Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Vorige week heb ik voor het eerst alleen geprikt, dat ging prima. Van tevoren had ik nooit gedacht dat ik dat zou durven, heb het niet zo op naalden. Grote overwinning en het scheelt me zoveel tijd; ik ging elke week naar de huisarts, nu hoeft dat niet meer. Heerlijk!
tokedri schreef:Alet74 schreef:Vorige week heb ik voor het eerst alleen geprikt, dat ging prima. Van tevoren had ik nooit gedacht dat ik dat zou durven, heb het niet zo op naalden. Grote overwinning en het scheelt me zoveel tijd; ik ging elke week naar de huisarts, nu hoeft dat niet meer. Heerlijk!
In je been? Dat lijkt me op een of andere manier enger als in je bil
Kaygee schreef:Dat heb ik ook tijdens mijn opleiding geleerd hoor love_western. Bil is qua im spuiten geen voorkeursplaats. Op mijn werk spoot ik ook altijd de b12 bij mensen in bovenbenen. En zelf wil ik ook absoluut geen injecties in mijn bil. De kans dat je een verlamming krijgt door een prik in je bil is wel erg klein als je buitenste bovenste quadrant prikt. Maar ik vind het ook gewoon een eng idee. Je been is dan toch minder risico.
Knap hoor Alet!
Ik moet me er morgen weer toe zetten de ha te bellen. Moet deze week ook weer geprikt worden.
Shadow jij kan er weer voor een flinke tijd tegenaan. Met wat voor naaldjes spuit jij zelf als ik vragen mag?
Kaygee schreef:Shadow jij kan er weer voor een flinke tijd tegenaan. Met wat voor naaldjes spuit jij zelf als ik vragen mag?
Tiggs schreef:Volgens de huisarts was mijn waarde nu goed (3 maanden na een serie van 10 injecties), in hoeverre kan hij dat nu stellen? Omdat ik me toch nog niet helemaal lekker voel wel eens in de 3 maanden een 'onderhoudsinjectie'.