Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Mijn vervelendste piercing was mijn navelpiercing. Elke keer een vieze pusbult, jakkie bah. Snapte eigenlijk ook niet waarom want al mijn andere piercings zijn altijd redelijk snel genezen zonder problemen.
Mijn tepelpiercing is trouwens al geheel pijnloos! Kan zelfs op mijn buik slapen, wauw! Wel is waar op 1 kant maar, maargoed.
Paardje hobbelen met een slechte BH aan gaat ook prima, geen pijn, ik blij![]()
Nu alleen nog 2 staafjes kopen van de juiste lengte en ik ben blij. Heb nu in beide een heel lang staafje zitten maar ik vind het niet zo mooi dat je soms een stuk staaf ziet als ik het uhh, zeg maar koud krijg.
wwillemijn schreef:Ik heb vorig jaar een tepelpiercing laten zetten om het terugtrekken van mn tepel tegen te gaan. Mn huisarts gaf aan dat het een oplossing is, ook als je hem er weer uithaalt ivm het littekenweefsel zal de tepel zich niet meer terugtrekken.
Ik heb 2 vragen:
Heeft iemand ervaring met ditzelfde verhaal? Dus piercing eruit-> tepel trekt zich niet meer terug.
En mijn andere vraag: blijf je de gaatjes erg goed zien na genezing als ie eruitgehaald is?
wwillemijn schreef:Ik heb vorig jaar een tepelpiercing laten zetten om het terugtrekken van mn tepel tegen te gaan. Mn huisarts gaf aan dat het een oplossing is, ook als je hem er weer uithaalt ivm het littekenweefsel zal de tepel zich niet meer terugtrekken.
Ik heb 2 vragen:
Heeft iemand ervaring met ditzelfde verhaal? Dus piercing eruit-> tepel trekt zich niet meer terug.
En mijn andere vraag: blijf je de gaatjes erg goed zien na genezing als ie eruitgehaald is?
Fenneeee schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu een jaar en hem er nog nooit uit gehaald. hij is namenlijk nu eindelijk al een maand helemaal genezen ! nu heb ik dus een probleem ik krijg het balletje niet los gedraaid. en welke maat piercing zou ik moeten halen ?