Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Tsja, volgens mij heeft iedereen ergens wel problemen met kleding.... ik heb brede schouders en grote borsten, ook niet handig. Ik ben klein, dus standaard maat broeken zijn altijd te lang. Terwijl ik wel lange benen heb voor mijn lengte, waardoor paardrijlaarzen en chaps gemaakt voor mijn maat weer veel te kort zijn. Zucht...
Destino schreef:Vind je dat mooi MJ?
Zo rond als dit bij de heup? http://media.onsugar.com/files/ons1/348 ... ine_2_.jpg
Rebeccaa schreef:Ik ben ook enorm klein (1.58) dus broeken zijn te lang, maar ze verwachten bij die lengte ook dat je enorm slank bent.. verder heb ik ook grote borsten, waardoor ik niet in een S pas vaak, maar bij m'n buik en zo is M weer te groot/lang.
Marijkjuh schreef:Fiffill schreef:Tsja, volgens mij heeft iedereen ergens wel problemen met kleding.... ik heb brede schouders en grote borsten, ook niet handig. Ik ben klein, dus standaard maat broeken zijn altijd te lang. Terwijl ik wel lange benen heb voor mijn lengte, waardoor paardrijlaarzen en chaps gemaakt voor mijn maat weer veel te kort zijn. Zucht...
Lange benen zijn wel ontzettend mooi!
Geke_Lizzy schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben ook enorm klein (1.58) dus broeken zijn te lang, maar ze verwachten bij die lengte ook dat je enorm slank bent.. verder heb ik ook grote borsten, waardoor ik niet in een S pas vaak, maar bij m'n buik en zo is M weer te groot/lang.
Hoe zwaar ben jij?
Ik ben ook 1,58 en 49/50 Kilo..
Destino schreef:Fiffil, je hebt idd lange benen!! Maar ook een vrij korte bovenkant ofniet?