[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:01

@ Courses ik háát alleen snakebite juist, en mn medusa is echt mn favoriete piercing.
Ik doe nu gewoon snachts mn snakebite in zodat k die terug kan nemen wanneer k wil, en overdag alleen medusa.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 10:39

Ben gister langs mn piercer geweest voor mn forward helix, aan de achterkant zit dus een beetje wildvlees :s en aan de voorkant een vochtbultje. Volgens hem trekt het vanzelf weg als ik gewoon consequent 2 keer per dag blijf schoonmaken. Als het over 2 weken nog niet weg is moet ik weer even lamgskomen.

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:00

@LisaaBloem. Dat lijkt me zwaar irritant als er een stukje wildvlees zit.. hopelijk trekt het inderdaad weg bij je!

Mijn tragus piercing heeft nog niet lopen klieren (ff afkloppen) hij is nooit rood geweest en ook niet gezwollen.. en ik kan er ook gewoon op slapen zonder dat ik er last van heb ofzo. ben wel blij dat ik er (hopelijk) zo makkelijk mee weg kom haha. :+

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:06

Ik heb vorig jaar een tepelpiercing laten zetten om het terugtrekken van mn tepel tegen te gaan. Mn huisarts gaf aan dat het een oplossing is, ook als je hem er weer uithaalt ivm het littekenweefsel zal de tepel zich niet meer terugtrekken.

Ik heb 2 vragen:

Heeft iemand ervaring met ditzelfde verhaal? Dus piercing eruit-> tepel trekt zich niet meer terug.
En mijn andere vraag: blijf je de gaatjes erg goed zien na genezing als ie eruitgehaald is?

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:10

Megamutsj schreef:
Mijn vervelendste piercing was mijn navelpiercing. Elke keer een vieze pusbult, jakkie bah. Snapte eigenlijk ook niet waarom want al mijn andere piercings zijn altijd redelijk snel genezen zonder problemen.

Mijn tepelpiercing is trouwens al geheel pijnloos! Kan zelfs op mijn buik slapen, wauw! Wel is waar op 1 kant maar, maargoed.
Paardje hobbelen met een slechte BH aan gaat ook prima, geen pijn, ik blij :D

Nu alleen nog 2 staafjes kopen van de juiste lengte en ik ben blij. Heb nu in beide een heel lang staafje zitten maar ik vind het niet zo mooi dat je soms een stuk staaf ziet als ik het uhh, zeg maar koud krijg. :D

Vind t knap dat je er 2 hebt laten zetten, ik heb zoveel pijn gehad dat als ik al een tweede had gewild vriendelijk had bedankt. Navel niet gevoeld, neus ook niet. Maar die tepel, auw auw auw!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:57

wwillemijn schreef:
Ik heb vorig jaar een tepelpiercing laten zetten om het terugtrekken van mn tepel tegen te gaan. Mn huisarts gaf aan dat het een oplossing is, ook als je hem er weer uithaalt ivm het littekenweefsel zal de tepel zich niet meer terugtrekken.

Ik heb 2 vragen:

Heeft iemand ervaring met ditzelfde verhaal? Dus piercing eruit-> tepel trekt zich niet meer terug.
En mijn andere vraag: blijf je de gaatjes erg goed zien na genezing als ie eruitgehaald is?

Eerste vraag kan ik je niet helpen helaas..
Maar bij je 2e vraag, ik heb recent mijn horizontale tepelpiercings eruit gehaald en je ziet aan een kant van de tepel bijna niks meer, aan de andere kant heb ik wel een deukje dat is bij beide tepels bij mij hetzelfde.

Zo nog een weekje en dan komen mijn 2 verticale tepelpiercings.. ben nerveus maar komt wel goed haha

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 13:53

Dank je voor de reactie! Jij durft zeg :D Voor mij nooit meer iets door mn tepels haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:11

Ik heb nogal een rare vraag. Hoe zetten ze een tepelpiercing omdat je tepel toch soort van "stijf" moet staan?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:41

Meestal wordt je tepel eerst schoongemaakt, omdat dit wat kouder is wordt je tepel automatisch wat harder, als je een ingetrokken tepel hebt dan proberen ze die naar buiten te halen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:51

Dat vraag ik me dus af. Op welke manier proberen ze dat te doen?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 18:54

Hier staat een verhaaltje van iemand die ingetrokken tepels had, misschien dat je het haar kan vragen: http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14353

Wat ik gelezen heb op een amerikaanse site is dat ze dus gewoon over de tepel wrijven (wss met een wattenstaafje)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 20:14

wwillemijn schreef:

Ik heb 2 vragen:

Ik heb wel flinke littekens van mijn tepelpiercings. Die zijn er ondertussen toch al 10 jaar uit...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 21:40

xDaantjxx schreef:
Ik heb nogal een rare vraag. Hoe zetten ze een tepelpiercing omdat je tepel toch soort van "stijf" moet staan?

Bij mij spayde ze er wat koud ontsmettingsmiddel op, dat was voldoende om 'm 'alert' te maken zeg maar :')

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 23:40

Hallo, ik heb nog een vraagje....

Heeft er iemand ervaring met het kopen van piercings bij www.sparklingsieraden.nl?

En welke lengte is goed voor een traguspiercing? 8mm?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 08:08

8 mm is vrij lang denk ik, daar ben ik mee gepiered. Ik heb er nu 7mm in en heb nog ruimte over, 6mm zou passen maar ik vind het niet prettig als mijn piercing helemaal strak zit.
De maat is afhankelijk van je eigen voorkeur en de dikte van je tragus (zo heet dat lelletje)
Dikte moet 1,2 mm zijn in 99% van de gevallen. In ieder geval niet dikker

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 11:29

Corelli, dat laatste is niet zeker hoor. Meestal worden die op 1.6mm gepierced als het bij een normale piercer gedaan wordt. 1.2mm is wss te dun.

Ik zou gewoon naar je piercer gaan om te vragen welke lengte en maat je nodig hebt dat is het beste.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 14:41

Ik heb het mijn piercer gevraagd en zij gaf aan dat 1,6 echt navelpiercings ed waren en dat mijn tragus met 1,2 gepierced

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 15:08

Ik heb een vraagje voor de mensen die hun oren stretchen onder ons:
Wat zijn nou lekker tunnels om gewoon in te kunnen zonder dat je een maat verder moet stretchen omdat je tunnels bijv 4 zijn maar door je flares je eerst tot 5 of 6 moet stretchen?

Ik zit nu met het probleem dat ik plugjes had gekocht van 3 en 4 mm maar door die flares krijg ik ze allebei niet in mijn oortjes die nu 4mm zijn..

Nu loop ik namelijk al een aantal dagen met mijn expanders in van chirurgisch staal (mooi man) en maandag en dinsdag loop ik er ook nog mee in op school jippie :+ Zouden jullie me bepaalde tunnels aan kunnen raden van AOP? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 15:20

Tunnels waarbij je de achterkant er gewoon op kan schroeven en kijken naar single flare dingen!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:05

Heb nu een bestelling geplaatst bij AOP, dus hopelijk komt die dinsdag binnen! Aangezien het lopen met die expanders in m'n oren niet uiterst charmant is :+

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:52

Ik heb mijn anti-tragus nu een half jaar, en voor het genezingsproces staat 2 maanden tot een jaar. Hoe weet ik of hij echt genezen is? Het staafje is veel te lang, zelfs toen hij gezwollen was na het zetten stak er nog een stuk uit. Hierdoor beweegt hij erg veel wat soms irritatie veroorzaakt. Ik wil dus graag een korter staafje erdoorheen!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 15:08

Ik heb mijn navelpiercing nu een jaar en hem er nog nooit uit gehaald. hij is namenlijk nu eindelijk al een maand helemaal genezen ! nu heb ik dus een probleem ik krijg het balletje niet los gedraaid. en welke maat piercing zou ik moeten halen ?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:25

Niet aankomende maar die zaterdag erna weer m'n navelpiercing laten zetten! Heb er ontzettend veel in maar knijp hem eerlijk gezegd ook nog wel omdat hij wrs door littekenweefsel heen doen...

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:31

Fenneeee schreef:
Ik heb mijn navelpiercing nu een jaar en hem er nog nooit uit gehaald. hij is namenlijk nu eindelijk al een maand helemaal genezen ! nu heb ik dus een probleem ik krijg het balletje niet los gedraaid. en welke maat piercing zou ik moeten halen ?

Met een tang los maken heb ik ook moeten doen bij meerdere piercings.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:42

xDaantjxx schreef:
Niet aankomende maar die zaterdag erna weer m'n navelpiercing laten zetten! Heb er ontzettend veel in maar knijp hem eerlijk gezegd ook nog wel omdat hij wrs door littekenweefsel heen doen...

Zetten ze de tweede er niet vlak onder of boven ?