Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik heb al een Helix en ik wil graag een andere piercing in m'n oor erbij. Nu zag ik de triple forward helix in dit topic en ben ik meteen verkocht!
Ik ben alleen helemaal niet thuis in piercingshops in Noord Holland Regio Ijmuiden/Beverwijk of Den Helder/Schagen. Dus als iemand een goede weet, hoor ik het graag!
Alle drie tegelijk zetten is dus geen goed idee?
kYliieJ schreef:ik haal mijn oorbellen er nooit uit als ze ontsteken. Ik maak ze 2x per dag schoon met een wattenstaafje met water thats it.
love_western schreef:Heb de vrijdag voor kerst 1 paar oorbel gaatje erbij.
Alleen vandaag deed mijn linkerkant opeens wel heel erg zeer. Dus ik zit er met mijn vingers wat aan te pielen. Komt er allemaal push uit. Heb nu mijn oorbel uitgedaan. Maar het voelt helemaal dik aan.
Wat kan ik nu het beste doen? Is eerste keer dat het is gaan ontsteken.
Mariettjj schreef:marleen_88 schreef:Ik heb al een Helix en ik wil graag een andere piercing in m'n oor erbij. Nu zag ik de triple forward helix in dit topic en ben ik meteen verkocht!
Ik ben alleen helemaal niet thuis in piercingshops in Noord Holland Regio Ijmuiden/Beverwijk of Den Helder/Schagen. Dus als iemand een goede weet, hoor ik het graag!
Alle drie tegelijk zetten is dus geen goed idee?
Ik heb mijn piercings (navel, helix, tong) in Den Helder laten zetten bij een man thuis. Die man heeft altijd een eigen shop gehad, maar is met pensioen en doet het nu nog gewoon een beetje erbij. Ik ben daar heel tevreden over, aardige en rustige man!
Als je wil kan ik zijn nummer aan je geven.
In schagen zit sinds een jaar geloof ik nu ook een nieuwe shop daar heb ik geen ervaring mee. Er is er als het goed is nog eentje, maar die hebben bij een vriendin van me een neuspiercing gezet en dat ging nogal raar, eerst een keer verkeerd. Daar zou ik iig niet heen gaan
Authentic schreef:Alkmaar zit Lab360 die is ook goed
Authentic schreef:Alkmaar zit Lab360 die is ook goed