Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:26

Ja ik probeer het nu met tape haha :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:55

Succes ;).

Ik ben eigenlijk wel blij met deze verslaving.. Normaal kwam ik namelijk altijd thuis met luxe foundations, oogschaduws (die ik nooit gebruik :') ) etc. En dan niet de drogisterijmerken, nee mijn verslaving was bij de Douglas of ICI.. Dan is deze hobby een stuk leuker voor mijn portomonnee :D!!

Net nog even gekeken naar de kleurtjes van OPI en er is er toch wel eentje die er voor mij uitspringt: It's My Year van de Miss Universe collectie. Is dit nu duochroom of toch niet? Vind 'm iig erg leuk <3. Helaas heeft TD 'm niet in de lijst staan..
Afbeelding

Ook zag ik de kleuren Toxic Seduction, Forbidden Lust, Grey Matters en Shield's Up van het merk Misa. Ken het verder niet, maar zag een aantal swatches en die vind ik toch wel mooi. Toxic S en Grey Matters vind ik errug gaaf. En deze onderstaande ook, dat schijnt duochroom te zijn? Al zie ik het maar op 1 foto echt goed terug..

Toxic Secudtion:
Afbeelding

Forbidden Lust: (alleen wéér paars, daar heb ik er al zoveel van)
Afbeelding

Grey Matters: <3
Afbeelding

Shield's Up:
Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:57

Forbidden lust en de miss univers collection zijn gewoon super!

Ik had die verslaving ook, maar nu alleen nog voor de basisproducten. Oogschaduw heb ik al lang opgegeven want ik kan het toch nooit mooi opdoen. Alleen mijn kledingverslaving is te erg := Ik kan makkelijk 400 euro aan een jas geven.

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:24

Stipje. :)

Even te druk om mee te kletsen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:28

Yv_ : Grey Matters wat een mooie kleur is dat :D

Ik heb nu net french erop zitten. Hopen dat t snel droog is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:30

_O-
Het verbaasd me niks dat ik al die kleurtjes erg mooi vind Yv.
Volgens mij zien onze collecties er bijna hetzelfde uit :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:31

grey matters is écht mooi!

Maar voorlopig heb ik met mijn 31 lakjes even genoeg (ik zou sparrow's boat alleen al het hele jaar kunnen dragen haha)

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:36

Ohhhh wat een gave kleurtjes weer!! :D

Er vroeg trouwens iemand naar de Hello Holo van Essence, ik heb hem ook, maar nog niet gebruikt!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:37

Wauw Yv_, de It's My Year, de Grey Matters en de Forbidden Lust zijn echt mooi!
Nagellak is een goedkopere verslaving dan make-up ja. Ikzelf heb een tijdje een parfum-koopverslaving gehad. Heb ik nog steeds profijt van, kan nog ruim vijf jaar doen met m'n huidige collectie. :+

Is het nog gelukt met plakband, MyLittleLove?

Ik wacht nog steeds tot m'n PayPal geactiveerd kan worden. Dan kan ik eindelijk weer China Glaze-lakjes kopen. Drie dagen duren lang als je er op moet wachten. := Moet trouwens ook een nieuwe opbergbak hebben voor m'n nagellak, diegene die ik nu heb zit héél bijna vol..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:37

Hello Hello is prachtig :+: Hij glittert zo mooi. Mijn favo op dit moment :j

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:38

zo van elke nagels ongeveer een halve cm afgeknipt
raar hoor als ze ineens zo kort zijn

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:38

wauw die paarse boven is mooi..!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:45

Mar_Nimbus schreef:

Waarom?

Of heb ik daar overheen gelezen?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:45

Wat een mooie nageltjes allemaal weer :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:47

Ik heb ze met schilderstape gedaan en dat bleef redelijk zitten, de glitters plakten alleen nog op mijn nagel (ze wilden er echt niet af) en heb ze er met me andere nagels maar afgekrabt, stomme dingen :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:48

Dag drie en mijn nagels zijn nog super, hopelijk haal ik de weekgrens :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:49

Parfum hou ik ook zo van! Alleen daar kan ik nou weer geen geld aan uitgeven, ik leef met die dingen, dus dat vind ik weer zo zonde. Dat is meestal mijn standaard sinterklaas- en kerstcadeautje :D. Wat zijn je favo geurtjes, DB? (ik noem je ff DB, donkerblauw, vind de hele naam echt heel vervelend om te typen, de letters liggen me niet lekker ofzo? :+) My ultimate favorite blijven Pure Poison en Ultraviolet <3. Net zoals dat ik van diepe kleuren nagellak hou, hou ik van diepe geurtjes.

Hahahaha Anc.. Uiteraard :'). Ik zit serieus nu weer te twijfelen of ik Grey Matters en Shield's Up zal bestellen bij boozyshop. Ze zijn maar 6.95 ps. Hmm.. twijfel, twijfel, ik heb gelukkig nog geen nieuwe :+. Maar het zijn wel echt unieke kleurtjes en vooral die Grey Matters zal geweldig zijn in de winter... Ook erg leuk voor de foto's in de sneeuw in IJsland.. Hmm..

Heb je een foto Mar_Nimbus? Ben wel errug beniews hoe ze zijn geworden! Volgens mij is dat in mijn termen nog steeds "heel lang" :D.

Iemand een foto op normale lengte nagels van hello holo?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:52

Dat je echt aan het denken bent, ik koop die nagellak want op reis gaat hij super staan op de foto's! Geweldig!!!! _/-\o_ _/-\o_

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:53

2 zielen 1 gedachte lesilla..

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:56

Wat een leuke nagellakken komen er hier langs

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:58

Grey Matters is echt prachtig inderdaad!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:01

eenitraM schreef:
Mar_Nimbus schreef:

Waarom?

Of heb ik daar overheen gelezen?

mijn duim en wijsvinger van 1 hand sneuvelde gisteren bij mijn paard
al mijn nagels waren ongeveer 1 cm lang :')

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:03

Yv_ schreef:
Parfum hou ik ook zo van! Alleen daar kan ik nou weer geen geld aan uitgeven, ik leef met die dingen, dus dat vind ik weer zo zonde. Dat is meestal mijn standaard sinterklaas- en kerstcadeautje :D. Wat zijn je favo geurtjes, DB? (ik noem je ff DB, donkerblauw, vind de hele naam echt heel vervelend om te typen, de letters liggen me niet lekker ofzo? :+) My ultimate favorite blijven Pure Poison en Ultraviolet <3. Net zoals dat ik van diepe kleuren nagellak hou, hou ik van diepe geurtjes.

Pure Poison, ook mijn favoriet! <3
Nu ben ik meteen nieuwsgierig naar die Ultraviolet natuurlijk...welk merk is dat?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:11

Yv_ schreef:

Ja, parfum is echt <3 Het is ook altijd leuk om te krijgen, dus inderdaad voor verjaardagen en kerst ideaal. :D
Mijn favoriete luchtjes zijn Daisy van Marc Jacobs (mijn absolute nummer 1!), Le Parfum van Elie Saab, Flowerbomb van Victor & Rolf, 3 - L 'Imperatrice van Dolce & Gabbana, Parlez-Moi d'Amour van John Galliano en Trésor Midnight Rose van Lancôme.
Beetje veel favorieten, maar ik draag ze echt allemaal. :D Het zijn zowel diepe als vrij lichte luchtjes, het is maar net waar ik zin in heb.
Ik geef je groot gelijk hoor, DB is inderdaad een stuk makkelijker dan 'Donkerblauw'. :')

Yv_ schreef:
Ook erg leuk voor de foto's in de sneeuw in IJsland.. Hmm..

Haha! _O- Geniaal!
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 03-11-11 22:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:12

Uhm.. Klinkt wel een beetje érg als een addict he, als ik het zo terug lees :').
Maar zo erg ben ik niet hoor, want ik pas het niet aan op mijn kleding, tassen oid (ik heb nieteens een collectie handtassen, sterker nog: ik heb er maar 1 :D. Ondingen!). En ook niet dat ik mijn kleding aanpas op de kleurtjes op mijn handen. Al met al, ik vind mijn excuus errug geslaagd ;).

Had 'm BIJNA besteld, maar zelfs voor 1 lakje betaal je 4.99 verzendkosten bij boozyshop en dat gaat me een beetje te ver. Helaas ben ik nu in zo'n mood dat ik Grey Matters móét en zál hebben, dus ga toch google maar even afstruinen := Zucht.. Ik word al moe van mezelf, kun je nagaan hoe het voor anderen moet zijn..

Astra: Paco Rabanne.