Elektrisch roken (e-sigaret)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:34

Geen foto maar ik kan het misschien wel uitleggen. Ik heb een Ego-C sigaret met een usb aansluiting onderin. Daar sluit ik het kabeltje op aan en die sluit ik aan op het accupack of op een usbuitgang van een pc of laptop.
Accupack op vijf volt en ik kan overal heerlijk dampen zonder bang te zijn dat dr batterij opraakt, altijd vol vermogen.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:39

Ahhhh zo... Begreep al niet. Geen last van met lege batterijen of terugloop. Gebruik vv ego's en weet precies hoelang ze meegaan en heb altijd voldoende bij me als ik wegga..

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:41

Het scheelt ook geld want zo'n accupack gaat zeker vijf jaar mee. En het dampt gewoon lekkerder op vol vermogen. Geen gedoe met batterijen voor mij :-)

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:08

Zie me daar nog niet mee lopen om eerlijk te zijn. Nog meer om mee te nemen en die paar batterijen op jaarbasis...Ik ben een heel stuk goedkoper uit als toen ik rookte en dit geeft me de genoegdoening om niet meer te roken..
Die grote mods enz. Is ook niet mijn ding. Onhandig in de hand.. De istick of de opvolger van ander merk met wel vervangbare batterijen zal ik denk ik nog wel eens aanschaffen, maar heb genoeg aan mijn vv batterijen..

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:51

Echt lopen doe ik er ook niet mee en ik gebruik het accupack eigenlijk alleen thuis. Als ik het ding al meeneem kan dat gewoon zonder draadje, de batterij is toch altijd volledig opgeladen :)
Maar het ligt er denk ik ook aan hoeveel je hem gebruikt. Batterijen vind ik echt 10x niets omdat die al heel snel minder vermogen geven en dat vind ik gewoon niet lekker.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:53

Miryamk schreef:
Helaas merk je daar altijd zo weinig van.. :+

Ik heb net een E-pipe gewonnen via een FB actie, helemaal blij.
Niet eens zozeer vanwege die pijp maar meer om eens iets te winnen :D

Gefeliciteerd met je e-pipe ;-)

Bedrijf waar je deze gewonnen hebt is van mijn oud manager, ik ben het helaas niet geworden :D

Harbourlight, je bedoelt een eGo C met passthrough?
Zoiets: http://www.sun-vapers.com/wp-content/up ... hrough.jpg ?

Dan gebruik je toch nog steeds de batterij? Alleen je laadt hem continue op. Maar dan ben je toch ook nog steeds gebonden aan de levensduur van de batterij, in plaats van alleen je accupack?

Waarom kies je in dat geval niet voor bijvoorbeeld een iStick? Gaat met gemak 3 dagen vol dampen mee (zonder vermogensverlies!). En heeft ook een passthrough functionaliteit waardoor deze erg makkelijk op te laden en tegelijk te gebruiken is.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:57

Die bedoel ik inderdaad. Mijn Ego gaat nu al een jaar of twee mee dus die levensduur is prima wat mij betreft :)
iStick ken ik dan weer niet, heb je daar een linkje van? Alvast bedankt.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:51

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:05

o dear... ben nu een beetje aan het bekijken wat ik wil, de evod is leuk, maar die batterijen zijn leeg voor je het weet. ook de 1000mah
maar als je gaat kijken, ben je het ook gewoon direct kwijt...er is te veel, veel te veel :')

kan een evic overnemen, vrijwel niet gebruikt, met bon etc voor een leuk bedrag, maar ook een andere mod waar zelf even losse batterijen voor moet kopen
maar moet sowieso nog wel wat bestellen als ik overga, lader etc , waarschijnlijk nog wel weer een clearo, hoewel ik vermoed dat de mini davide het op een mod een stuk beter zal doen als op de evod batterijen...
argh

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:54

Ik heb 2 batterijen bij de Evod, dus je zit niet zonder. Heb gemerkt dat regelmatig schoonmaken van de oppervlaktes, alwaar de batterij contact maakt, essentieel is.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:46

Ik heb twee evods compleet, extra 1000mah batt en een extra 650 mah batt, maar ik wil juist grotere batterijen, krijg er de hik van hoe snel dat die krengen leeg zijn... grotere clearo's zijn ook welkom , minimaal 2,5 ml. iets met vaak bijvullen.
Ben het beu om telkens extra batterijen en vloeistof mee te moeten slepen.
Ik twijfel nu tussen de emow of de emow mega of maar gewoon een mod in enige vorm zelf samen stellen...
Hoewel kant en klaar setjes toch wel makkelijk zijn

Lijkt me ook wel handig om tot het eind van de batterij volle bak stroom te hebben ipv steeds minder wordende prik waardoor het ook steeds minder damp word.
Nog maar eens een rondje info vergaren en vergelijken

Miryamk

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:46

De eleaf Istick blijft tot het laatst echt vol vermogen. Echt, ik zweer erbij.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:53

Ik heb er naar gekeken... maar ik wil geen box in eerste instantie, moet het nog eens even naast elkaar zetten en misschien toch ook maar weer wat dingen vast gaan houden zo her en der :+

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:37

Je bent welkom :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 01:23

Volgens mij zit jij best een eindje karren weg :D

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 06:56

Euh ja :+

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:52

Ik zou wel niet te lang meer wachten Sonja_vR. Nog maar een paar kleine maandjes en de tanks groter dan 2ml zijn dan niet meer verkrijgbaar. Importeren uit het buitenland zal, zeker in de eerste maanden na effectuering van de nieuwe regelgeving, ook lastig worden omdat er meer zal worden gecontroleerd door de douane naar verwachting.

Nu is wellicht wel het moment om te kopen, veel winkels gooien ze net als de grotere flesjes liquid, in de aanbieding.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:57

Ik wil idd van de week of volgende week nog even gaan shoppen :j

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:29

Sypheron, weet jij waar ik het een of ander kan lezen over die nieuwe regelgeving?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:42

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:36

nou dan...bestelling geplaatst
bij een shop die er mee stopt een lambo lrider kunnen kopen voor erg leuk geld , gelijk 200 ml flavourtec basis en wat smaakjes er bij bestelt

en bij zwoofs een emow mega en een davide + extra coils besteld
hopelijk dinsdag oid wel binnen , heb geen zin om nog de kerst door te moeten met de evodjes, ze zijn echt aan vervanging toe geloof ik :=

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:46

Zwoofs is altijd erg snel. Ben benieuwd wat je van je spullen gaat vinden... En nu zelf liquid maken? Of zie ik dat verkeerd?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:55

ga eens zien wat ik er van vind, zelf knutselen ;)
de webshop waar ik het besteld heb gaat er mee stoppen, dus was de prijs dermate leuk dat ik er wel een poging aan ga wagen

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:59

Welke shop is dat?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:19

moest het even nakijken, (wilde het in mijn vorige reactie al plaatsen, maar was het spontaan kwijt :+ )
nudampen.nl