Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjnoebel schreef:Zo na 25 berichten geplaatst te hebben op voor mij niets zeggende topicsben ik er dan geraakt om dat Charlotte me hierop gewezen had.
Wist van haar wel dat ze op een forum het verhaal gezet had maar niet waar en wat er gepost was. heb dus een hele kluif om eens die 29 pagina's door te gaan lezen.
Maar goed ik ben dus een van de wp's van Charlotte.
Kom maar op met die vragen ik ben er klaar voor!
Joyckuh schreef:sjnoebel schreef:Zo na 25 berichten geplaatst te hebben op voor mij niets zeggende topicsben ik er dan geraakt om dat Charlotte me hierop gewezen had.
Wist van haar wel dat ze op een forum het verhaal gezet had maar niet waar en wat er gepost was. heb dus een hele kluif om eens die 29 pagina's door te gaan lezen.
Maar goed ik ben dus een van de wp's van Charlotte.
Kom maar op met die vragen ik ben er klaar voor!
Vanwaar de naam Sjnoebel
sjnoebel schreef:Laat ik maar eerst beginnen met te zeggen dat wij charlotte en haar vriend (mag ik de naam noemen of niet?) enorm respecteren en waarderen als vrienden.
Wij nemen ook met veel liefde en plezier hun kids mee op stap en vinden het geweldig als ze komen logeren.
Onze vriendschap gaat inmiddels al 11 jaar terug waarbij ik met haar vriend in de klas begonnen ben, na de eerste 4 jaar kwamen toen charlotte en mijn vriend in beeld en na een aantal leuke avonden zijn ze ons een weekendje toen komen opzoeken in Center Parcs in Port zélande en nu zijn we 7 jaar verder en staan we samen met zijn alleen midden in een spannende periode, die hopelijk ons leven gaat veranderen.
Nu ben ik niet zo'n hele goede schrijver en vind ik het makkelijker om vragen te beantwoorden, maar zo weten jullie wel hoe ver wij terug gaan en hoe het begonnen is.
En nu zoals eerder gezegd kom maar op, ik zit er klaar voor, volgens Charlotte kon ik wel wat vragen verwachten....
pmarena schreef:Ik vraag me wel af : stel dat jullie wenspappa's alleen komen te staan , is het dan ook haalbaar om alleen het kindje op te voeden of is er toch wel 1 van jullie 2 die het grootste deel van de dagelijkse zorg op zich zal gaan nemen ? En zo ja , wat nu als diegene wegvalt ?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie het met de naam gaan doen , welke keuzes zijn er eigenlijk qua achternaam voor het kindje ? Kun je dan in principe kiezen uit 3 namen (van elke WP en TS) of hoe moet je dat zien ?
Op zich als de zus van de ene WP het eitje doneert dan is de andere WP "niks" , zou wel mooi zijn als die er dan zijn achternaam aan mag geven zodat er echt van alle kanten iets op zit
Eva_D schreef:Wat leuk dat de wenspapa ook meepraat!
Ik ben echt benieuwd naar de ontwikkelingen zeg, super interesant
Nog een vraag. Word het de eicel van de zus van de ene papa, en dan de zaadcel van de andere papa?
Edit: Trouwens ik was erg benieuwd waar je je 25 berichten gepost had, en ik heb echt dubbel gelegen, wetende dat je waarschijnlijk nix met paarden hebt xD
Asjemenauw schreef:Voor mij is de meest brandende vraag eigenlijk hoe straks (na de geboorte van het kindje) de goede relatie met Charlotte en vriend en u gewaarborgd gaat blijven. Waar liggen de grenzen ? Wat zijn de gemaakte afspraken hierover, maar belangrijker nog ... zijn deze induviduele inzichten/verlangens/verwachtingen ook goed besproken en ter vergelijking genomen.
Een goede vriendschap nu (ik bedoel het echt niet vervelend) is nogal makkelijk omdat beide partijen onafhankelijk van elkaar zijn en van hetzelfde niveau zijn. Hier komt straks een grote verandering in ... u krijgt een kado dat van onschatbare waarde is. Eerste periode is natuurlijk een tijd van enorm geluk en dankbaarheid. Als jonge vaders is alle kennis van een ervaren moeder misschien ook heel welkom. Maar op een gegeven moment groeit u toch echt van wp's naar echte vaders en ben je ook een keer klaar met 'dank je wel' zeggen en wil je je eigen koers verder varen.
Nu is het kindje slechts nog een bouwpakket van een eicel van A en gedragen door B maar straks is het niet zomaar een kind maar jullie kind. Jullie zijn de ouders. Feit is toch dat de mensheid niet goed is in eerlijk alles samen delen. Vandaar de vraag dus eigenlijk.