Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) etc. En dan niet de drogisterijmerken, nee mijn verslaving was bij de Douglas of ICI.. Dan is deze hobby een stuk leuker voor mijn portomonnee
!!
. Helaas heeft TD 'm niet in de lijst staan..

Ik kan makkelijk 400 euro aan een jas geven. 

Moet trouwens ook een nieuwe opbergbak hebben voor m'n nagellak, diegene die ik nu heb zit héél bijna vol..
. Wat zijn je favo geurtjes, DB? (ik noem je ff DB, donkerblauw, vind de hele naam echt heel vervelend om te typen, de letters liggen me niet lekker ofzo?
) My ultimate favorite blijven Pure Poison en Ultraviolet
. Net zoals dat ik van diepe kleuren nagellak hou, hou ik van diepe geurtjes.
. Ik zit serieus nu weer te twijfelen of ik Grey Matters en Shield's Up zal bestellen bij boozyshop. Ze zijn maar 6.95 ps. Hmm.. twijfel, twijfel, ik heb gelukkig nog geen nieuwe
. Maar het zijn wel echt unieke kleurtjes en vooral die Grey Matters zal geweldig zijn in de winter... Ook erg leuk voor de foto's in de sneeuw in IJsland.. Hmm..
.Yv_ schreef:Parfum hou ik ook zo van! Alleen daar kan ik nou weer geen geld aan uitgeven, ik leef met die dingen, dus dat vind ik weer zo zonde. Dat is meestal mijn standaard sinterklaas- en kerstcadeautje. Wat zijn je favo geurtjes, DB? (ik noem je ff DB, donkerblauw, vind de hele naam echt heel vervelend om te typen, de letters liggen me niet lekker ofzo?
Yv_ schreef:Parfum hou ik ook zo van! Alleen daar kan ik nou weer geen geld aan uitgeven, ik leef met die dingen, dus dat vind ik weer zo zonde. Dat is meestal mijn standaard sinterklaas- en kerstcadeautje. Wat zijn je favo geurtjes, DB? (ik noem je ff DB, donkerblauw, vind de hele naam echt heel vervelend om te typen, de letters liggen me niet lekker ofzo?
Het is ook altijd leuk om te krijgen, dus inderdaad voor verjaardagen en kerst ideaal. 
Het zijn zowel diepe als vrij lichte luchtjes, het is maar net waar ik zin in heb.
Yv_ schreef:Ook erg leuk voor de foto's in de sneeuw in IJsland.. Hmm..
Geniaal!
.
. Ondingen!). En ook niet dat ik mijn kleding aanpas op de kleurtjes op mijn handen. Al met al, ik vind mijn excuus errug geslaagd
.
Zucht.. Ik word al moe van mezelf, kun je nagaan hoe het voor anderen moet zijn..