30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:46

Wat zou ik toch zonder Bokt moeten.. <3

top-topic dit, heb me aangemeld en ga het allemaal eens bekijken en doorlezen :)

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:47

Ik begin morgen ermee. Ik heb vandaag namelijk al gedoucht.
Hopelijk bevalt het me! :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:48

Bij die allerlaatste buikspieroefening (dat je met je benen steeds moet wisselen als je omhoog komt), heb ik steeds een beetje last van mijn rug.. Iemand een idee hoe dat komt of wat ik verkeerd doe?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:52

Ik kan heel veel oefeningen (nog) niet omdat ik met een peesontsteking en meer ellende in mn schouder zit... Maar de buikspieren kunnen wel alvast een boost gebruiken denk ik zo :D

@Aranel: Wellicht je bekken iets dieper kantelen door je navel verder in te trekken (klinkt vreemd maar hoop dat je snapt wat ik bedoel :') )?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:52

Oh dit ziet er best interessant uit. Ik wil ook meer gaan sporten, maar de meeste dingen die ik doe zijn niet handig in de winter (skaten bijv, veel te nat en glad nu). Alleen even kijken dan wat voor gewichtjes handig zijn om mee te beginnen :Y) en ik vraag het me af of ik het wel elke dag ga volhouden. :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:53

Aranel schreef:
Bij die allerlaatste buikspieroefening (dat je met je benen steeds moet wisselen als je omhoog komt), heb ik steeds een beetje last van mijn rug.. Iemand een idee hoe dat komt of wat ik verkeerd doe?

Het kan zijn dat je in je eigen houding je rug een beetje hol maakt / of heupen naar voren stuwt en wanneer je dit al je hele leven doet lig je ook zo. Als je dan inspanning moet leveren kun je last krijgen van je rug.

Tip: Span je buik zo hard mogelijk aan tijdens buikspier oefeningen dan is je rug in elk geval niet hol.
Probeer je rug maar eens hol te maken en je buikspieren aan te spannen..
Laatst bijgewerkt door Raponsje op 07-01-13 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:54

Fiffill schreef:
Alleen even kijken dan wat voor gewichtjes handig zijn om mee te beginnen :Y) en ik vraag het me af of ik het wel elke dag ga volhouden. :')

Haha dat heb ik ook ja. Ik begin gewoon met twee 0,5l flesjes. Als het programma mij bevalt koop ik misschien nog 'echte'.
Ik ben erg benieuwd of ik het vol ga houden :o .
Ik heb over 2 weken ook tentamens, maarja ik kan het ook als een halfuurtje afleiding zien :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:54

Aranel, zorg dat je je rug ten aller tijde recht hebt. Ik heb vaak de neiging om vanuit een holle rug die buikspieren te gaan doen. Dat ga je dus voelen... Dus vanuit een rechte rug omhoog komen en ook weer met een rechte rug naar benee..
Hier heb ik mijn blessure aan te danken (gehad)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:56

LauraM schreef:
Fiffill schreef:
Alleen even kijken dan wat voor gewichtjes handig zijn om mee te beginnen :Y) en ik vraag het me af of ik het wel elke dag ga volhouden. :')

Haha dat heb ik ook ja. Ik begin gewoon met twee 0,5l flesjes. Als het programma mij bevalt koop ik misschien nog 'echte'.
Ik ben erg benieuwd of ik het vol ga houden :o .
Ik heb over 2 weken ook tentamens, maarja ik kan het ook als een halfuurtje afleiding zien :+

Dat is slim! Wordt wel even de gordijnen dicht doen, anders zullen mijn overburen ook wel denken wat doet die nou weer _O-

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:02

Ik zit ook te denken over die set te kopen via raponsje maar als we met meerdere mensen tegelijk bestellen scheelt het misschien verzendkosten?

Ik heb trouwwns fanta halve liter flesjes, die zijn heel fijn vast te houden
Haha ik die ook altijd de gordijnen dicht maar vraag me ook wel af wat de buren ervan denken dat de gordijnen midden op de dag een half uur dicht gaan :p

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:03

Nou, ik heb dumbells geleend van mijn sportverslaafde ex. Zijn wel 3 kilo. Ja, kan wel.. Nou zwaaaaar. Ooohooo :') _O-

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:04

Die extreme shred lijkt weer een beetje meer op Insanity, of andersom ;)

En ik weet niet wie het zei, maar ik heb sportbh's van Anita, met een 75D cup. Zijn er bh's die nog steviger zijn?

Een sportschool die 24 uur per dag open is zou voor mij trouwens wel ideaal zijn! Ik heb echt op de raarste momenten van de dag/nacht energie en heb echt geen fatsoenlijk ritme. En als ik nu om 3 uur 's nachts sta te springen is de rest van het huis ook wakker vrees ik ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:09

Ik ga vanavond voor dag 4, heb de hele dag in bed gelegen met hoofdpijn en misselijkheid :o
Die extreme shred ziet er heftig uit! Misschien als we na de 30 dagen nog verder willen.. :=

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:10

Rebel_Jits schreef:
Ik ga vanavond voor dag 4, heb de hele dag in bed gelegen met hoofdpijn en misselijkheid :o
Die extreme shred ziet er heftig uit! Misschien als we na de 30 dagen nog verder willen.. :=

Same here, ook dag 4 en ben ook ziekig.. Hele dag al duizelig en slap. Ben benieuwd wat dat wordt straks :=

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:20

J_Onne schreef:
En ik weet niet wie het zei, maar ik heb sportbh's van Anita, met een 75D cup. Zijn er bh's die nog steviger zijn?

Jazeker, de ShockAbsorber lvl 3 of 4 (voor paardrijden iig) :)
Laatst bijgewerkt door Anne. op 07-01-13 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:21

Op welk tijdstip van de dag doen jullie dit eigenlijk? Ochtend, middag, avond, voor/na het eten etc?

Eet eigenlijk altijd wel gezond (ben trouwens vegetariër) dus dat moet niet zo'n probleem zijn denk ik.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:22

voor het eten :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:27

Bij mij verschilt het, afhankelijk van mijn schema. Soms tussen 9 en 10, soms in de middag. Net dag 2 afgerond, nu maar even hapje eten :)) Ik ben ook vegetariër trouwens, vrij gezonde eter maar probeer er nu nog net iets meer op te letten dan normaal :j

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:28

Ik meld me! Vanavond start ik met dag 1. Ben heel benieuwd!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:33

Misschien moet ik de shred with weights gaan doen met mijn baby.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:35

Raponsje, wanneer bedoel je dan? Nu of over 9 maanden?

Ik train meestal 's middags, zo ongeveer 1,5 uur na m'n ontbijt/lunch (sta laat op :D ). Maar vandaag dus vanavond, omdat ik pas om 4 uur weer wakker werd.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:37

Zou mooi uitkomen mocht je zwanger zijn van een tweeling, 1 in elke hand :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:38

Rebel_Jits schreef:
Raponsje, wanneer bedoel je dan? Nu of over 9 maanden?

Ik train meestal 's middags, zo ongeveer 1,5 uur na m'n ontbijt/lunch (sta laat op :D ). Maar vandaag dus vanavond, omdat ik pas om 4 uur weer wakker werd.

Als de baby er is, gebruik ik mijn baby als gewicht. :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:47

Raponsje schreef:
Aranel schreef:

Het kan zijn dat je in je eigen houding je rug een beetje hol maakt / of heupen naar voren stuwt en wanneer je dit al je hele leven doet lig je ook zo. Als je dan inspanning moet leveren kun je last krijgen van je rug.

Tip: Span je buik zo hard mogelijk aan tijdens buikspier oefeningen dan is je rug in elk geval niet hol.
Probeer je rug maar eens hol te maken en je buikspieren aan te spannen..

Dat zou wel kunnen ja, van die holle rug. Zal er morgen eens op letten :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:48

Ik zie hier heel vaak kipfilet langskomen trouwens, wat zou daar een goeie vegetarische vervanger van zijn?