Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:29

eh.. ik denk dat je er gewoon vanaf moet blijven.
Als je het zelf geblondeerd hebt, de kapper het geblondeerd EN geverfd heeft en het dan nog niet goed is.. dan denk ik dat je het met zelf NOG een keer blonderen alleen nog maar meer verpest.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:23

o o o ik heb snel advies nodig, de kapper is er nu en ik moet kiezen nog net ietsje korter of gewoon alleen de puntjes.... met ietsje korter bedoel ik meer zoiets
http://www.hairfinder.com/haircollectio ... ircut1.htm

nu heb ik ook kort alleen dan met een pony.... dus what to do?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:31

Als je hoofd ervoor geschikt is zeg ik korrrrrrrrrt!
Ik heb het ook, heeerlijk! +:)+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:06

Morrow_Less schreef:
Oh wat een geweldig topic is dit :D

Ik loop al een tijdje letterlijk met mijn handen in het haar :)
Mijn haar is redelijk droog, heb gespleten punten en mijn haar breekt zo ontzettend snel af. Ik stijl, droog of krul mijn haar soms maar altijd gebruik ik een heat protector. Nu was mijn vraag of iemand mij hier de ideale producten eens kon opsommen :)
Het moet echt dienen voor : droog, beschadigd en breekbaar haar.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ohja ik ben absoluut geen fan van SLS of SLES :)

Groetjes :)

Echt niemand dat me wat advies kan geven ?

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:11

Nog bedankt iedereen voor de tips! Ik heb zoals jullie al zeiden heel veel highlights erin gedaan, staat super!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:56

Max_en_Max schreef:
o o o ik heb snel advies nodig, de kapper is er nu en ik moet kiezen nog net ietsje korter of gewoon alleen de puntjes.... met ietsje korter bedoel ik meer zoiets

Ik zou wel even wachten tot het niet meer vriest :brr:
Ik weet uit ervaring dat je je lange lokken in de kou gaat missen haha. Maar in de zomer is het HEEEERLIJK!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:47

xSiep schreef:
Nog bedankt iedereen voor de tips! Ik heb zoals jullie al zeiden heel veel highlights erin gedaan, staat super!

Fotooooooooooooooo!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:01

Jildau schreef:
xSiep schreef:

Fotooooooooooooooo!

:Y)
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:19

Horsii_mine schreef:
Max_en_Max schreef:

Ik zou wel even wachten tot het niet meer vriest :brr:
Ik weet uit ervaring dat je je lange lokken in de kou gaat missen haha. Maar in de zomer is het HEEEERLIJK!

had al kort haar met alleen een pony :') maar heb het toch gedaan, zal wel een foto uploaden..

xsiep: mooi!! super natuurlijk

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:22

Wauw heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:57

xSiep : leuk!!

Max_en_Max : ik ben heel benieuwd hoe het staat! Wel een super leuk kapsel

Ik moet nog steeds naar de kapper, m'n vakantie is al bijna weer voorbij :')

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:55

@siep Erg leuk!! Staat je goed!

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:58

Ik meld me ook even, vanavond komt de kapster en ik wil misschien wel weer is wat anders! Ik heb nu laagjes en een schuine pony, ook verf ik mijn haar 3/4x in het jaar blond. iemand nog leuke suggestie's ? :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:38

oke big shock!

ik wil het eigenlijk wel wat lichter.. nu zijn de lichte lokken eraf en tadaa!
Afbeelding

vandaag voor school foto's gemaakt en see la resulte! (kijk trouwens wel een beetje moeilijk... :') )

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:02

Max_en_Max schreef:
oke big shock!

ik wil het eigenlijk wel wat lichter.. nu zijn de lichte lokken eraf en tadaa!
http://img703.imageshack.us/img703/5389/naamlooskk.png

vandaag voor school foto's gemaakt en see la resulte! (kijk trouwens wel een beetje moeilijk... :') )

wow... kort!...
vet dat je dat zomaar durft te doen..

ik heb mezelf voorgenomen om morgen naar de kapper te gaan en er een flink stuk af te knippen om dat te doneren aan stichting haarwensen..
maar pff, vind het toch wel moeilijk als ik dan nu in de spiegel kijk:
http://i587.photobucket.com/albums/ss31 ... 0045-1.jpg

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:12

thanx, ik heb altijd kort haar gehad, maar nooit zo kort... ik wil wel lang haar maar zoals je ziet is mn haar best dun en dan krijg je van die lange slierten en dat zie ik ook niet echt zitten...

maareh jouw haar wel een super mooie kleur! ik kan je niet echt helpen met de lengte :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:30

Nou idd, mijn haar is ook dun en ik wou het graag lang, maar heb er gisteren dan toch een heel stuk afgehaald.. Ik denk bijna 15 cm, 't is nu terug tot op m'n schouders maar was dus een pak langer. Ik vond m'n haar toch ook te dun om het zo lang te laten. Is frisser wat korter, maar zo kort zoals jou zou ik nooit durven; gewaagd, maar 't staat stoer! :j Ik denk dat wat lichter ook zeker niet zou misstaan!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:35

Nou evengoed vind ik het stoer van je. Al reacties van je omgeving gehad?

En thnx, is helaas wel nep hoor haha. En als ik het morgen kort knip dan ga ik het ook verven, in meer echt een bruine kleur ipv dit roodachtige..
Rood was leuk, maar ben t nu wel weer een beetje zat en bij een kort kapsel vind ik t niet zo mooi staan..

Maar pfff..
De stap is toch wel groot om echt de schaar er in te zetten..
Voorlopig ben ik op de goede weg.. Ben nu onderweg naar mn ouders (daar in t dorp ga ik nog altijd naar de kapper) want ik heb morgen vrij, dus de hele dag de tijd on moed te verzamelen en bij de kapper binnen te stappen..
Zucht.. Ik vind gewoon dat ik het moet doen. En een bob kapsel lijkt me ook echt heel leuk!
En het is voor een goed doel!
*probeert positief te denken

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:36

Gewoon doen ;)
Ik heb er geen moment spijt van gehad en krijg tot op heden leuke reacties op mijn korte lokken!
Maarre... wel een sjaal meenemen, want de eerste dagen ga je een koude nek krijgen :))

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:40

vanochtend naar school fietsen (50 min): 2 mutsen, sjaal tot over mn over, dunne handsschoentjes met wanten eroverheen, plastic zakjes om voeten, thermolegging aan en skisokken en nog dacht ik dat ik doodging!

maar een bob staat ook super, vind het persoonlijk wel mooi als de voorkant zegmaar in punten lopen (dus korter achter en langer voor)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:41

Ik zeg ook: gewoon doen! En laat je kapper je adviseren zou ik zeggen, dan komt het zeker goed :)
Enne, wel ff een foto showen van het resultaat, haha :P

En kort haar is ook gewoon makkelijker, lang haar vergt meer onderhoud, tenzij je natuurlijk elke dag gaat steilen ofzo.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:49

Ja ik vind een bob ook t leukst als ie een beetje schuin loopt (dus idd achter korter dan voor), en hopenlijk met wat laagjes er nog in. Zo'n recht afgeknipte bob vind ik niet zo mooi.

Hoop dat mn favo kapster er morgen is, zij heeft zelf ook een heel leuk nonchalant bob kapsel en was al helemaal enthousiast toen ik een paar weken geleden vertelde dat ik het wil gaan afknippen.

En uiteraard laat ik dan een foto zien!
Maar eerst nog de moed bij elkaar schrapen om echt naar de kapper te gaan (en hopen dat dan dat ene meisje er is).

Edit: als ik nu over straat ga doe ik mn haar altijd vast in een knot oid omdat het anders onder mn jas en tas zit elke keer. Dus nu zit het ook niet echt in mn nek. Hopen dat het verschil dan niet te groot is haha.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 23:12

@max_en_max: gaaf hoor! Echt leuk dat korte :D Gaat je vast goed bevallen! Ik heb 't ook zo kort, zo heerlijk :D

Nogmaals voor iedereen die misschien wel kort wil maar niet durft, echt doen hoor!! Het gaat vast en zeker bevallen, mocht dat niet zo zijn groeit het wel weer aan!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9147_n.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:16

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:28

Ilsemarie schreef:
@max_en_max: gaaf hoor! Echt leuk dat korte :D Gaat je vast goed bevallen! Ik heb 't ook zo kort, zo heerlijk :D

Nogmaals voor iedereen die misschien wel kort wil maar niet durft, echt doen hoor!! Het gaat vast en zeker bevallen, mocht dat niet zo zijn groeit het wel weer aan!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9147_n.jpg

Dat zegt iedereen altijd wel, van het groeit wel weer aan. Maar dat duurt zó onwijs lang en je hebt heel lang een rotlengte waar je niks mee kan etc dus je moet er wel goed over nadenken. ;)

Max_en_Max erg stoer! Vind het mooi!

Zwitsal is je haar daar lang genoeg voor? Ik dacht dat je daar altijd echt súper lang haar voor moest hebben.