Verstandskies.. Iemand ervaring??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hilly200

Re: Verstandskies.. Iemand ervaring??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:32

Ik vind het ook geen fijn goedje en mocht het tegen die ontsteking ook maar 5 dagen lang achtereen innemen. Maar ben bang dat het prikt, net zoals met water en zout :P Merkte wel dat bij die spoeling mijn tong erg verkleurde en raar aanvoelde :+. Kan natuurlijk ook helemaal niet spoelen maar ik wil niet dat dat gat vol raakt of ontstoken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:33

Zout prikte bij mij niet. Dus denk dat t wel meevalt.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:50

Dan gaan we dat vanavond dan toch eens proberen :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:18

Heb je geen pipetje meegekregen om het schoon te maken? Perio Aid kan alleen schadelijk zijn als je het langer dan 2 weken gebruikt. Wel spoelen hoor je wil echt geen ontsteking!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:23

Nope niks,alleen het advies om op tijd paracetamols te nemen. Dan ga ik gewoon spoelen want ik wil idd geen ontsteking, vond eentje wel genoeg ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:51

Ik zou wel spoelen hoor, niet te lang achtereen dan kan het vast geen kwaad :) beter dan een ontsteking :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:02

Nou ik moet er toch ook aan geloven, vanochtend naar de tandarts geweest en linksboven moet er in ieder geval uit -O- 1 augustus 9 uur is het zo ver.. de dag ervoor kom ik net terug van vakantie := Heb wel aangegeven dat ik het eng vind dus hoop dat ze een beetje lief zijn :Y)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 16:15

Vast wel!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:57

Aaah jeuk,jeuk, jeuk.. Iemand daar nog een middeltje tegen? Want jeuk in je mond is niet fijn :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 20:14

Ehm......
Het staat geschreven en gedrukt
je moet krabben waar het jukt
al is het plaatsje nog zo raar.....
Krabben maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 20:30

Jeukt jouw jeukerige neus ook zo als mijn jeukerige neus jeukt?
En dan hardop zeggen :')

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 20:48

Bij mij waren ze heel lief, alleen de tweede keer deed echt pijn ondanks de verdoving... :Y)
Maar ben blij dat ze er alle 4 uitzijn :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 21:27

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 27-02-24 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 21:30

*gaat serieus die zin van Joolien opzeggen*

...

Nope het helpt niet -O-

Antionetje: Hmm waarom zegt iedereen toch dat het niet mag dan, iets met wonden die moeten helen O:) ?

Ik heb de tip gekregen ombachbloesem rescue te gebruiken, dat moet helpen dus dat misschien morgen maar even halen :)

Merel_gomez: dat is flink balen, wat bij mij wel hielp tegen die stijve kaak was lichtjes masseren en toch je mond gebruiken.. Maar ik denk dat je dat al geprobeerd hebt of niet? Toch maar de tandarts bellen dus :(:)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 07:01

Hilly 200, ja je hebt eigenlijk wel gelijk, vond het wel een leuk gedichtje :-)

Merel-Gomez, wat rot dat je nog steeds zo'n last hebt, klinkt alsof er bij jou ook wat gekneusd is...

Ik ben inmiddels bijna 5 weken verder, heb nog steeds een bobbel achter in mijn mond waar de verdoving is gezet en ik krijg mijn mond nog steeds niet helemaal open. Ik kan wel normaal eten maar kauwen is af en toe nog pijnlijk. Duurt mij allemaal veels te lang!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 09:28

Ik leef echt met jullie mee, ik maar zeuren over wat jeuk in mijn mond terwijl de rest 5 weken later nog steeds last heeft :(:) dan bof ik maar met alleen jeuk ;) gedichtje was ook leuk :p alleen het helpt niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:46

Omg, er zit een zwart gat onderin mn kaak, vols mij ontstoken ofzo :\
Morgen maar even de tandarts bellen...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:59

Jesses! Doet het ook zeer?

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:01

bah, en het is niet een gat waar de tand eerst zat? Klinkt in ieder geval niet fijn, sterkte alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:02

Nee niet echt. Heb het net geprobeerd schoon te maken, er kwam nog wel een boel prut uit. Heb t schoongemaakt met mn tandenborstel, tandenstokers :') en natte wattenstaafjes. T is niet heel pijnlijk, ik kan er alleen slecht bij komen. Heb het daarna nog even gespoeld met dat smerige spul :P

Ja volgens mij wel Hilly.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:05

hmm verzekering is aan het zeuren , brief van ja we hadden gebeld bla bla nooit gebeld geweest. zal ze morgen eens bellen , heb het gevoel dat die verstandkiezen aan het klooien zijn..

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:07

Bij mij lijkt het ook een zwart gat,maar ik neem aan dat hij er bij jou toch wat anders uit ziet? Haha tandenstokers, die neiging heb ik ook wel eens om te gaan gebruiken bij de jeuk maar iets houd mij tegen :P
Wel op letten dat er geen stof van die wattenstaafjes achterblijft, tenminste hier pluizen ze nogal gauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:08

Daarom heb ik ze ook nat gemaakt :) Ja ik weet t niet, ik bel morgen wel de tandarts en dan hoor ik t wel.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:10

Ik heb een halve nare ervaring. Ben zelf ontzettend bang voor de tandarts en alles er om heen.

En had gehoord dat je onder algehele narcose kon. Daar ging ik voor. Dat mocht helaas niet, maar mocht ze wel alle drie, de vierde heb ik nooit gehad, tegelijk trekken. Nou opgelucht dat ik was.

Zat ik daar op de dag desoordeels in de stoel. Mocht ik ze tegelijk. -O- Ben toen boos geworden en vriendelijk gezegt dat ze dan mochten blijven zitten. Ik had er ook geen last van, maar de tandarts raade het aan om het wel te doen.

Nadat ook mijn vader boos is geworden, zijn ze er alle drie toch uitgetrokken tegelijk. Dan het volgende probleem, ik ben zo'n muts waarbij de verdoving niet werkt. Dus kreeg erg veel, maar daarna voelde ik niets meer. Het trekken zelf vond ik geen nare ervaring.

Helaas begon het bij mij er na te ontsteken, doordat het gehecht was maar met een "gat" erin waar eten in bleef zitten. Dat ging rotten, dus een flinke ontsteking, -O- Weer terug naar die mondmannetje in het ziekenhuis, kreeg daar een spuitje zodat ik het kan uitspuiten, de spoeling bestond uit water met flink wat keukenzout er in. In het begin was het erg pijnlijk maar daarna niet meer en erg snel geheeld.

Ook heb ik geen bloed gehad op me kussen wat je vaak hoort. Alleen vlak er na kwijlde ik ontzettend haha :P Thuis continu met een bakje er onder gelopen.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:12

Dan pluizen ze hier nog steeds wat, maar zijn ook rare dingen :+ Maar dat scheelt wel wat.. Zou idd even bellen, dat kan nooit kwaad ;) En als je ermee wacht kan het misschien nog wel erger worden..

Heb ook bach bloesem rescue gehaald, moest helpen tegen de jeuk, dus ik het vanmiddag op mijn wond sprayen en zeg heel normaal tegen mijn moeder dat t net bier is, komt die niet meer bij, wat blijkt zit daar gewoon alcohol in :') Het verzacht wel even moet ik zeggen, maar niet wonderbaarlijk..