Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

nanoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:24

Gisteren heb ik les 15 (Evy 2011) gelopen, het ging echt slecht. Ik was ongeveer 20 minuten bezig wat gewoon goed ging. Toen kwam ik bij stal aan, even paardje een knuffel gegeven en heb ze weer op de wei gezet, 2 minuten gekletst en toen ging ik ben ik 2 minuten gaan wandelen en heb ik Evy weer aangezet:) Op de een of andere manier kwam ik niet echt vooruit. Ik werd helemaal niet lekker maar ik moest nog best een eindje naar huis lopen maar dat schema kon ik niet meer bijhouden.. Ik heb af en toe geprobeerd om weer hard te lopen maar het ging niet. Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

Romyv

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:27

Als je stopt cool je af en verzuur je, je kan beter doorrennen...

nanoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:28

Daar ben ik ook achter gekomen, haha. Volgende keer zwaai ik alleen maar naar de mensen van stal:)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:08

Vanochtend vroeg al wakker dus maar gaan hardlopen voor ik paardje weg moest brengen.
Heb les 21 gelopen, ging weer super!

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:00

Ik was van plan om gister nog te gaan lopen, is helaas niks meer van gekomen :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:21

Ik vind het wel grappig om te zien dat er diverse mensen zijn die niet altijd de motivatie kunnen vinden om te gaan rennen, terwijl ik nu het zo lekker gaat vaak niet kan wachten tot ik weer mag :')

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:32

Negerzoen schreef:
Ik vind het wel grappig om te zien dat er diverse mensen zijn die niet altijd de motivatie kunnen vinden om te gaan rennen, terwijl ik nu het zo lekker gaat vaak niet kan wachten tot ik weer mag :')

Ik heb dat ook, juist doordat het zo goed lukt krijg ik zin erin om het weer te doen! Het helpt echt om met Evy te lopen vind ik, dan heb je wat meer een richting bij het trainen.

Ik heb gisteren ook les 15 gelopen, nanoetje, we lopen gelijk :) Bij mij ging het wel prima, op het einde zelfs heel soepel!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:09

Vanmorgen ondanks de regen toch lekker een half uurtje gelopen (+- 5 km)
Ging best lekker zo in de regen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:11

Je raakt wel minder oververhit! Wat voor kleding droeg je? Ik mag vanavond weer maar ik weet niet goed wat voor shirt ik moet gebruiken. Ik heb zo'n syntetisch mega adement ding dat vocht afdrijft maar ik vraag me af of dat met die regen nu niet te koud is? Je lichaam wordt er dus namelijk niet door warm gehouden. Maar met een katoenen shirt word je weer zijknat. Iemand een tip?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:12

Als ik t vanavond nog vol houd na een uur dressuurles ga ik ook weer eens een rondje :)

Vanmiddag wordt het gelukkig weer droog!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:12

Ik had een lange hardloopbroek aan. En hardloopshirtje met korte mouw en daarover mijn water- en winddichte hardloopjas.
Was inderdaad een stuk minder oververhit dan de vorige keer :P

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:16

Ik moet nog altijd zo'n jas kopen, maar ik wil graag een felle kleur en met reflectoren zodat ik van de winter dat lelijke vestje niet aan hoef :') nog geen mooie kunnen vinden! Het enige waterdichte waar ik in zou kunnen rennen is mijn regenjas, maar dat lijkt me 20x niks :=

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:26

Ik wilde vandaag gaan maar hebben gisteren/vannacht straatfeest gehad! Vanmorgen om 9uur stond ik al op te ruimen en kom
Net verkleumd weer binnen! Zo even iets eten en in bad in de hoop weer warm te worden! Morgen weer rennen, vanavond maar even op de crosstrainer! Toch blij dat ik die heb!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:02

*\o/* *\o/* 10 km in 1 uur 6 minuten! Super trots!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:09

Goed bezig WillemYntJee! Ging het ook verder een beetje lekker?
Ik mag zo weer :):) Redelijk weer gelukkig! Het is droog en waait niet meer zo hard. Ik ga weer het rondje van 5km proberen en als ik last krijg van iets ga ik gewoon het rondje aflopen.
Heb de hele dag op mijn kont gezeten achter de laptop om te leren voor mijn tentamens, dus hoop dat ik vooruit kom :')

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:12

Wow 10 km! Echt goed, morgen moeten we aflevering 7 van Evy lopen. Dus ik heb nog even te gaan voordat ik de 10 km kan lopen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:13

Correctie, het WAS droog. :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:45

Goed hoor willemyntje! Ik ben vanavond eindelijk weer wezen lopen! 5Km gedaan, ging heerlijk ook al ben ik een paar weken niet geweest :) hoop woensdag weer te kunnen. Morgen en dinsdag rondje sportschool.

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:51

Hee, wie doet er hier allemaal mee met de Bredase singelloop?
Zelf ben ik van plan om de 10 kilometer te gaan lopen met mijn moeder. Moet alleen wel snel gaan trainen want heb het een halfjaar niet gedaan. Gelukkig kan ik er standaard zo'n 15/ 20 minuten uitpersen dus vanuit daar ben ik nu bezig met opbouwen.

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:54

Ik zal me ook ff voorstellen, ben Monique, bijna 37 jaar nog 2 dagen 36. Vorige week eerste 10 km trimloop gedaan en geeindigd met een eindtijd van 1 uur en 8 minuten. Doel om eind juni rond het 1 uur te eindigen bij de Utregtse meidenloop. Woon zelf in Brabant maar vanuit het werk gaan we met een damesteam mee lopen. Ik loop zonder muziekje, of trainingsschemaatje. Heb vroeger veel gelopen maar vanwege scheenproblemen en nog wat psychische zaken ff rustig aan moeten doen. Vorig jaar einde van de zomer het lopen weer op gepakt. Nu behoorlijk fanatiek alleen deze week ff rustig aan gedaan vanwege de 10 die ik maandag had gelopen. Maandag ga ik nooit lopen doe ik aan b-kick in de sportschool en rijd nog zo'n 4-5 keer week mijn paard, dressuurmatig en beetje in het bos rondhobbelen.

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:55

Eefjah wanneer is die? Ik moet 30 juni al 10 lopen dus ff kijken of het past. Ga wel begin oktober Meijerijloop lopen in Vught

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:02

ook ergens in oktober. je hebt ook van 15 kilometer aangezien je nu al op de 10 zit.

Vught wilde ik ook gaan doen. maar dat is doordeweeks op een werkdag van me. dus helaas ben ik niet van partij

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:07

Het ging top negerzoen! Fijn muziekje op en gaan met die banaan! T miezerde iets en t had nog wel 3 graden kouder gemogen maar verder echt geweldig! Ook nog te horen gekregen dat m'n schoonzus gaat trouwen dus dat was de kers op de taart!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:23

Eefjahh schreef:
Zelf ben ik van plan om de 10 kilometer te gaan lopen met mijn moeder. Moet alleen wel snel gaan trainen want heb het een halfjaar niet gedaan. Gelukkig kan ik er standaard zo'n 15/ 20 minuten uitpersen dus vanuit daar ben ik nu bezig met opbouwen.

Ik ga inschrijven voor de 5 km.... is mijn eerste keer dus vind 5 eigenlijk meer dan genoeg haha

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:36

lillytjuh schreef:
Eefjahh schreef:

Ik ga inschrijven voor de 5 km.... is mijn eerste keer dus vind 5 eigenlijk meer dan genoeg haha

leuk! Zie je dan wel he :p loop je nu al 5 km?