Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caj2008 schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met zoetstof.
T: Niks ivm laat uit bed.
M: 1 khd arm broodje (zonder korsten) met gepureerde tomaten olijfolie knoflookpoeder en beetje zout.
Op het werk:
400 ML eiwitshake verdeeld over 3 pauze's en 1 pauze een appel.
Als ik thuis kom waarschijnlijk nog een gekookt ei.
Marie111 schreef:caj2008 schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met zoetstof.
T: Niks ivm laat uit bed.
M: 1 khd arm broodje (zonder korsten) met gepureerde tomaten olijfolie knoflookpoeder en beetje zout.
Op het werk:
400 ML eiwitshake verdeeld over 3 pauze's en 1 pauze een appel.
Als ik thuis kom waarschijnlijk nog een gekookt ei.
Dat is wel heel erg weinig! En van weinig eten kom je juist aan!
Naamloos1 schreef:Succes Davina!
Ketaki schreef:Davina21 schreef:Ik heb het erg druk gehad dus ben ook een weekje niet op bokt geweest!. Maar ik ben helemaa bij gelezen en de appeltaart en de muffins die ga ik ook zeker even proberen!!.
En Monnie, je ziet er zo prima uit toch? het afvallen is dan denk ik echt alleen nog dat je zelf helemaal super in je vel zit. Want ik zie het zo niet dat je iets van overgewicht heb.....
Ik ben zelf kwa gewicht stil blijven staan,.. niks afgevallen maar ook niet meer aangekomen.
Ik heb een nieuw dieet waar ik aan zou beginnen. Dit word morgen pas, ik heb bijna een week vrij en er lekker de tijd voor om het goed te volgen. En dan laat ik over precies een week weten of ik wat ben afgevallenmet dat dieet. Het is een dieet met veel eiwitten en weinig koolhydraten.
succes meid.
het komt vanzelf goed.
ik heb nu smacks met melk als ontbijt.
LynnDenise schreef:Annemieke, ben jij misschien niet een beetje aan het doorslaan omdat je jezelf juist niks meer gunt? Of heb ik het mis?
LynnDenise schreef:Annemieke, ben jij misschien niet een beetje aan het doorslaan omdat je jezelf juist niks meer gunt? Of heb ik het mis?
Amaryllis schreef:Augurken zijn lekker als avondhapje!
Ik zie er niet echt Dukan in terug Caj2008?