[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:25

Ik heb al een Helix en ik wil graag een andere piercing in m'n oor erbij. Nu zag ik de triple forward helix in dit topic en ben ik meteen verkocht!
Ik ben alleen helemaal niet thuis in piercingshops in Noord Holland Regio Ijmuiden/Beverwijk of Den Helder/Schagen. Dus als iemand een goede weet, hoor ik het graag!

Alle drie tegelijk zetten is dus geen goed idee?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 07:13

Jeuj zit een korter staafje in mijn tong, zo dat is echt even een stuk beter, niet meer dat end wat tegen mijn gehemelte aan zit te duwen enzo. Echt beter.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:04

marleen_88 schreef:
Ik heb al een Helix en ik wil graag een andere piercing in m'n oor erbij. Nu zag ik de triple forward helix in dit topic en ben ik meteen verkocht!
Ik ben alleen helemaal niet thuis in piercingshops in Noord Holland Regio Ijmuiden/Beverwijk of Den Helder/Schagen. Dus als iemand een goede weet, hoor ik het graag!

Ik heb mijn piercings (navel, helix, tong) in Den Helder laten zetten bij een man thuis. Die man heeft altijd een eigen shop gehad, maar is met pensioen en doet het nu nog gewoon een beetje erbij. Ik ben daar heel tevreden over, aardige en rustige man!
Als je wil kan ik zijn nummer aan je geven.

In schagen zit sinds een jaar geloof ik nu ook een nieuwe shop daar heb ik geen ervaring mee. Er is er als het goed is nog eentje, maar die hebben bij een vriendin van me een neuspiercing gezet en dat ging nogal raar, eerst een keer verkeerd. Daar zou ik iig niet heen gaan :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:31

Alkmaar zit Lab360 die is ook goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:14

Heb de vrijdag voor kerst 1 paar oorbel gaatje erbij.

Alleen vandaag deed mijn linkerkant opeens wel heel erg zeer. Dus ik zit er met mijn vingers wat aan te pielen. Komt er allemaal push uit. Heb nu mijn oorbel uitgedaan. Maar het voelt helemaal dik aan.

Wat kan ik nu het beste doen? Is eerste keer dat het is gaan ontsteken.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:17

ik haal mijn oorbellen er nooit uit als ze ontsteken. Ik maak ze 2x per dag schoon met een wattenstaafje met water thats it.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:21

kYliieJ schreef:
ik haal mijn oorbellen er nooit uit als ze ontsteken. Ik maak ze 2x per dag schoon met een wattenstaafje met water thats it.

Heb nog nooit een oorbelgaatje ontstoken gehad. Heb er nu 4.
Alleen die linker nu opeens. Dus uit reflex oorbel (zweerknopje) er maar uitgehaald.

Durf hem alleen niet terug te doen, ben ik bang :+ Oor is echt dik rond dat gaatje.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:24

Juist niet eruit halen als het ontstoken is, als het dicht gaat kan er geen pus meer uit. Zorgen dat je het niet afknelt en dat er genoeg ruimte is. Goed schoonhouden. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:26

Authentic schreef:
Juist niet eruit halen als het ontstoken is, als het dicht gaat kan er geen pus meer uit. Zorgen dat je het niet afknelt en dat er genoeg ruimte is. Goed schoonhouden. :j

Dan zal ik de oorbel er weer snel in doen.

En hoe kan ik beste schoonhouden? Gewoon gekookt afgekoeld water?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:31

Ik waste ontstoken piercings/oorbellen met Unicura zeep, en oorlelgaatjes druppelde ik met Sterilon (Zijn een aantal mensen zwaar op tegen, i know.)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:32

Als het ontstoken is dan is afgekoeld gekookt met zeezout ook geen verkeerd idee. :)

Sterilon heb ik vroegah ook nog wel gebruikt :j

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:52

Volgens de huisarts hoef je het water tegenwoordig niet meer af te koken omdat de kwaliteit van het water uit de kraan nu veel beter schijnt te zijn.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:00

love_western schreef:
Heb de vrijdag voor kerst 1 paar oorbel gaatje erbij.

Alleen vandaag deed mijn linkerkant opeens wel heel erg zeer. Dus ik zit er met mijn vingers wat aan te pielen. Komt er allemaal push uit. Heb nu mijn oorbel uitgedaan. Maar het voelt helemaal dik aan.

Wat kan ik nu het beste doen? Is eerste keer dat het is gaan ontsteken.

Had ik ook laatst met mn 3e gaatje....
Ik heb het denk nogal op een slechte manier gedaan maar het werkte echt heel erg goed, ik had ook de oorbel eruit gehaald maar had het die volgende dag daarna er weer gelijk ingedaan en met douchen deed ik hem uit en spoelde ik hem goed en daarna ontsmette ik hem en deed ik hem er weer in :) en nou is hij weer helemaal beter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:28

Heb hem er nu alweer inzitten. Kwam opeens allemaal bloed en push uit. En is gelukkig niet meer zo dik.
Mams heeft van die sterilon erop gedaan.

Hopelijk gaat de pijn snel weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:38

Vooral een oorbel in laten, anders groeit het dicht en zit de ontsteking 'ingekapseld'. Da's vervelend.
Gewoon goed ontsmetten, zoveel mogelijk vanaf blijven (NIET draaien).

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:48

Mariettjj schreef:
marleen_88 schreef:

Ik heb mijn piercings (navel, helix, tong) in Den Helder laten zetten bij een man thuis. Die man heeft altijd een eigen shop gehad, maar is met pensioen en doet het nu nog gewoon een beetje erbij. Ik ben daar heel tevreden over, aardige en rustige man!
Als je wil kan ik zijn nummer aan je geven.

In schagen zit sinds een jaar geloof ik nu ook een nieuwe shop daar heb ik geen ervaring mee. Er is er als het goed is nog eentje, maar die hebben bij een vriendin van me een neuspiercing gezet en dat ging nogal raar, eerst een keer verkeerd. Daar zou ik iig niet heen gaan :P

Oké, bedankt voor je advies. Die man in Den Helder komt alvast op mijn lijstje.
Die in Schagen is dus geen optie, goed dat je het zegt.

Authentic schreef:

Mijn broertje heeft daar zijn wenkbrauwpiercing laten zetten en vond deze ook goed idd,
die gaat dus ook op het lijstje. Bedankt!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:25

Authentic schreef:

Niet dus he -O-
Heb er drie piercings laten zetten, een scheef (helix), een was verkeerd gezet en daarom uitgegroeid (rook). Alleen mijn tragus is goed gezet.

@degene die de vraag over omgeving Schagen stelde: bij die in Schagen piercet een meisje die eerst bij Bodycult in Amsterdam werkte, over Bodycult ben ik heel tevreden :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:32

Door wie?

Een ex-klasgenoot van me werkt daar tegenwoordig en heeft mijn zusje lekgeprikt, absoluut hartstikke prima gegaan.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:58

Ik heb geen idee meer, tijd geleden. Meisje die mijn tragus heeft gezet is dus de enige die het fatsoenlijk heeft gedaan :=

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:46

Ik heb me navelpiercing nu 2 maanden, maar heb zo de neiging om er een ander in te doen. := moet me zelf maar tegen houden :))

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:46

Ik heb mijn navelpiercing na 2,5 maanden gedaan.. ging prima :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:00

xTammyy schreef:
Ik heb mijn navelpiercing na 2,5 maanden gedaan.. ging prima :)

Dat is echt knap stom. Je hebt nog geluk gehad dat het goed gegaan is.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:01

Hoelang is het normaal wachten voor een navelpiercing ?

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:22

Ik heb eindelijk mijn ouders zo ver voor een navelpiercing. Ik woon zelf in Dordrecht, maar heb weinig goeds gehoord over het piercen van Tattoo Mick hier in Dordrecht. Ik zag dat Tattoo Bob wel goede reacties had, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:33

TurtleLove4 schreef:
Hoelang is het normaal wachten voor een navelpiercing ?

Mijn piercer heeft 6 tot 9 maanden aangeraden, het liefst 9 maanden.