Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:45

Ik kom zomaar even binnenvallen :o
Heb afgelopen vrijdag 6 lakjes (!) gescoord van Catrice, waaronder de Dirty Berry, die ik nu op heb.
Zo fraai in de zon!! In 2 laagjes voldoende dekking.
Ben alleen niet zo te spreken over de After Eight, de donkergroene versie zeg maar. Slecht op de brengen en was dik.
Ben nu nog op zoek naar een goede, sneldrogende topcoat. Strakjes in de pauze maar weer even naar KV :Y)

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 13:03

_Apple_ schreef:
dietmdb schreef:
Ik heb gisteren bij de kruidvat 3 nieuwe lakjes gekocht,

Sold Out Forever - Catrice
Pinky And The Brain ( <3 ) - Catrice
Big City Life LE - Catrice

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De laatste, daar zijn er meerdere van.

Wat een gave kleurtjes, ik kom ook zomaar binnen vallen.
Ik ben ook nagellak verslaafd en heb +- 118 potjes (a)

Cubone

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:30

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:55

Die swatches van die dubbele Essence-lakjes zien er goed uit. Vooral die blauw met gele.
Bij het zien van de collectie-foto vroeg ik mij al af hoe die er op de nagel uit zal zien, en hij valt mij absoluut niet tegen. En die losse gele topcoat over zwart is ook erg mooi! :D

Die groen-lila combi en de nude-blauw combi vind ik echt niet leuk, en die losse lakjes vind ik ook niet zo (hou persoonlijk niet van oranje en mauve-achtige kleuren, en mintgroene lak heb ik hier ook genoeg staan). Maar die geel-blauwe ga ik morgen echt kopen. :)

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:06

De favoriete merken lijken hier echt wel Catrice en Essence te zijn. Welke merken zijn nog meer goed en betaalbaar? Ik heb nu eigenlijk alleen maar Catrice, Essence en Hema. Zijn er nog meer huismerken bijvoorbeeld met fijne lakjes?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:09

Etos (kwaliteit verschilt wel sterk per lak), Action (heeft alleen niet zo heel veel verschillende kleurtjes), H&M..
Color Club is ook een heel fijn merk voor niet al te veel geld (€2,50 per flesje), maar die is alleen niet of nauwelijks in 'gewone' winkels te krijgen. :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:23

Golden Rose is redelijk budget en die zijn ook echt fijn en hebben veel kleurtjes, maar de verkrijgbaarheid is wat lastiger en vooral online.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:07

ik heb op de hh beurs 2 lakjes van golden rose meegenomen, maar kan er echt niet enthousiast over worden :n moet echt wel 4 lagen erop doen voor het een klein beetje gaat dekken, en ik doe geen hele dunne laagjes.... ook ben ik daarin niet eens zo heel erg kieskeurig, als het maar egaal is (vind het geen groot probleem dat je je witte tip er een beetje doorheen ziet). bij het lichtblauwe lakje zie je na 2 laagjes nog niet eens dat er iets opzit :=

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:12

Echt? Ik heb een lila en een donkerroze lakje, en die dekken juist al na één laagje, ik breng er wel twee aan voor de mooi... Hij droogt ook snel :j . Ik heb die van de gewone serie, 'fantastic colours', je hebt ook matte/velvet, misschien zit daar nog verschil in? De holo dekt bij mij ook niet zo goed, daar doe ik wel 4 of 5 laagjes van voor het effect..

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:21

Sharonalover:ik heb er ook 3 en doe er gewoon een bijna gelijkkleurende goed dekkende lak onder.
Heb nu de holo nr 210 op en daar een roze van rimmel onder.Spaart ergernis en ook lak!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:24

Heb ook geen problemen met Golden Rose hoor.
Alleen 1 Paris Magic color dekt heel slecht, maar die doe ik dan over zwart, dan issie echt super mooi <3

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:32

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:40

Ik val ook even zomaar binnen hoor !;) Heb mezelf vandaag getrakteerd op een nieuwe OPI hehe ;), enne verder heb ik even het topic doorgespit en ook ik had last van dat ik het bovenste laagje van mijn nagels eraf kon pulken en kreeg inderdaad te horen dat het kwam omdat mijn nagels te droog waren, op aanraden van de winkel toen de hydraterende nagel gel van herome gekocht en het werkt ook nog! haha ook zag ik dat herome nu een potje heeft met nagellak remover, je stopt je vinger erin en draait dan en dan gaat je nagellak eraf, schijnt zelfs te helpen bij die vervelende glitternagellak ;) iemand hier al ervaringen mee?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:43

Oh da's een goeie tip, bedankt! Ik heb hier ook énorm last van :=

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:46

Ik heb ook zo'n potje alleen vind het niet zo'n succes omdat je vinger toch een behoorlijke tijd erin moet zitten/draaien. Dat duurt me toch echt te lang :=

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:52

Mijn gescheurde nagels zijn weer bijgegroeid en door die swatches van die 'dubbele' lakjes van essence wil ik die nu ook. Stond maandagmiddag nog met die blauw/gele in mijn handen. :\

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:54

Dat removerpotje is wat mij betreft een van de beste uitvindingen ooit.
Echt ideaal voor het afhalen van glitter- en andere hardnekkige nagellak. :D

Als je je nagel goed langs de borstels/spons haalt gaat het afhalen echt snel.
Zelfs m'n CC Sugarplum Fairy/Beyond The Mistletoe heb ik er met een paar minuten helemaal af, terwijl ik met gewone remover een half uur aan het schrobben ben. :)

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 23:02

nou ben heel benieuwd! durf dan weer glitter nagellak of knalrode nagellak te dragen zonder dat ik dagen daarna nog met verrotte vingers rond hoeft te lopen :P trouwens die hydraterende gel deed ik avonds voor het slapen gaan erop, dan kan het mooi in trekken en ochtends deed ik het nog een keer, heb het volgens mij 2 weken gedaan ofzo en toen was het goed. !

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:05

Een vriendin van mij verkoopt Golden Rose in haar salon. Dus mocht er iemand interesse hebben in die lakjes, dan kan ik er wel aan komen. Hoe veel ze precies kosten weet ik alleen niet.
Maar voor de geïntereseerden heb ik wel een foto van de lakjes die ze heeft. :)

Ik vind het overigens wel fijne lakjes.

En nog een betaalbaar merk is NYC, te koop bij de Trekpleister. :)

Gisteren heb ik nog een nieuw lakje van Catrice gekocht, 090 Karl Says Tres Chic. Jammer genoeg lakt deze niet zo fijn..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:40

Donkerblauw schreef:
Dat removerpotje is wat mij betreft een van de beste uitvindingen ooit.
Echt ideaal voor het afhalen van glitter- en andere hardnekkige nagellak. :D

Als je je nagel goed langs de borstels/spons haalt gaat het afhalen echt snel.
Zelfs m'n CC Sugarplum Fairy/Beyond The Mistletoe heb ik er met een paar minuten helemaal af, terwijl ik met gewone remover een half uur aan het schrobben ben. :)

Wie wat waar? Kruidvat neem ik aan? Ik ga nml over 20 min naar de KV maar heb m daar nog niet gevonden. How does it looks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:43

Je hebt 2 varianten.

Eentje van Kruidvat:
Afbeelding

En eentje van Broadway:
Afbeelding

Vaak hangen ze bij de kunstnagels aangezien ze eigenlijk bedoeld zijn om nepnagels te verwijderen ;)

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:46

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:49

Essence heeft er ook nog 1:

Afbeelding

Ik heb dr zelf 1 van Etos Huismerk. Sephora heeft ze ook enz enz :P

Anoniem

_O-
Als je ze nu nog niet kunt vinden weet ik het ook niet meer :')

Skessa_

Allemaal tegelijk, toppie! _O- _O-

Naja neem aan dat je nu wel genoeg weet ;)