Toushie schreef:en de tekst is ook geweldig !
Ja gewoon doen hihi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Het enige nadeel van deze broekjes is dat je zo moet uitkijken, want voor je het weet staat je buurman te liplezen
miss_lizje schreef:Hallo dames,
Ik wil me ook graag melden in dit topic als dat mag.![]()
Mijn doel is om voor de zomer "bikini proof" te zijn. Opzich heb ik een net gewicht voor mijn lengte maar ik irriteer me aan mijn buikje. Deze zit namelijk altijd net boven het broekje en mijn streef gewicht ligt ook iets lager dan mijn gewicht dat ik ben.
Omdat ik weinig tijd heb om naar een echte sportschool te gaan doe ik oefeningen via "my fitness coach club" wat ik doe op de Playstation 3.
Jildau schreef:Annepaardoes; als je echt gaat spinnen zul je een fietsbroekje met zeem vulling nodig hebben. Ik heb bijna 2 jaar 2 x per week gespint, superleuk!
miss_lizje schreef:Helaas, hardlopen zit er niet in omdat ik erg zwakke enkels heb, deze zijn helemaal doorgezakt(hypermobiel).
Op de playstation zijn heel veel verschillende dingen, zoals: balans, cardio, kickboxen en dance.
Hier is de trailer van dit "spel". Het fijne is dat je kan kijken welke workout je wil doen, ook op tijd. Zo zijn er pilatus workouts van meer dan een half uur, maar ook warming ups van 3 tot 5 minuten.
http://www.youtube.com/watch?v=hrlbPo-rxvw
Hanneke84 schreef:Leuk allemaal nieuwe mensen
Mizzlisje doe je dat met dat bewegingsdingetje of niet?
Ik heb die ook gedaan maar dan met de xbox en de kinect en ik moet zeggen dat het echt wel werkt.
Je kan zeker wel met gewichten werken, je kan zelf aangeven welke attributen je hebt en dan kun je uit een heleboel programmas kiezen. Hij registreert alle bewegingen dus als je iets niet goed doet krijg je dat meteen te zien en te horen.
Doe nu zelf p90 is misschien ook nog een optie voor jou dat is 6x in de week een half uur vanaf een dvd of je pc. 3x cardio en 3x krachttraining.
Nicole, knap zeg 1e geworden in Belgie!