Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeadxStar schreef:Vind m eerlijk gezegd niet zo mooi..omdat er veel streepjes niet gelijk zijn enzo, die naast elkaar staan.
Maar das mijn mening
missanita: Erg mooi!!
@ patriesja: Die van je broer is ook mooi zeg! Ben echt gek op sleeve's!
apincy schreef:nou dat vind ik nou weer zoon vage opmerkingwaaar slaat dat nou weer op
niet iedereen heeft gewoon de zelfde smaak maar dat hoefd toch niet gelijk te betekenen dat je aleen een tattoo neemt om een tattoo
zie zo vaak dingen voorbij komen dat ik denk leuk maar niet mij ding maar dat hoeft toch ook niet
apincy schreef:ging ook meer om de opmerking over een tattoo nemen voor een tattoo
nesle : mooi hoor hij zit aan de zij kant toch of zie ik dat verkeerd
nestle schreef:Hij staaaat
Pijn heeft wel een nieuwe betekenis gekregen, na dik 3,5 uur
Hij is groter geworden dan ik eerst van plan was maar dit was wel het mooist en ben er blij mee hoe ik het gedaan heb !
Hij had lief een film voor me opgezet maar heb de halfe film niet gezien omdat ik me er niet op kon consenteren.
foto net gezet
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 881769.jpg
fiona2005 schreef:@ayasha
vind het eigenlijk een belediging, voor jouw lijken het een paar streepjes, maar wie zegt dat deze simpele vorm voor mij geen betekenis kan hebben? En ik heb nog 2 tattoo's, dus het gaat niet om het hebben van een tattoo.
En de 'echte' twinkle stars zijn idd met 4 gelijke streepjes en 4 kleine streepjes ertussen, maar als je goed leest staat er bij mijn foto dat het twinkle stars zijn 'op mijn manier', dus zoals ik ze mooi vind. En gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.
En hij zal in jullie ogen niet mooi gezet zijn.
Gimli_ schreef:Ik ga volgende week langs met mijn ontwerpen, I'm so excited.
Ga wel pas in november ofzo laten zetten, nog even sparen en zonnebaden deze zomer.
Mijn moeder gaat mee voor haar eerste hihi, initialen van mij en m'n broertje.
Ze vond de tattoo van iemand hier in het topic erg mooi, diegene had een M en P laten zetten, ik weet niet meer wie het was.