Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annett1990 schreef:iemand nog tips voor mij ? Ik ga de naam van mn paard laten zetten met een steigerend paardje er bij maar weet geen plek.. iemand??
et zou wel fijn zijn aangezien het een centraal tattoo is en je niet zelf nog een topic mag openen hiervoor dat er ook gereageerd word op andere mensen zoals mij hierboven dus.. Heb al 20.000 keer iets geplaatst maar niemand reageerd op mijn vragen...
Marshaha schreef:wauw mijn moeder zou echt nimmernooitniet een tattoo nemen
Annett1990 schreef:Annett1990 schreef:iemand nog tips voor mij ? Ik ga de naam van mn paard laten zetten met een steigerend paardje er bij maar weet geen plek.. iemand??
et zou wel fijn zijn aangezien het een centraal tattoo is en je niet zelf nog een topic mag openen hiervoor dat er ook gereageerd word op andere mensen zoals mij hierboven dus.. Heb al 20.000 keer iets geplaatst maar niemand reageerd op mijn vragen...
idinn schreef:Marshaha schreef:wauw mijn moeder zou echt nimmernooitniet een tattoo nemen
Ze mag er van mij best nemen, maar niet een hele rug vol paardenhoofd .. persoonlijk vind ik dat dus echt niet mooi. Ja de tattoo zelf wel hoor die vind ik heel mooi gezet Aprils_jokeAlleen naar mijn smaak veel te groot en een beetje een rommeltje met ook nog de vlinders, naam en dan nog een tribal denk ik onderaan? Maar wat een tijd terug ook al gezegd is, het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde mooi vinden .. anders lopen we allemaal met hetzelfde plaatje op dezelfde plek rond
![]()
Annett1990, denk niet dat je geen reactie krijgt omdat je hier net nieuw aan komt waaien hoor ... ik heb er ook overheen gelezen. Het ligt er een beetje aan, hoe groot wil je dat paardje hebben + de naam? En hoe zichtbaar mag het, qua werk ook bedoel ik en kunnen bedekken?