top-topic dit, heb me aangemeld en ga het allemaal eens bekijken en doorlezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Bij die allerlaatste buikspieroefening (dat je met je benen steeds moet wisselen als je omhoog komt), heb ik steeds een beetje last van mijn rug.. Iemand een idee hoe dat komt of wat ik verkeerd doe?
Fiffill schreef:Alleen even kijken dan wat voor gewichtjes handig zijn om mee te beginnenen ik vraag het me af of ik het wel elke dag ga volhouden.
LauraM schreef:Fiffill schreef:Alleen even kijken dan wat voor gewichtjes handig zijn om mee te beginnenen ik vraag het me af of ik het wel elke dag ga volhouden.
Haha dat heb ik ook ja. Ik begin gewoon met twee 0,5l flesjes. Als het programma mij bevalt koop ik misschien nog 'echte'.
Ik ben erg benieuwd of ik het vol ga houden.
Ik heb over 2 weken ook tentamens, maarja ik kan het ook als een halfuurtje afleiding zien
Rebel_Jits schreef:Ik ga vanavond voor dag 4, heb de hele dag in bed gelegen met hoofdpijn en misselijkheid![]()
Die extreme shred ziet er heftig uit! Misschien als we na de 30 dagen nog verder willen..
Raponsje schreef:Aranel schreef:Bij die allerlaatste buikspieroefening (dat je met je benen steeds moet wisselen als je omhoog komt), heb ik steeds een beetje last van mijn rug.. Iemand een idee hoe dat komt of wat ik verkeerd doe?
Het kan zijn dat je in je eigen houding je rug een beetje hol maakt / of heupen naar voren stuwt en wanneer je dit al je hele leven doet lig je ook zo. Als je dan inspanning moet leveren kun je last krijgen van je rug.
Tip: Span je buik zo hard mogelijk aan tijdens buikspier oefeningen dan is je rug in elk geval niet hol.
Probeer je rug maar eens hol te maken en je buikspieren aan te spannen..