Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel echt super goed dat je je werk/sociale leven weer goed oppakt, probeer dat vast te houden!
Wanneer verschijnt de eerste?
Ik heb echter een verzoek geschreven om nog 4 weken langer door te gaan zodat ik samen met de verpleging naar mn menu kan kijken en wekelijks kan terugkoppelen hoe het is gegaan. Ik weet alleen nog niet of dat goedgekeurd word.. dus daarover zit ik nogal in spanning..
(sorry voor het lange verhaal hihi)
Heel lekker, heb het ook nodig (moet echt wat aankomen) maar ik voel me zooooo schuldig en rot..
) hoort. Het één is er in principe niet zonder het ander 
Is er misschien iemand op je werk of in je vriendenkring die misschien kan helpen een oogje in het zeil te houden?
Gewoon als stok achter de deur, iemand die je af en toe kan aansporen om bijvoorbeeld een wat rianter of een extra tussendoortje te nemen of iets dergelijks?

Geef het ook wat tijd. Kunst is om die dunne meiden in je hoofd aan de kant te zetten en gewoon je eigen ding te blijven doen. Het went vanzelf.. maar je moet het wel de tijd geven. Als je nu gaat rommelen met het eten is de kans op terugval aanzienlijk groter. Eten is jouw medicijn. Dat werd mij altijd gezegd in de kliniek, en nog steeds.
Morgen gesprek bij de kliniek, heb even een schop onder mn kont nodig.
Heb wel wat gegeten hoor vandaag, maar dat waren eigenlijk kattenhapjes vergeleken met het menu wat ik hoor te volgen.
xMendy schreef:Kon ik maar een prive sociotherapeute hebben die overal met me naartoe gaat en samen met me eet..