Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Yv_ schreef:Uhh ja... Lekker hoerig! Had ik al verwacht hahaha!
Ben benieuwd wat Melv zondag erover zegt, ga effe een happie eten met hem en de "normale" kleurtjes "boeien 'm niet". Maar dit valt wel errug op
![]()
![]()
Ik had me vanmorgen opgemaakt, maar best wel donkere kleuren. Zegt mn vader net: Waarmee heb jij jezelf nou weer toegetakeld?
Yv_ schreef:Hahahahahah oooh geweldig! Mijn vader kan ook zo lekker uit de hoek komen![]()
.
Ik heb nooit zoveel make-up op, maar in het weekend wil ik nog weleens een oogschaduwtje en een blush erbij doen.. Méééén, die reacties.
En die meiden.. Sja, op de een of andere manier vinden ze de neutrale kleurtjes altijd heel leuk.
Toen we een tijdje geleden sushi gingen eten, had ik Tinsel Town op.. Nou echt he, ze wisten maar niet waar ze moesten kijken en als ze dan naar die nagels aan het staren waren, zag ik ze gewoon denken "hoe gaan we hier iets aardigs over zeggen"
Haha, geweldig.. Meerdere potjes van 1 lak!
Liek_ schreef:Hoe doen jullie trouwens makkelijk met foto's? Nu moet ik ze maken met de camera, kaartje eruit in de laptop, foto's kopieren, uploaden op een uploadsite en dan eindelijk hier. Pffff wat een gedoeIk zou veel meer foto's maken als ik een makkelijkere manier wist! Hoe doen jullie het?
Mallootje schreef:Iemand die een mooie donkergrijze lak kent? Liefst zonder glitters erin