Veel sterkte en kracht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

GroteVogel schreef:* Nu zal ik wel bokt over me heen krijgen* Goed dat je achter je beslissing staat, ik zou zeggen hup weg laten halen en verder met je leven, niet te lang meer bij stil staan!
Tis gebeurd en klaar.
Ik ben een nuchter persoon, zou je later nog kinderen willen dan komen die op een moment dat jij er klaar voor bent!
Sterkte!
joyce B schreef:Met 24 weken moet je gewoon bevallen. Tegenwoordig kunnen ze zulke kindjes zelfs in leven houden met een bepaalde kans. Ik wil je niet kwetsen of het je moeilijk maken maar waarschuwen voor de impact die het kan hebben en de zwaardere ingreep.
Heel veel sterkte...
lucifertje schreef:joyce B schreef:Met 24 weken moet je gewoon bevallen. Tegenwoordig kunnen ze zulke kindjes zelfs in leven houden met een bepaalde kans. Ik wil je niet kwetsen of het je moeilijk maken maar waarschuwen voor de impact die het kan hebben en de zwaardere ingreep.
Heel veel sterkte...
Dit is gewoon echt onmogelijk. De longetjes zijn nog niet eens is volgroeid en deze kindjes zullen ze niet in leven houden. Wat heeft dat trouwens voor zin?
TS: Ik ben een stille meelezer. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst en ik hoop dat je er goed doorheen komt.
NWDynamite schreef:lucifertje schreef:
Dit is gewoon echt onmogelijk. De longetjes zijn nog niet eens is volgroeid en deze kindjes zullen ze niet in leven houden. Wat heeft dat trouwens voor zin?
TS: Ik ben een stille meelezer. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst en ik hoop dat je er goed doorheen komt.
Nou en of dat kan. Kijk maar eens 'kleine baby's grote zorg'. En dit topic: [MW] Mama´s van (ernstig) prematuurtje?!