Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:22

Hoi dames,

Even snel bijgelezen, maar geen puf om te reageren..maar zag hele mooie kamertjes langskomen.
En heerlijke cupcakes..

Hier ging het vandaag niet zo goed. Flink ruzie gemaakt met mijn ventje..De laatste tijd draait hij heel zijn slaap/dag ritme om en ik heb daar dus ook last van. Vannacht ook weer..ik wakker om 2 uur hij lag niet meeer in bed..ik wakker om 3 uur nog niet in bed...ik weer wakker om 4 uur..ik boos en naar beneden gegaan en gevraagd of ie het normaal vind om rond dit uur om de laptop te zitten en dat ie maar heeel snel moet maken dat ie in bed ligt. Vervolgens om half 5 komt hij naar bed en ligt hij te snurken als een je weet wel zodat ik niet meer kan slapen en vervolgens ben ik maar in het logeerbed gaan liggen. De volgende morgen slaapt hij dan tot 12 uur...!! Dus ik hem heel boos uit bed gehaald ..HALLO zeg..

pff sorry voor het ego berichtje.. maar moest het even van me afschrijven..

Gister trouwens wel nog heeel leuk de kinderwagen besteld..beetje vroeg, maar het was zo''n leuke aanbiedingsprijs en met gratis maxicosi dat we hem niet konden laten staan voor dat geld..Wel met de garantie dat ze hem terugnemen indien het nog mis gaat..Het is de Joolz Day geworden.

BlackZelda

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:30

Wat een superleuke cupcakes zeg!
Beccy, ik zou daar ook slecht Tegen kunnen hoor, als mijn man zowat de hele nacht beneden achter de laptop gaat zitten. Denk dat we hier dan ook ruzie in huis zouden hebben :o Zeker omdat je nu zelf je nachtrust zo hard nodig hebt!

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:30

Ook hier bijgelezen maar even geen puf om te reageren..

@Beccy; super vervelend en herkenbaar :)
Ik heb laatst ook enorme ruzie gehad aangezien ik dankzij mn nesteldrang al weken aan het poetsen en schilderen ben, vriendlief slaapt dan nog eens fijn uit omdat ie pas om 2.00u in bed ligt grrrrr.

Maar als ie op zn laptop in bed gaat lopen klieren is het ook weer irritant (deed die van mij), wij hebben nu de afspraak dat ie echt pas in bed komt ligen als ie wilt slapen, en ik probeer gewoon mn eigen nachtritme aan te houden door lekker vroeg vast alleen in bed te gaan liggen.
S Ochtends moet ie er echt voor 11.30u uit anders wordt ik boos :)

Valt niet mee ook he die hormonen, ik heb er iig best last van en merk dat ik echt niet meer zo gezellig en vriendelijk ben als voor mn zwangerschap!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:46

ja ik kan er gewoon heel slecht tegen...en het wordt steeds erger..heb al eens gedacht om die laptop het huis uit te doen op het moment grrrr heb al gezegd dat ie dan maar naar de HA moet gaan voor slaap pillen..

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:56

NOu ga even naar me paardje..ff me gedachten verzetten..

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:56

Veel plezier!!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:01

@ beccy: hoe herkenbaar. Die van mij zit soms diep in de nacht achter zijn playstation en de volgende dag is hij geen man meer. Alles is dan te veel moeite. Zucht. Ding verdwijnt nog eens een keer direct in de container. Nu kan ik echt bijna niets meer in huis, dus nu ben ik wel op hem aangewezen.

Maar goed... ik knal hem tegenwoordig gewoon vroeg uit zijn nest. en als hij dan zegt moe te zijn dan zeg ik dat hij vanavond maar lekker vroeg naar bed moet. :P

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:02

Ik meld me ook, Ik ben 26, mijn man 27 en ik ben nu 8+5 zwanger van de tweede, heel pril dus nog:D Ik ben 16 mei 2012 uitgerekend dus ik kom helemaal onderaan de lijst.
Mijn dochtertje Luna wordt 24 november al weer twee dus het begon al weer aardig te kriebelen.
Afbeelding

Mijn vorige zwangerschap was zeker de eerste 5 maanden echt een ramp, de hele dag overgeven, met 7 weken al uitgedroogd in het ziekenhuis en echt niks meer kunnen, niet eens opstaan van de bank. Daarna gelukkig ietsje beter qua energie maar ik ben tot 8 maanden misselijk geweest.

Tot nu toe lijkt het ietsje beter te gaan, ik heb nu acupunctuur wat denk ik wel wat helpt. Ben pas twee keer geweest dus we zullen het zien.

Ik wil wel weer borstvoeding gaan geven, een maand of 3 ofzo totdat ik weer aan de studie moet. Luna heeft 7 maanden gehad maar kolven was echt een ramp bij mij, het vlotte nooit, zat steeds zeker drie kwartier en ik voelde me een beetje gedegradeerd tot melkkoe:( Vandaar dat ik dus stop als ik niet meer de hele dag thuis ben.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:05

Mijne werkt heel hard dus door de weeks ligt ie er om half 10 (of eerder in). In het weekend meent ie dan de verloren tijd in te moeten halen dus dan wordt het ook erg laat. Biertje op de bank. Naja, nu kan het allemaal nog. Probeer m ook zo los mogelijk te laten.

Ben nu al 2 weken verkouden / keelpijn. Pff. Gaat maar niet over.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 15:28

Citaat:
2011
Latnah2c - 02 oktober 2011 (meisje, overtijd)
BlackZelda - 31 oktober 2011 (meisje)
Thirty - 01 november 2011 (jongetje)
CarinaR - 02 november 2011 (voor jullie een verrassing)
Lisch – 05 november 2011 (jongetje)
Jankawijnsma - 05 november 2011 (meisje)
Meloen – 06 november 2011 (meisje)
nouksjens - 09 november 2011
Tijn - 09 november 2011 (jongetje)
Oxer - 10 november 2011
Lovebonney - 16 november 2011 (verassing, ook voor ons)
Kimbaie - 22 november 2011 (meisje)
Coboclo - 28 november 2011
Mistic - 28 november 2011
SanTi4ever - 05 december 2011 (verassing, ook voor ons)
MiekeB - 13 december 2011 (meisje)
Williejanne – 22 december 2011

2012
Piewie - 11 januari 2012
Orchidee21 - 15 januari 2012
Jana79 - 21 januari 2012
Marjoleine89 - 23 januari 2012
Bo0tjeeee - 24 januari 2012 (meisje)
Pubelia - 02 februari 2012 (verrassing, ook voor ons)
Iris82 - 18 februari 2012 (verrassing, ook voor ons)
Knoopje - 22 februari 2012 (jongetje)
Ninita (+Sypheron) – 25 februari 2012 (meisje)
Iorrr - 26 februari 2012
Wardie - 01 maart 2012 (verrassing, ook voor ons)
Sannert - 08 maart 2012
Zamora - 16 maart 2012 (meisje)
Nojoukus - 18 maart 2012
Hanny_jelke - 23 maart 2012
noviceh - 31 maart 2012
Yel - 03 april 2012
Tweetty - 03 april 2012
Dovish - 10 april 2012
Boncho - 16 april 2012
Beccy - 22 april 2012
Sefanja- 12 mei 2012
Tequilaatje - 16 mei 2012

Sannert en Tequilaatje toegevoegd

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 15:34

Beccy, heeeeeel herkenbaar. Ik ben nu nog steeds woest.

Hij heeft al een tijd last van z'n oor. Oorontsteking. Dus hij heeft al druppels gehad. Toen druppels en antibiotica en nu is het er dus nog steeds. Dinsdag afspraak bij de KNO arts.
Maar gister zou hij dus meegaan naar m'n oma d'r verjaardag. Ging 'ie vrijdag dus onwijs laat naar bed, waardoor hij er zaterdag (gister) tot laat in lag en toen op het laatste moment ging hij toch niet mee omdat hij niet lekker was. Ik de pest er al in, omdat ik nu dus met die cupcakes met de bus moest.

Vervolgens.. kom ik thuis na die verjaardag. Had hij de honden alleen in de middag uitgelaten en niet even de moeite genomen om ze in de avond ook uit te laten. Heb ik dus alleen gedaan.

Kijk ik vannacht naast me, is hij er dus niet. Me er verder niet druk om gemaakt en verder gaan slapen. Kwam er vanochtend achter dat hij vannacht weg is geweest en geld uit heeft gegeven, heb dus geen idee wat hij heeft gedaan. Meneer ging om half 9 naar bed (VANOCHTEND!!!!!!!!!!!) en is nu net wakker. Ik ben woest!

Als hij nou dalijk nog komt vragen wat we eten wurg ik hem denk ik.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:47

Caboclo, Wat een mooie cupcakes zeg. Jayden gaat helemaal wild als Bumba op tv komt :D , en als ik bumba roep kijkt ie meteen op en begint te lachen :D .

Beccy, Gedverderrie ruzie met je lief dat is nooit leuk natuurlijk. Ik geloof dat elke vent niet zo goed kan omgaan met hun vrouw die zwanger is, ze moesten eens weten wat hun vrouwkes lichaam wel niet allemaal doet. Dikke digi knuffel en ik hoop dat de lucht alweer wat geklaard is en je lief weer lief is tegen je :(:) ;)

Bo0tjeee, :oo zo jou vent maakt het wel even helemaal mooi zeg maar had hij jou helemaal nergens ervan op de hoogte gebracht van wat ie ging doen of gedaan heeft? Zo nee, wat aso zeg..

Zo hier is het behangen eindelijk klaar met hubs zijn rug gaat het nog steeds niet beter maar hij is morgen ook nog lekker vrij dus kan ie lekker een dagje nog uit rusten, ik moet morgenochtend zelf naar het zknh en blijft hij nog ff lekker met Jayden op bed liggen..
De tuinmannen zijn bijna klaar met de achtertuin hebben er dan ruim 1 hele week erover gedaan, terwijl toen bij de eerste ontmoeting ze ons hadden toegezegd wel even een klusje van wel 2a3 dagen is :o :+ . Ach ja voor ons is het goedkoop, maar voor hun zelf is het duurkoop :D .

Ik zal hier even paar foto(s) doen showen van onze achtertuin...

Voor:
Afbeelding

Na: (aarde etc ligt er ook al netjes in, heb vandaag alleen nog geen foto's gemaakt doe ik morgen even) maar wat zeggen jullie dit is al een enorme verbetering he? :D
Afbeelding

En nog even een van Jayden (vers vd pers, net gemaakt :D )

JAJA!! Hier eten we pannekoeken met goulash jummie :9
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 09-10-11 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:48

bo0tjeee dat zou ik dus ook echt niet pikken. Ben ik ff blij dat vriendlief van mij dus echt zo niet is.
Als ik ga liggen gaat vriendlief gewoon lekker tegen mij aanliggen, zou ik geen zin hebben om weg te gaan wil hij ook niet weg. Vrijdag ook, ik voelde mij niet zo lekker en 1 van zijn vrienden hield een feestje want was jarig geweest. Ik had geen zin om tussen de rook in de zitten in zo'n kleine kelder en had gezegd dat vriendlief wel mocht gaan. Eerst wilde hij niet, maar uiteindelijk is hij dan toch gegaan, maar dan binnen een uur is hij weer terug omdat hij toch liever bij mij zit, en mij niet alleen thuis wil laten.

Hij houdt echt rekening met mij, soms moet hij wel lachen als ik het even moeilijk heb met bukken ofzo :P Maar ik heb zo'n ongelooflijke goedzak. Iemand die schoon is, en wanneer het regent en mijn moeder heeft bijvoorbeeld geen zin om de hond uit te laten en nog ff wacht tot de regen stopt dan laat hij hem wel uit.

Lief, gek karakter, en stapel gek met kinderen. En nu alweer 5.5 jaar bij elkaar en 10 jaar beste vriendjes <3

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:55

Leuk zeg al die echo's! Wij gaan ook nog een 4D echo laten maken over een week of 6.

Tijdens de geslachtsecho liet ze ons ook al even in 4D spieken.

16 weken en 6 dagen. Wat een mensje al hè?
Afbeelding

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:14

Ninita, Mooie echo foto echt al een mensje zeg..

WJ, Jou vriend zou een vb kunnen geven aan mannen die niet zo begaan zijn en niet echt denken aan hun zwangere vriendin ;) .
En even dit; Wat een schitterende frontriemen maak je zeg, verkoop je die frontriem op afbeelding 2 in je profiel ook particulier?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 16:46

Ninita, wat een mooie echo.
Williejanne, kan jou vent niet even met die van mij praten?!

Ik heb vanalles van een tante gekregen qua kleding. Een hele berg tassen vol.
Heb alles netjes uitgezocht en geselecteerd op soort en maat.
Maat 50-56, 62 en dan 67 en groter. Rompertjes, vestjes, jurkjes, broekjes. En dan ook nog sokjes, schoentjes, maillots, mutsjes, handdoeken, slaapzakjes, pyjama's. Onwijs veel, en 80% vond ik ook nog is leuk, haha. Heb alleen van haar al 40 rompertjes gekregen in allerlei maten, haha.

Afbeelding

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:47

Dan is je kast in een keer vol. Hihi

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:49

Ben weer terug...kreeg net nog een lief smsje van me ventje..dus ben al minder woest..en bootje..de jouwe maakt het inderdaad ook bont! UItgaan zonder jou iets te zeggen..
Verder is mijn ventje wel heeel lief voor me hoor..alleen zijn slaap probleem maakt me soms horendol..Ga morgen eens langs de etos denk ik.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 16:51

Normaal denkt hij ook heel goed mee enzo, en zorgt hij echt wel dat de honden zijn uitgelaten als ik erg moe ben of het rotweer is. Maar dit weekend is die gewoon erg egoïstisch bezig en ik snap niet hoezo opeens. Wordt er gewoon verdrietig van, erg vervelend al die hormonen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:51

OMG, ik ben jaloers op die kleertjes!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 16:54

En ook zulke schattige dingen bij die kleertjes. Hello kitty, dumbo enzo. En ook van die schattige jurkjes en stoere vestjes.
En dan zou ik ook nog zo'n hoeveelheid krijgen van een nichtje.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:08

whahaha bo0tje heel herkenbaar.
Ik heb een drie deurs kast voor Esmee en een commode.
Lag beide vol

Ff foto zoeken.

edit gevonden:
En dan had ik nog een commode :P
Ik had alleen al 3 jasjes en 3 skipakjes:D

Afbeelding

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:02

Oh wat lief zeg..

Zo ik weet niet wat ik net had, maar waren geen harde buiken, maar dacht meer aan voorweeen.
Nu in bad, dat s wel ff lekker, alleen minder voor mn bekken merk ik.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 18:23

Nicci, wow! Whahhaa. Ik ben bang dat ik dadelijk nog een ladenkast bij de Ikea moet aanschaffen voor de kleine d'r kleding.
Had voor mezelf een kast van 2,5 meter, die staat in de babykamer, dus heb 'm helemaal leeggehaald en kleding in de inbouwkast in de slaapkamer bij vriendlief z'n kleding EN in een ladenkast van ikea met 4 lades. Dus die kast is nu leeg zodat de babykamer kan worden ingericht.

Maar als ik die hoeveelheid kleding van de kleine nu al zie, zal ik ook een ander kastje moeten kopen erbij ben ik bang. Maar het babykamertje is niet zo groot....

Edit: Ik eet vanavond Kip, patat en appelmoes :9

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:39

getsie stomme hormonen ook! maar niet leuk om ruzie te hebben met je lief inderdaad!

valt bij mij erg mee, manlief is zeeman en op dit moment niet thuis...heb het bed dus voor me alleen.
hoop dat beebje zich kalm houdt tot begin november en niet eerder besluit te komen want dan moet ik het zonder mn lief doen...
maar hij is wel de enige die ik erbij wil hebben,vind het bevallen in ziekenhuis al erg genoeg dan niet teveel vreemden om mijn bed...

leuke voorbeelden van 'iets-anders-dan-beschuit-met-muisjes' trouwens, die cupcakes zijn gaaf zeg!