Heb afgelopen vrijdag 6 lakjes (!) gescoord van Catrice, waaronder de Dirty Berry, die ik nu op heb.
Zo fraai in de zon!! In 2 laagjes voldoende dekking.
Ben alleen niet zo te spreken over de After Eight, de donkergroene versie zeg maar. Slecht op de brengen en was dik.
Ben nu nog op zoek naar een goede, sneldrogende topcoat. Strakjes in de pauze maar weer even naar KV
) - Catrice

moet echt wel 4 lagen erop doen voor het een klein beetje gaat dekken, en ik doe geen hele dunne laagjes.... ook ben ik daarin niet eens zo heel erg kieskeurig, als het maar egaal is (vind het geen groot probleem dat je je witte tip er een beetje doorheen ziet). bij het lichtblauwe lakje zie je na 2 laagjes nog niet eens dat er iets opzit
. Ik heb die van de gewone serie, 'fantastic colours', je hebt ook matte/velvet, misschien zit daar nog verschil in? De holo dekt bij mij ook niet zo goed, daar doe ik wel 4 of 5 laagjes van voor het effect..
, enne verder heb ik even het topic doorgespit en ook ik had last van dat ik het bovenste laagje van mijn nagels eraf kon pulken en kreeg inderdaad te horen dat het kwam omdat mijn nagels te droog waren, op aanraden van de winkel toen de hydraterende nagel gel van herome gekocht en het werkt ook nog! haha ook zag ik dat herome nu een potje heeft met nagellak remover, je stopt je vinger erin en draait dan en dan gaat je nagellak eraf, schijnt zelfs te helpen bij die vervelende glitternagellak
trouwens die hydraterende gel deed ik avonds voor het slapen gaan erop, dan kan het mooi in trekken en ochtends deed ik het nog een keer, heb het volgens mij 2 weken gedaan ofzo en toen was het goed. !