Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wil ook wel meedoen. Zijn er goede tips die helpen?
heb ze 1 keer met randjes gehad maar dat was van korte duur. Dus ik doe erg graag mee! _Apple_ schreef:Ik heb nog een tip: Pak keukenpapier en basecoat. Lak eerst een nagel met Basecoat, en leg dan snel een heel klein stukje keukenpapier op je nagel. Ga er dan weer over met Basecoat en doe dat bij alles. Dit helpt ook al je een scheurtje in je nagel hebt of als ze niet zo sterk zijn. Daarna vijl je het netjes en klaar!

KimmLoveTenn schreef:_Apple_ schreef:Ik heb nog een tip: Pak keukenpapier en basecoat. Lak eerst een nagel met Basecoat, en leg dan snel een heel klein stukje keukenpapier op je nagel. Ga er dan weer over met Basecoat en doe dat bij alles. Dit helpt ook al je een scheurtje in je nagel hebt of als ze niet zo sterk zijn. Daarna vijl je het netjes en klaar!
dus dan is het de bedoeling dat je als het ware een stukje keukenpapier op je nagel hebt gelakt, of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
Moet zeggen dat er inmiddels weer weinig is overgebleven van m'n nagels, toch maar weer een keer proberen dan!

Maar ga m'n best weer doen!!