heel klein dorpje is waar alleen mensen die daar wonen heen gaan).

Pinkpop was trouwens super leuk :D.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:53

Ik kan niet zo snel naar de action, is zeker een half uur met de auto, en ik ben pas 15 :+
Maar hou enorm van de action, druk of niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:42

Primark _/-\o_
Maargoed, na een dagje primark ben je wel gesloopt hoor :P Ga altijd naar Rotterdam, en kan echt niet nog winkelen in alexandrium als ik al bij de primark ben geweest. Dan is het altijd huppakee, zo snel mogelijk naar 't station en naar huis. Maar daar stel ik me altijd wel op in....

Ik weet niet, ik vind de action echt wel een leuke winkel, maar ik eindig er altijd met huge koppijn. Verder woon ik 5 minuten van een Action en kom ik er ungefahr 3x per week, dus op het moment dat je het assortiment uit je hoofd kent gaat het bijzondere er een beetje vanaf :P Desondanks... Goed dat de Action bestaat, anders zou ik er niet 3x per week komen :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:46

Ik ken de primarkt niet :+

haha 3 keer per week wow := ik heb er een op 5 minuten van school, evenals een jumbo dus met uitvaluren gaan we altijd naar een van de twee, de laatste tijd heb ik geen uitval meer dus dan soms na school :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:49

naja het verschilt hoor, :P haha. Maar ik kom er iedere dag meerdere keren langs en het zit naast een supermarkt waar ik vaak boodschapjes doe.
Toevallig ben ik laatst 2x verhuisd en dan loop je telkens tegen het feit aan dat je toch nog het 1 en ander qua spullen mist (een pasta schaal, een opbergdoos, een prullenbak, etc. :+ )... Dus dan is de action wel lekker makkelijk en cheap :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:52

Dan is het wel fijn ja! ik vind die prijzen daar echt fijn, een vol mandje en je hebt nog nieteens voor 10 euro :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:53

Primark ken ik ook niet. . Ik woon niet zo dichtbij de action maar kom er geregeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:57

melody7 schreef:
Dan is het wel fijn ja! ik vind die prijzen daar echt fijn, een vol mandje en je hebt nog nieteens voor 10 euro :+

ja klopt, :P Ik had laatst make-up doekjes, potloden, gummen, een puntenslijper en een grote (aardewer) pasta kom.... En ik was €2,57 kwijt... :P hiephoi :P Dat kosten normaal alleen make-updoekjes al :+