Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Het is natuurlijk ook geen wonder dat Dirkje er nog niet is.![]()
Waar is zijn pony? Een bokt-baby moet natuurlijk wel direct zijn paardje klaar hebben staan....
Hop, vriend even met de shet naar de kraamafdeling, je zult zien, nog geen 10 minuten en dan is hij er!
calice schreef:het gaat naar omstandigheden wel ok. zo nu en dan een wee en heb giga maagzuur.
vriend zit vanaf 9 uur al naast me. mijn moeder komt hem zo even aflossen zodat hij thuis even kan releaxen.
ik krijg overigens nog geen pijnstilling. moet zeggen dat ik het ook nog wel trek nu.
calice schreef:de kogel is door de kerk. morgenochtend om half 8 worden mn vliezen gebroken. tenzij dirkie er vanacht uit danst.
ben even goed emotioneel geweest net en een gesprek met de verloskundige gehad. zit nu op bijna 3 3 cm.
calice schreef:de kogel is door de kerk. morgenochtend om half 8 worden mn vliezen gebroken. tenzij dirkie er vanacht uit danst.
ben even goed emotioneel geweest net en een gesprek met de verloskundige gehad. zit nu op bijna 3 3 cm.