kionasuppie schreef:En hoe zit dat dan moet ik naar diegene toe of komt die hier? of is dat allemaal te regelen?
Wat je zelf wil
kun je onderling regelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en verder docenten vragen of ze iemand kennen.
Een super dikke knuffel van mijn kant uit!
Dat is dan ook de rede dat ik vorig jaar ben blijven zitten.

en nog wat onderzoeken en vooral wachten op de afspraak in het ziekenhuis. Ik vind het best
. Was doodsbang voor naalden, maar ben zo vaak geprikt dat het mij echt niets meer doet
Ik had een bloedhekel aan bloedprikken, maar dat heb ik nog steeds
Heb al vanaf m'n tweede diabetes dus je zou toch zeggen als je al zoveel geprikt bent, wen je daar wel een keer aan.... Maar nee dus
moet binnenkort weer langs ivm doorspreken andere zaken, dus zal ik het even vragen. Zit nu wel aan de zwarte bessensap; is super gezond en ook voor de maag 
ik ben slecht te prikken dus het moet wel in 1 keer goed gaan en dat steekt nogal nauw.
daar had ik al bloed voor laten afnemen.
Een tijdje terug had net ik iemand die het moest leren. Durf ik weer niet te zeggen dat ik dat eigenlijk niet wil
Ze bleef maar kloppen op m'n arm. Zenuwachtiger kun je me niet krijgen.... Het zweet brak me uit... toen kwam éindelijk de zuster die haar moest begeleiden erbij en die zei 'laat mij maar' Ze voelde 1x, prikte en hij liep als een kraan
of je vindt de ader, of niet. Geen tussenweg en maar kloppen in de hoop dat ie ineens tevoorschijn komt
wat ook vreselijk is als de prikdame zegt: gatver, weer zo'n moeilijk geval, ik krijg alleen maar de lastige gevallen vandaag. Ik heb toen ook een andere gevraagd. Ik vind bloedprikken geen probleem, maar wel als iemand het moet doen met zo'n houding 
ben momenteel heel voorzichtig met lactose, zit al aan de soja (sojbah) maar als de arts er ook goede ervaringen mee heeft dan wil ik met liefde yakult nemen
Als ze het al denken is al erg genoeg....
Sorry, maar vind het erg raar dat ze niet aan kunnen geven hoe lang het duurd eer ze een uitslag hebben!?!?

dus bij allemaal verschillende instanties. Hoera! Wel een tussenoplossing gekregen; ik heb groen licht gekregen om gewoon diarreeremmers te slikken.
)