Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:00

Nee daar let ik heel erg op :') De volgende morgen direct terug het kistje in! (dochter komt nog niet zelf uit bed... anders gaat ie gelijk terug...)

Heb wel, toen ik nog vrij jong was eens het één en ander op mn nachtkastje laten liggen waarna mn mams plompverloren binnenstapte en van kleur verschoot :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:00

rea schreef:
Snif snif, enkel de douche doet lief tegen mij :wow:

EDIT :
Nooo, niet nachtkastje, kleuters en kinderen steken letterlijk overal hun neus in ! :oo

Ohhhhhhh dit doet me denken aan mijn vriendin... die had er een onder dr bed liggen...

Kwam de dochter naar haar toe rennen, dat er zo'n enorm barbie been onder haar bed lag... _O- _O-

Jolliegirl

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:02

Ik heb maar 1 speeltje... En da's mn vriend :D

Lara_Silver

Geryon schreef:
En dan gaat je mama opruimen of doet het nachtkasje open en ziet ze ineens een ding liggen, krijgt ineens allemaal dingen in haar hoofd :D

Ik vond eens zo'n ding in mijn moeders kast. Ze bleef volhouden dat ze die voor de grap van iemand had gekregen..
Ik heb nu zulke gore ideeen erover. Wie weet gebruikte ze hem wel... Vind het echt ontzettend vies en raar om van mijn moeder te weten dat zij 'geniet' :=

Beetje preuts? Het is toch ook een vrouw, die recht heeft op genot?

Lara_Silver

Jolliegirl schreef:
Ik heb maar 1 speeltje... En da's mn vriend :D

idem :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:03

JessAndHope schreef:
Nee daar let ik heel erg op :') De volgende morgen direct terug het kistje in! (dochter komt nog niet zelf uit bed... anders gaat ie gelijk terug...)

Heb wel, toen ik nog vrij jong was eens het één en ander op mn nachtkastje laten liggen waarna mn mams plompverloren binnenstapte en van kleur verschoot :+

Wow het zal je maar gebeuren.. Ik denk dat mijn moeder me nooit meer aan durft te kijken, en andersom ook niet :=

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:03

Lara_Silver schreef:
Geryon schreef:
En dan gaat je mama opruimen of doet het nachtkasje open en ziet ze ineens een ding liggen, krijgt ineens allemaal dingen in haar hoofd :D

Ik vond eens zo'n ding in mijn moeders kast. Ze bleef volhouden dat ze die voor de grap van iemand had gekregen..
Ik heb nu zulke gore ideeen erover. Wie weet gebruikte ze hem wel... Vind het echt ontzettend vies en raar om van mijn moeder te weten dat zij 'geniet' :=

Ja idd :') Hoe denk je dat jij bent ontstaan? Dr'op Dr'af en klaar?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:04

hahahaha :+ ja je moeder heeft jou ook ooit gemaakt :P

BarbaLala

Met een rietje :))

Kipje39

Toen ik na een lange relatie weer tijdelijk bij mijn moeder woonde toen ze nog leefde, ooit ook is zo'n ding besteld maar die heeft weken op het aanrecht gestaan...
Ineens was ie dus weg, had zij hem gepikt omdat ik hem toch niet ging gebruiken... :=

Ja wij waren daar heel open in...

Remark

Geryon schreef:
Remark schreef:
Ik doe altijd zonder (heb een vriend dus dan kan t) maar ik vroeg me eigenlijk af wat jullie na "de daad" van de man doen? Ik moet echt naar de wc sprinten hahaha maar dan is "het" moment meteen voorbij hahahah een vriendin van mij had altijd een doek bij de hand maar dat lijkt me niet echt fris...

Is al gezegd stommerd _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Grapje eef <3

hahhaha halloooow 27 pagina's heb 3 kwart gehad, toen was ik er klaar mee hhahaha

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:05

BarbaLala schreef:

Of gebracht door de ooienvaar :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:06

Lara_Silver schreef:
Geryon schreef:

Misschien moet je eens wat beter lezen. Ik zeg dat ik het vies en raar vind OM TE WETEN dat zij geniet. Niet dát zij geniet. Nee, om het zeker te weten..

En of ik preuts ben.. Wat is preuts precies? Ik ga niet zomaar met iemand naar bed nee, omdat ik het niet durf en gewoon niet doe omdat ik bepaalde normen en waarden heb. Maar ik ben erg open tegen iedereen erover (behalve tegen mijn ouders) en bij mijn vriend nou ook niet bepaald preuts geloof ik _O-

Zoveel mensen vinden het een vies/raar iedee dat hun OUDERS het doen, kom op zeg :roll:

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:06

SteffiiY schreef:
BarbaLala schreef:

Of gebracht door de ooienvaar :P

Ik blijf dat geloven :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:07

hahaha, misschien is dat voor jezelf ook maar beter :+
Ik ben iemand die heel snel dingen voor zich ziet, en als ik dan me moeder zie en eraan denk hoe ik op de wereld ben gebracht, word het niet zo'n smakelijk beeld :P

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:08

Ik heb als kind mijn ouders wel eens betrapt bij "the making of my sister", nou dat onthoud je wel ook al ben je pas 3,5 :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:08

SteffiiY schreef:
hahaha, misschien is dat voor jezelf ook maar beter :+
Ik ben iemand die heel snel dingen voor zich ziet, en als ik dan me moeder zie en eraan denk hoe ik op de wereld ben gebracht, word het niet zo'n smakelijk beeld :P

En dat heb ik nou ook.. Ongewild krijg ik meteen allemaal beelden door me heen.. Als ik denk aan een speeltje zie ik een vrouw kreunend zichzelf vermaken. Ik wil mijn moeder zo niet voor me zien..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:09

BarbaLala schreef:
Ik heb als kind mijn ouders wel eens betrapt bij "the making of my sister", nou dat onthoud je wel ook al ben je pas 3,5 :')

_O-

Hier ook een paar keer 'betrapt' :=

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:11

Hier 1x betrapt, en dat is genoeg om het altijd voor je te kunnen halen ;( :=

Jess1989

Geryon schreef:
BarbaLala schreef:

_O-

Hier ook een paar keer 'betrapt' :=

Na de eerste x zouden ze toch een slot moeten overwegen -O-

SteffiiY

Of een bordje op de deur: sst niet storen :+

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 20:12

Ach mijn zusjes zijn hier wel vaker naar binnen gelopen toen ik met mijn ex bezig was :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:13

Barbabientje schreef:
Ach mijn zusjes zijn hier wel vaker naar binnen gelopen toen ik met mijn ex bezig was :')

zo kwam mijn ex-schoonmoeder een keer binnnen tijdens de bezigheid met broodjes, toen zei ze: oo oliebol, ik kom straks wel terug :+
Dus wij komen beneden, zegt ze tegen mijn ex(haar zoon) zo jongen hij is weer leeg? :') :') :') echt ik ging op de grond van schaamte :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:13

Ik heb ook geen slot hoor, maar mijn oren worden wel 10x zo groot...

Nou is die van mij 7 en als ie slaapt slaapt ie ook echt.

Hij is wel 1x aan de slaap wandel geweest en kwam toen beneden toen wij lagen te ketsen op de bank hahaha...
Hij keek zo tegen de witte reet van mijn vriend, die heb ik nog nooit zo snel zijn onderbroek in zien schieten..

Kind wist nergens meer van dat ie beneden was geweest..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:14

Hier een keer mijn oma en tante.. Ik ben vanuit mijn kamer naar de badkamer gerend en liet mijn vriend in zijn onderbroek (had hij snel aangedaan) alleen achter bij die mensen die hij toen nog niet eens kende..

Oh wat een bitch was ik :')

Ik vind het weten dat ze het op dat moment doen bijna net zo erg als ze betrappen hoor.. Heb ik liever dat ze het stiekem proberen zonder de deur op slot te doen _O-