Ik kan alleen nergens vinden waar dit op gebaseerd is.
En ik heb nog geen hartslagmeter dus ik kan er nog niks mee

Jannepauli, veel succes en vooral veel plezier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anke_Amigo schreef:heb even gespiekt bij je topic en mooie pony hoor!!! Ik heb ook van die foto's inderdaad. Ik ben bijna altijd wat aan de stevigere kant geweest. dat vind ik ook helemaal niet erg, maar mijn buik is altijd plat en strak geweest. Mijn probleem zit vooral in de bovenbenen en mijn armen. Nu na de zwangerschap is mijn buik ook verschrikkelijk dus ik ben nu helemaal dik. Als ik dan nu foto's zie dat ik zit, vind ik echt verschrikkelijk!!
Sanne, lijkt me dan inderdaad vooral sporten. veel doorzitten en een beetje verder achterover bij het paardrijden
Dais_ schreef:Is die hartslag in verhouding met je leeftijd ook? Ik vind het interessant, maar snap er nog niet zoveel vanIk had voor mezelf uitgerekend dat ik 224 - [leeftijd] en daarvan tussen de 60-80% de optimale hartslag is voor mij om vet te verbranden & conditie op te bouwen. (tussen de 120 en 160 als ik het goed heb)
http://www.stepone.to/_cache/images/polar_zones_1.0.511.308.jpg
Ik kan alleen nergens vinden waar dit op gebaseerd is.
En ik heb nog geen hartslagmeter dus ik kan er nog niks mee
Jannepauli, veel succes en vooral veel plezier!
monique1983 schreef:lees nog steeds wel mee hier maar weinig tijd voor echt reageren sorry![]()
las stukje over hartslag ik loop ook hard op de band en de ene dag is me hartslag na 10 min op 8,5 renen binnen de cardio grens de andere keer ga ik er dik over heen
is best lastig je grens te zoeken daar in toen ik starten met renen had ik minimaal al en hartslag van 180 na 2 min hardlopen dus je bouwt wel op
ik wil ook zo horloge kopen ben morgen jarig dus wie weetiemand tips voor welke modelen
wil wel 1 die goed werkt en goed opslaat enzo
Davina21 schreef:Deze meeste groepslessen vond ik altijd wel erg leuk!, zumba,steps etc... Maar BODYPUMP! een hel hahaha. En dan ben ik best een sterke meid maar respect voor de mensen die bodypump doen! vind het zelf erg zwaar om een uur te doen.... half uurtje vind ik lang zat voor bodypump.
Dais_ schreef:Nu ben ik echt heul benieuwd naar bodypump!